Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hoi Heleen,

Ik weet het gewoon niet meer. Niets wat ik doe is goed, vechten voor iets in een maatschappij waar je niets gescnonken krijgt is niet goed. Vasthouden aan idealen of dromen is niet goed, het beste voor mezelf willen en niets bereiken, hopen op een mooie liefdevolle gelukkige toekomst maar op het moment is alles bagger. Ik heb het helemaal gehad.

Kaartjes voor vandaag staven acht, staven schildknaap en bekers tien. Ik durf niet meer te duiden dan dat er een gebeurtenis voor de deur staat, ik hoop maar dat ie positief is.

Vicky

dameblanche

staven 8 geeft verwachtingen, geeft hoop, er moet iets gaan veranderen en wel ten goede.....
de schildknaap van staven geeft aan dat je op dit moment moet ophouden met sturen en je beter kunt richten op wat er spontaan kan gebeuren vicky...............

heijdenv

Ik zal het proberen Marianne :-\......bedankt.

heijdenv

#708
Hoi allemaal,

Vandaag de hierofant, het rad van fortuin en staven twee. Ik weet niet goed hoe te interpreteren vandaag. Blijven geloven in mezelf en vertrouwen op mezelf en mijn geloof, wat er ook voor keuzes op mijn pad komen?

Fijne dag allemaal.


dameblanche

#709
geloof in je zelf, gebaseert op je eigen religie....waarbij je de stroom probeert te volgen....verander de dingen die je kunt veranderen, en leg je neer bij de dingen die je niet kunt veranderen...accepteren...dat is stap nummer een naar je eigen bevrijding......

heijdenv

Ja, die boodschap heb ik al vaker gehad, heel herkenbaar maar voor mij blijkbaar heel moeilijk. Blijkt dat ik dingen toch wel heel graag in eigen hand wil houden. Bedankt Marianne.

Groetjes en fijn weekend,
Vicky

dameblanche

blijft daarom ook steeds terug komen.......je zult er iets aan moeten gaan doen, dan pas komen er andere kaartjes blijkbaar :-\

heijdenv

De ster, de geliefden en de page van zwaarden vandaag...

dameblanche

de hoop, en de verwachtingen, de succesvolle vooruitgang, je zult een duidelijke keuze/beslissing moeten gaan maken....sdoor je hoofd boven de wolken uit de gaan brengen....
kortom dromen en wensen zullen pas uitkomen als die beslissing met het zicht naar de realiteit word genomen

heijdenv

De zegewagen, de dood en de koning van pentakels. Een andere weg inslaan, iets eindigen/een nieuw begin. Staat de koning van pentakels hier voor een peroon of staat het voor succes en de vruchten van je inspanningen plukken?

Gr. Vicky

Vlinder

Dank je Vicky...

De zegewagen, de dood en de koning pentakels
De middelste kaart, de dood, je wilt iets veranderen en loslaten, hiervoor gebruik je je mentale kracht, de teugels  zelf in handen nemen(zegewagen)je wilt er voor gaan en een stabiele toekomst bereiken.( koning)

:D Vlinder

heijdenv

#716
Hoi Vlinder,

Dank je. Ik hoop dat het me deze keer gaat lukken. Ik kan er niet de vinger op leggen wat ik precies los moet laten, dus ik ga extra bidden om hulp zodat het me toch (al is het zelfs onbewust) gaat lukken.
Bedankt voor je duiding, hij klinkt goed!

Vicky

Vlinder

Vicky, soms is het een gewoonte, of hoe kijk je er tegen aan....
laat je vooroordelen los, let it be.....
en wacht eens af wat er gebeurt, niet alles krijgt meteen vorm.

Ik keek daarnet even naar buiten en ik zag een regenboog   ;)
genieten kan elke dag  ;D

Sweetie

hallo Vicky
De zegewagen, de dood en de koning van pentakels.

de oude teugels moeten vervangen worden, ze doen je pijn en daar ga je nieuwe teugels halen om je beter te richten op je doel

Suzy

heijdenv

Hoi Vlinder,

Ik weet het, genieten en het geluk vinden, vaak zit het hem in kleine dingen :)

Bedankt, Vicky