Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hoi Marianne, het is zwaarden 8, niet zwaarden negen, al zal het weinig verschil maken  ;D
Bedankt voor je duidingen, nu nog weten op welk vlak ik een keus moet maken...

dameblanche

#331
ja had ik ook in mijn hoofd, heb ik zeker verkeerd getiept....
zeker nog behangplaksel in de ogen....
maar ik zie je zo zitten ook, vast....vast, maar meer door het gebrek aan durf...om een keuze te maken

heijdenv

#332
Gebrek aan durf voor een ram...dat is water en vuur?! Ik moet wel toegeven dat ik al een hele tijd niet lekker in mijn vel zit, maar dat wist je al...
Zucht, ik (her)ken me zelf ook steeds minder. Ik zal een kaart trekken op welk gebied ik dan een keus moet maken want van jou krijg ik geen verlossend antwoord  ;)

Het is zwaarden negen geworden. Betekent dit dat ik toch nog bezig ben met dingen uit het verleden die niet verwerkt zijn? En daarbij dan de gevoelens van schaamte en schuld en falen heb? Toch vind ik het verwarrend. Ik zeg zelf altijd dat iemand/je een keus moet maken omdat je dan ergens voor gaat. Blijkt het een foute keus te zijn dan moet je kijken of je het kunt herstellen. Kan dat niet, dan weet je in ieder geval dat je het in een soortgelijke situatie in de toekomst anders zult doen omdat je ervan geleerd hebt.

dameblanche

een ram, een vuurteken, maar wat de ram in het hoofd daar wil zij ook voor gaan, een alles of niets norm die zij aan de dag legt....
als allles ook tegen zit als een ram te vele weerstand heeft, raakt de ram uitgedoofd...
energie stroomt weg....
de zwaarden 9...en dat is een kaart die je bij anderen brengt...
waarom laat je alle energie zo maar wegstromen?
je pomp water in een vat zonder bodem.....

je voelt je ergens geslachtoffert vicky, jij alleen kunt aan die situatie iets veranderen....
ik trek hier voor jou het rad...en dat betekend dat je het rad pas kunt verlaten eer je levenslessen zijn geleerd...
opkomen voor jezelf....
je eigen doelen na proberen te streven....

heijdenv

Vandaag koningin van kelken, zwaarden twee en zwaarden zeven. Gevoeligheid, tweestrijd/keus maken  en bedrog/machteloosheid.

Ik voel me oneerlijk behandeld, sta daardoor in tweestrijd en kom niet bij mijn gevoel.

Fijne dag allemaal.

dameblanche

brr weer een zwaarden dagje vicky, maar hierbij let vooral op de kelken koningin, dat die niet door dei werking van de zwaarden onderste boven terecht komt, want de gevoelige kelken koningin is beinvloedbaar in zo een situatie....
kijk waarom je je zo afschermt, scherm je je daarvoor eigenlijk ook af....
laat je de woede en angst te zeer een rol spelen daarin?

heijdenv

Ik krijg niet duidelijk waar ik me voor afscherm. Vandaar dat het waarschijnlijk ook niet duidelijk voor me wordt op welk gebied ik die keus moet maken. En daardoor lukt het weer niet om alles maar gewoon los te laten want ik weet niet wat er speelt, ja angst, maar waarvoor???

Vlinder

de koningin, vicky staat wrs voor je zelf, je gevoeligheid.
de zwaarden gevan aan dat je gevoelig bent ivm ideeen die je hebt en niet goed weet welke kant je op moet gaan,  je bent niet helemaal zeker van je zaak, beetje ontevreden ergens over?

Gr Vlinder

heijdenv

Goedemotgen allemaal,

Eens geen zwaarden vandaag :-). Ridder van kelken, koning van pentakels en pentakels 8. Gevoeligheid/dromer, materieel welslagen en hard werken. Als ik ergens van droom, iets voor ogen heb, dan zal het met hard werken en volhouden voor elkaar komen en zal ik succesvol zijn.

Fijne dag allen!

Vlinder

Ridder van kelken, koning van pentakels en pentakels 8

Gevoelig en in harmonie is de ridder, Praktisch en ijver zeggen de kaarten pentakels,
Volgens mij ben je goed bezig Vicky, en heb je er plezier in...

Groetjes Vlinder

kristina1975

Hey Vicky, t gaat beter hé zonder de zwaarden is veel fijner vind je.
Vul de bekers en voel dat ze vol zijn voor t geval dat je toch een zwaard nodig kan hebben.
Geniet ze liefs

dameblanche

ja de dagdromer.....maar ptrobeer iets meer de grond te geraken..focus je daar iets meer op, het is belangrijk.

heijdenv

Dank jullie wel dames. Een dag zonder zwaarden vandaag, heb inderdaad een rustige dag gehad, niet gepiekerd (een wonder) en me verdiept in de tarotkaarten :-).

Fijne avond allemaal!

Vlinder

Lekker, zo,n dag en wie weet morgen weer  :D

heijdenv

Ha Vlindertje,

wie weet, hopelijk is morgen weer zo'n dag. Rust is altijd goed als je een periode met weinig rust achter de rug hebt :-)

Grx Vicky