Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

dameblanche

onverwacht.......

koning van zwaarden hebben je lam geslagen, vast in het tonen van je wilskracht, je werdt het slachtoffer van de onmacht om voor jezelf op te gaan komen, toch is dit een stap in de goede richting, je gaat deze situatie anders bezien.

heijdenv

#856
Hey Marianne, het was de koning van staven. En ja, na de afgelopen weken was dit erg onverwacht.

Bedankt voor je duiding.

Gr. Vicky

Sweetie

hoi Vicky,
Thema: koning van staven,
Taken: zwaarden negen,
Kansen: de dood.
Thema : je verbergt diepe gevoelens
taak : je raakt onrustig door je net te kunnen uiten , troosteloos
kans bgraaf het en begin opnieuw

Suus :-*
Dikke knuffel meid !

heijdenv

Hoi Suus,

Heb vandaag erover gepraat met een direct collegaatje. Ze had al iets gemerkt maar wilde me er niet naar vragen. Ik heb het hele verhaal verteld en ik kreeg zelfs een dikke knuffel  :).

Bedankt voor je duiding en je virtuele knuffel :).

Gr. Vicky

Vlinder

Je voelt je niet fijn maar hebt het kunnen uiten, wat zal je opgelucht zijn Vicky
Fijn weeked ;)

heijdenv

Dank je Vlinder, jij ook een fijn weekend.

Gr. Vicky

heijdenv

Staven drie, pentakels vier en de maan vandaag.

Gr. Vicky

dameblanche

staven 3 die na de uitdaging aangaan, groei in energie mag aangeven, die je vastm oet kunnen blijven houden omdat de maan een mogelijke teleurstelling kan aangeven, de maan geeft grote kans op dat je gekwetst kunt worden, vicky...

heijdenv

Hoi Marianne, bedankt voor je duiding.

Gr. Vicky

heijdenv

#864
Vandaag bekers zes (herinneringen, geven/nemen, oplossen van een conflict, harmonie), zwaarden vier (bezinning, rust nemen) en de ster (stilte na de storm, rust, hoop)

Fijne dag allemaal :).

dameblanche

probeer niet te leven in het verledne vicky, maar zie de bekers 6 als ene verzoeningskaart, een verzoening waarbij je gedachten gaat ordenen en de hoop ook een plaatsje kunt geven.

heijdenv

#866
Hoi Marianne.

Met andere woorden de hoop en de dromen weer opgeven? Ik heb al zoveel op moeten geven de afgelopen drie jaar...ik wil mijn dromen en mijn hoop graag behouden.

Gr. Vicky

heijdenv

Hoi,

Vandaag de keizer, de keizerin en schildknaap van zwaarden. De keizer staat voor structuur, orde, regels en zekerheden, de keizerin voor groei en rijping van de ziel. De schildknaap staat hier denk ik voor het ordenen van mijn gedachten en uit te kijken voor conflicten. Of de kaart betekent dat er een conflict gaande is in mij tussen de keizer en de keizerin, al voelt het niet zo.

Gr. Vicky

dameblanche

#868
een gestruktureerd bestaan, waarin je nog groei wil ontplooien, maar de zwaarden page weet niet goed hoe zich los te maken van struktuur...je bent bang dat je iets in gang zet, en waarvan je het overzicht kan kwijtraken...

Sweetie

Hoi Vicky,
de keizer, de keizerin en schildknaap van zwaarden

de keizer zegt macht en mannelijke krachten , zijn vrouw staat voor vruchtbaarheid en creativiteit de schilknaap daarin moeten ze dit jonkie vooruit helpen een dosis van dit en een dosis van dat zodat het een mengeling wordt van hun twee, hij moet de 2 kanten leren kennen.

Suus