Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

kristina1975

Hallo allemaal, hallo Marianne,

T was een drukke dag die ik goed heb afgesloten :)
Mijn kaarten zijn de Staven 3 en de Sleutel.
Eindelijk meer rust in mezelf, ik ben de sleutel voor mijn eigen gevoel en keuzes.

Heel veel liefs en slaap lekker allemaal,
Xxx

klaproos1945

goede morgen allemaal

doel ~de duivel de emotie die we koesteren maar eigenlijk niet dierbaar benoemen
           zullen we neutralizeren zo verkrijgen we contact met de vierde demensie het niets

taak ~pentagrammen 10 langzaam maar zeker gaan we met de oefening onze manier van denken ruimer     
                                        maken

kans~staven ridder  zodat je vier dimencionaal durft te zijn en durft te gaan denken van uit je hogere     
                                 bezieling en niet meer van uit je aardse verbondenheid
klaproosje

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag Bokalen ridder. Ik zal in actie komen t.a.v. mijn gevoelens, wensen. I.i.g. een leuke kaart.

Liefs, H

dameblanche

aan palo, hahahahahahaha, ik heb je nog niet zien touwtjes trekken :'(http://youtu.be/pS_JCGJXSWM

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 24, 2012, 19:50:04 PM
Citaat van: marianne op januari 24, 2012, 15:49:59 PM
lopt ook rianne, zelfbescherming, je schert je meest kwetsbate dan ook af.....
niet voor niks natuurlijk, maar ach er ligge nog jaren voor je om dat voor je zelf in kaart te brengen, je bent nog lag niet aan het eind van je latijn ;)
dat klinkt goed hoor Marianne
ik wil zeker de 100 halen  lijkt me leuk om de burgemeester op bezoek te krijgen hihihihihi
ja emoties die wil ik meer onder de duim zien te houden  en of dat me gaat lukken is een tweede hihihihi
dank je wel
liefs Riannna

nee, rianne, als je 100 bent komt koning willen alexander.......http://youtu.be/ofuDGhADzeM

dameblanche

Citaat van: Believe75 op januari 25, 2012, 00:12:33 AM
Hallo allemaal, hallo Marianne,

T was een drukke dag die ik goed heb afgesloten :)
Mijn kaarten zijn de Staven 3 en de Sleutel.
Eindelijk meer rust in mezelf, ik ben de sleutel voor mijn eigen gevoel en keuzes.

Heel veel liefs en slaap lekker allemaal,
Xxx
staven 3 de eerste poortkaart....je hebt hierbij de sleutel getrokken dus door die poort, volle kracht vooruit, aandacht richten op wat komen gaat....
een beetje geduld believe, de oplossing komt er, je wil alles tegelijk, je wilt alles te snel in een keer oplossen...daardoor ontbreekt dan het overzicht waardoor je slordig wordt...

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 25, 2012, 07:01:08 AM
goede morgen allemaal

doel ~de duivel de emotie die we koesteren maar eigenlijk niet dierbaar benoemen
           zullen we neutralizeren zo verkrijgen we contact met de vierde demensie het niets

taak ~pentagrammen 10 langzaam maar zeker gaan we met de oefening onze manier van denken ruimer     
                                        maken

kans~staven ridder  zodat je vier dimencionaal durft te zijn en durft te gaan denken van uit je hogere     
                                 bezieling en niet meer van uit je aardse verbondenheid
klaproosje

de duivel geeft aan dat je door het sof moet gaan om te leren, om jezelf tegen te kunnen komen waardoor afbraak van oude partonen tot stand kunnen komen.

de duivel geeft ook aan dat je je innerlijke kind verwaarloost hebt, je zult op zoek moeten gaan naar je innerlijke kind, je ermee in verbindig stellen en het healen gaan....
hierdoor krijg je de kans meesterlijker met je vuurkrachten om te kunnen gaan, klaproosje....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op januari 25, 2012, 07:06:43 AM
Goedemorgen,

Vandaag Bokalen ridder. Ik zal in actie komen t.a.v. mijn gevoelens, wensen. I.i.g. een leuke kaart.

