Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag is de grote dag om half 12 mogen wij de sleutel ontvangen
jippieeee
een drukke tijd breekt aan :)

ik trok vandaag
De Zon (hoe kan het anders ;D)
het Rad van Fortuin
en Zwaaarden 10
positeve ontwikkeling onzekere toekomst  de strijd is ten einde
liefs Rianna

Sweetie

Ja Rianna de deur naarhet geluk staat open

Je straalt Rianna en ontvangt het grote geluk al waren het zware dagen maar je hebt je geloof erin niet verloren

Suus
Succes in je nieuwe huisje  :)

Liefs Suus

rianna

dank je wel Suusje  heb er helemaal zin in hihihih

dameblanche

de zon..............
de zon schijnt en alles is fantastisch....vitaliteit en vreugde....behouden.....
wat moet je daar voor doen?
rad van fortuin, opzich een positeve kaart, de positieve stroom er in proberen te houden ook al loop je op je tandvlees...........

heleen

De zon, natuurlijk het nieuwe begin, vandaag de sleutels van je huisje ;D
rad van fortuin de gelukskaart hij ligt goed Rianna. Maar deze periode heeft heel veel inspanning van jouw gekost, zwaarden 10.

Heleen

rianna

Citaat van: marianne op juni 29, 2012, 08:37:02 AM
de zon..............
de zon schijnt en alles is fantastisch....vitaliteit en vreugde....behouden.....
wat moet je daar voor doen?
rad van fortuin, opzich een positeve kaart, de positieve stroom er in proberen te houden ook al loop je op je tandvlees...........
hoi Marianne
ja hoor  we zitten in the flow hihihih
zo lekker en die omgeving zo rustig kan me geluk niet op volgende week schoonmaken
er waren nog steeds werklui in bezig   dus dan kan je verder niet veel maar alleen al het  in dat huis zijn geef me rust hihihi vreemd he
dank je wel  voor je duiding
liefs Rianna

rianna

Citaat van: heleen op juni 29, 2012, 14:42:36 PM
De zon, natuurlijk het nieuwe begin, vandaag de sleutels van je huisje ;D
rad van fortuin de gelukskaart hij ligt goed Rianna. Maar deze periode heeft heel veel inspanning van jouw gekost, zwaarden 10.

Heleen
heel veel inspanning Heleen dat is zeker
kan niet goed tegen troep en ik zit er al een maand zowat midden in  ik voel me een varken hihihih
maarja nog 14 daagjes dan gaan we over en komt het  inrichten dat komt helemaal goed  we zijn zo blij
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen  allemaal
vandaag trok ik
De Dood (op de kop)  Zwaarden 8 (op de kop) en De Dwaas ( Rechtop )
het nieuwe begin heeft nog wat voeten in de aarde  langzaam aan wring ik me los van het geen ik aan vast zit
om zo  een nieuwe reis te beginnen
liefs Rianna

dameblanche

alleen de dwaas staat nog rechtop vandaag voor jou rianne,
de dood betekend stilstand.....waaruit je je eindelijk kunt gaan bevrijden en met vrije geest je nieuwe plekje kunt gaan betreden...

heleen

Je hebt nu de sleutel van het huisje. En nu, het wordt een stuk definitiever. Het afscheid nemen van het oude en vertrouwde. Daardoor de 2 eerste kaarten omgekeerd. De dood, het afscheid nemen van een huisje waar je langere tijd woont (dubbele gevoelens), en zwaarden 8 het moeilijk vinden het los te laten (dubbele gevoelens, je wil weg, maar je wil ook blijven). Maar het gaat gebeuren, Rianna de sleutels heb je in je bezit. De magier kondigt dit ook aan. Nieuw begin, en we weten waar naar toe.

Heleen

rianna


hoi Marianne
we zijn weer thuis  en zijn daar heel de dag in de tuin bezig geweest omdat de vloeren nat waren
het voelt zalig en leuke buren allemaal ene praatje maken
het lijkt wel een camping niet te geloven
kregen koffie van de ene buurvrouw  heb dit nog nooit meegemaakt
voel me er nu al thuis  heerlijk zeg
komt helemaal goed daar wet het zeker
dank je wel
liefs Rianna

rianna


hoi Heleen
toch  heb ik (nog) neit het gevoel van o jee nu moet ik hier weg  hoor denk dat ik dat krijg als ik er definitief zit  het loslaten van mijn kids en kleinkids 
het voelt zo goed aan die plaats alleen al h etis niet te geloven
ik heb 6 jaar moeten wachten maar het was het wachten waard
dank je wel
leifs Rianna

dameblanche

jeetje 6 jaar wachten op een nieuw plekkie....ik hoop toch dat ik vlugger aan de beurt ben.... ???

rianna

ja dat hoop ik ook voor je het kwam omdat urgentie  voor verhuizen naar de plaats waar je werkt niet meer geld en er steeds iemand uit de zelfde plaats voor ging 
dus ik heb nu net zoiets als de 100.000 hihihihi

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Ridder van Zwaarden  Pentakels 8en Zwaarden 6
vandaag weer hard aan de slag  er is al zoveel gedaan maar nog lang geen tijd om op mijn lauweren te rusten
hoe de weg zal verlopen
weet niemand
liefs Rianna