Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hallo Ricca, ik voel me vereerd door je reactie :).

Innerlijk is het bij mij allesbehalve rustig, dat klopt. Veel veranderingen in mijn leven die een tijdje geleden zijn begonnen en nog niet voorbij zijn. Dat veroorzaakt veel onrust.

Net als Vlinder vind ik het erg mooi wat je schrijft over het stralende hoofd van de gehangene omdat hij een glimp opvangt van groot geluk. Ik verplaats me even in de gevangene en moet eerlijk toegeven dat ik met name de laatste twee weken anders met een bepaalde situatie die me erg na aan het hart ligt ben omgegaan. Zondagavond is er heel onverwacht een positieve vooruitgang in die situatie gekomen. En hoewel ik uiterst voorzichtig wil zijn en het minimale ervan verwacht was het voor mij idd alsof ik een zonnestraaltje van geluk zag schijnen.

Ik probeer mijn hoop te temperen maar ik voelde me heel even weer heel gelukkig, zo gelukkig als een kind zonder zorgen. En dat zijn de momenten waarop je zonder te oordelen van jezelf, van het leven en van geliefden om je heen houdt.

Bedankt voor je mooie liefdevolle duiding en voor je reactie Ricca.

En Vlinder ook bedankt voor je lieve reactie.

Fijne avond. :-* Vicky

heijdenv

Goedemiddag,

Vandaag de koningin van pentakels, staven twee en het rad van fortuin.
Met zelfvertrouwen erop vertrouwen dat alle gebeurtenissen bijdragen aan levenservaring, zelfs als er keuzes gemaakt worden waar ik geen invloed op heb.

Gr. Vicky

dameblanche

de koningin die haar talenten ook koestert, die de uitdaging ook steeds zoekt hierin...
je weet ondertussen ook dat je niet alles in de schoot geworpen krijgt, maar datgene wat je nu hebt weet je te waarderen..en probeert er steeds weer de positieve draai aan te geven....

Sweetie

Hoi Vicky
koningin van pentakels, staven twee en het rad van fortuin
Verdraagzaamheid , rechtvaardigheid en altijd zoeken naar de waarheid, jongleren met je gedachten , er een draai aan geven en aanvaarden waar het rad uitkomt

Suus

heijdenv

Dank jullie dames voor jullie duiding. Aanvaarden waar het rad stopt is soms nog moeilijk...:).
Fijne avond!

heijdenv

Vandaag de zon, de koning van zwaarden en opnieuw het rad van fortuin.
Er breekt een periode aan van vreugde, voorspoed en geluk, het rad brengt rechtvaardigheid.
Fijne avond allemaal

dameblanche

weer het rad, maar nu als kanskaart,
de zon laat optimisme zien, waar je je aan zult moeten vasthouden in deze periode, de tijd is vooral onrustig en roerig, niet het hoofd laten hangen......

heijdenv

Hoi Marianne, ik ga het proberen :)!
Gr. Vicky

heijdenv

Vandaag de koningin van zwaarden, de ridder van bekers en pentakels vijf.
Evenwicht tussen gevoel en verstand wat leidt tot wijsheid, inzicht, rechtvaardigheid, helderheid, eerlijkjeid en een juist oordeel.
De ridder brengt me een beker, een geschenk. Dankzij de wijsheid van de koningin weet ik hoe ik de beker kan benutten om schaarste, verlies en ontbering achter me te laten.

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky,
de koningin van zwaarden, de ridder van bekers en pentakels vijf.

wil je wat genieten van mother nature,even de wijde wereld gaan intrekken maar daardoor moet je een nieuwe start gaan nemen want er zijn nog zaken waar je niet rechtstreeks naar kijken kan/wil

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Dat klinkt nogal moeilijk... :-\
Ik zal er eens over nadenken.
Dankjewel meis!

Gr. Vicky

heleen

Hoi Vicky

koningin zwaarden en de ridder reiken je allebei wat aan, de ridder de beker, de koningin haar hand. Waarom dan de kaart van de ontbering? Waarom strompelen in de kou, terwijl vele welwillend zijn. Laat de kou en eenzaamheid los, begin weer te geloven.

Heleen.

heijdenv

Dank je wel Heleen, misschien dat de kaartjes van vandaag me daarbij gaan helpen?
Zwaarden page, pentakels koningin en zwaarden koningin.
Groetjes, Vicky

dameblanche

#778
de kaartjes helpen je niet vicky, hoe graag je het ook zo willen horen..
nee de kaartjes voor vandaag geven je een richting zoals steeds weer de kaartjes ook proberen te doen.
hier 2 maal zwaarden, de zwaarden page moet het heft eens in handen gaan nemen, maar hoe, en wat gaat hij/zij in beweging zetten, kan hij/zij de consequenties aanvaarden?
de koningin weet haar doelstellingen wel te bereiken, maar je zult de talenten van de koningin van pentakels moeten inzetten...
onafhankelijkheid en volledig vertrouwen op je eigen stabiliteit

heijdenv

Voor vandaag bekers ridder, zwaarden page en zwaarden ridder.
Een advies om in gesprekken bedachtzaam en geduldig te zijn voor ik iets zeg ipv zonder na te denken ergens tegenin te gaan en strijdend mijn visie door te drijven?

Fijne dag allemaal.