Liefs, H

mooi kaart idd, hats, maar de ridder is een minder ontwikkelt figuur, die nog niet heeft geleerd de verbeelding af te kunnen stemmen op de werkelijkheid, hier worden weer hartstochten en fantasieen aangevoerd die niks met de werkelijkheid te maken hebben, zij staan in je verbeelding en in je verbeelding leef je een ander leven als in de realiteit....
de fantasieen worden [nog] niet bevestigigd.....en vooralsnog blijf je op de stille zuidzee dobberen op zoek naar , waar naar op zoek?????

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op januari 25, 2012, 08:20:14 AM
Citaat van: hatsjepsoet op januari 25, 2012, 07:06:43 AM
Goedemorgen,

Vandaag Bokalen ridder. Ik zal in actie komen t.a.v. mijn gevoelens, wensen. I.i.g. een leuke kaart.

Liefs, H

mooi kaart idd, hats, maar de ridder is een minder ontwikkelt figuur, die nog niet heeft geleerd de verbeelding af te kunnen stemmen op de werkelijkheid, hier worden weer hartstochten en fantasieen aangevoerd die niks met de werkelijkheid te maken hebben, zij staan in je verbeelding en in je verbeelding leef je een ander leven als in de realiteit....
de fantasieen worden [nog] niet bevestigigd.....en vooralsnog blijf je op de stille zuidzee dobberen op zoek naar , waar naar op zoek?????

Tja, waar naar op zoek? Ik realiseer me de laatste tijd wel dat ik niet anders wil dan dit. Mijn fantasie kwijt raken trek ik even niet. Geen idee waaarom ik dat zo erg voel. Ik heb geen rotleven of zo maar het idee dat ik aan Hem niet meer mag denken, niet meer mag hopen dat er weer contact zal zijn, niet meer naar zijn foto's kan kijken, van alles m.b.t. hem niet meer mag doen dan wordt ik zeer rusteloos. Dan is het leven saai en leeg. Ik vind het ook heel moeilijk om te voelen dat hij mij waarschijnlijk al heeft losgelaten en verder gaat. Misschien leef ik daarom in een schijnwereld, is het te pijnlijk.

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op januari 25, 2012, 08:28:36 AM
Citaat van: marianne op januari 25, 2012, 08:20:14 AM
Citaat van: hatsjepsoet op januari 25, 2012, 07:06:43 AM
Goedemorgen,

Vandaag Bokalen ridder. Ik zal in actie komen t.a.v. mijn gevoelens, wensen. I.i.g. een leuke kaart.

Liefs, H

mooi kaart idd, hats, maar de ridder is een minder ontwikkelt figuur, die nog niet heeft geleerd de verbeelding af te kunnen stemmen op de werkelijkheid, hier worden weer hartstochten en fantasieen aangevoerd die niks met de werkelijkheid te maken hebben, zij staan in je verbeelding en in je verbeelding leef je een ander leven als in de realiteit....
de fantasieen worden [nog] niet bevestigigd.....en vooralsnog blijf je op de stille zuidzee dobberen op zoek naar , waar naar op zoek?????

Tja, waar naar op zoek? Ik realiseer me de laatste tijd wel dat ik niet anders wil dan dit. Mijn fantasie kwijt raken trek ik even niet. Geen idee waaarom ik dat zo erg voel. Ik heb geen rotleven of zo maar het idee dat ik aan Hem niet meer mag denken, niet meer mag hopen dat er weer contact zal zijn, niet meer naar zijn foto's kan kijken, van alles m.b.t. hem niet meer mag doen dan wordt ik zeer rusteloos. Dan is het leven saai en leeg. Ik vind het ook heel moeilijk om te voelen dat hij mij waarschijnlijk al heeft losgelaten en verder gaat. Misschien leef ik daarom in een schijnwereld, is het te pijnlijk.

je vindt het moeilijk om land te betreden hats, onbekend land, maar toch heb je de oever al verlaten, het is moeilijk te kiezen tussen het oude en het zekere, maar ook het betreden van het nieuwe en onbekende..
het nieuwe en onbekende, maar niet zo geheel onbekend, het is bekend in je fantasie, en zelf weet je ook wel dat het de werkelijkheid niet is.....
houdt je wel van jezelf?????
vindt je jezelf wel de moeite waard?
:-*

hatsjepsoet

Ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Nee, ik ben niet echt dol op mijzelf. Nooit geweest. De laatste jaren lukt het me wel beter omvoor mijzelf op te komen dus dat betekent wel dat ik mezelf wat meer gaat respecteren maar ik ben zeer kritisch over en naar mijzelf. Kan ook moeilijk een knop omdraaien wat dat aangaat.
Ik realiseer me dat ik liever een intens leven heb, liever dat ik me rot voel dan dat ik iets los laat.

dameblanche

dat heeft er wel degelijk mee te maken hatsie....
kijk naar jezelf, vindt je zelf de moeite waard, probeer jezelf te accepteren hoe je bent en wie je bent, ga dat uitzoeken, wie je bent en waar je in gelooft.
je geeft je over aan grote hartstochten, levensdromen en -doelen die niet bevestigd [no] worden, omdat je er in de werkelijkheid niet eens bent?????!!!!!!! :-\ :-*

klaproos1945

een berengoede fruitsla :P :-* :-\
je hebt de volgende ingridienten nodig

beren moed~een hartstochtelijk sausje en gekraakte ape noten

dit alles doet men in een kommetje en dan zegt men de spreuk er over
van is dit geen aardig jongetje ;D

http://www.youtube.com/watch?v=3QqYwOxs2d0&feature=related

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op januari 25, 2012, 08:51:26 AM
dat heeft er wel degelijk mee te maken hatsie....
kijk naar jezelf, vindt je zelf de moeite waard, probeer jezelf te accepteren hoe je bent en wie je bent, ga dat uitzoeken, wie je bent en waar je in gelooft.
je geeft je over aan grote hartstochten, levensdromen en -doelen die niet bevestigd [no] worden, omdat je er in de werkelijkheid niet eens bent?????!!!!!!! :-\ :-*

Ik weet gewoon niet hoe ik het anders moet doen. Misschien is het een patroon waar in ik vast zit omdat ik het zo gewend ben. Misschien ben ik er verslaafd aan en lukt het me daarom zo slecht het te stoppen.
Ik weet wel dat het heel sterk is en dat ik zeg dat ik niet weet hoe ik het moet stoppen maar dat de bottom line is dat ik het niet wil stoppen. Het verdriet van het besef hem echt te moeten opgeven is te groot.
Zou het echt zo "simpel'' zijn dat wanneer ik van mijzelf ga houden dat het anders wordt?

klaproos1945

Citaat van: marianne op januari 25, 2012, 08:15:51 AM
Citaat van: klaproos1945 op januari 25, 2012, 07:01:08 AM
goede morgen allemaal

doel ~de duivel de emotie die we koesteren maar eigenlijk niet dierbaar benoemen
           zullen we neutralizeren zo verkrijgen we contact met de vierde demensie het niets

taak ~pentagrammen 10 langzaam maar zeker gaan we met de oefening onze manier van denken ruimer     
                                        maken

kans~staven ridder  zodat je vier dimencionaal durft te zijn en durft te gaan denken van uit je hogere     
                                 bezieling en niet meer van uit je aardse verbondenheid
klaproosje

de duivel geeft aan dat je door het sof moet gaan om te leren, om jezelf tegen te kunnen komen waardoor afbraak van oude partonen tot stand kunnen komen.

de duivel geeft ook aan dat je je innerlijke kind verwaarloost hebt, je zult op zoek moeten gaan naar je innerlijke kind, je ermee in verbindig stellen en het healen gaan....
hierdoor krijg je de kans meesterlijker met je vuurkrachten om te kunnen gaan, klaproosje....


http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=5xyIF-qXfhQ&feature=endscreen

dat is verledentijds inzicht mijn innerlijke kind wist ik niet dat het bestond
maar het was wel degelijk aanwezig net als de mannelijkheid en de vrouwelijkheid
in de loop der jaren is het geacepteerd en aanvaard in mijn weten van het bestaan
er van in het nu http://www.youtube.com/watch?v=9FZlrgTg-0o&feature=related  :)