Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

rianna

GELUKKIG 2012 ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatsjepsoet

Aan al mijn lieve forumlezeressen (volgens mij zijn het vooral dames), gelukkig nieuwjaar!

Liefs, H.

hatsjepsoet

Believe, heb jij nog een leuke avond gehad ondanks de griep?

Liefs, H

klaproos1945

voor allemaal een gelukig liefdevol 2012  ;)

klaproosje :-*

dameblanche

voor ons allen allemaal; een gelukkig 2012
laten we de lat maar flink hoog leggen, dan hoeven wij ons niet te bukken om eronder door te kunnen gaan... ;D

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op december 31, 2011, 14:35:17 PM
He Marianne,

Inderdaad, alle andere kaarten zijn plotseling verdwenen  :).
Wat bedoel je precies met "dualiteit wordt pas kenbaar als we een-heid plaatsen naast niet-eenheid... je denkt na over keuze is en gevolg en keuze 2 met gevolg...."

Liefs, H.
die dualiteit en ook 2 strijd speelt zich voral in je hoofd af....
je denkt na over het maken van keuzes...
kies ik voor mijn geliefde, dan gaat er dat  en dat gebeuren....
kies ik voor mijn echtgenoot dan gebeurt er dat en dat.......

kristina1975

#6
Gelukkig nieuw jaarrrrrr iedereen :-)

Hebben jullie De nieuwe topic gezien met de jaarkaart? Ik zal wanneer ik me beter voel ook een trekken.

kristina1975

Citaat van: hatsjepsoet op januari 01, 2012, 00:51:31 AM
Believe, heb jij nog een leuke avond gehad ondanks de griep?

Liefs, H

Beste wensen H :)

Het was anders, echter met de warmte van familie fijn ondanks mijn griep. Dank je ! En hoe was het voor jou? Je gevoelens ?

Xxx

rianna

Goedemorgen allemaal
een nieuw jaar met nieuwe kansen ik wens iedereen het beste wat een mens zich wensen kan maar vooral gezondheid en liefde

vandaag trok ik  de Maan en  de vissen
er komt vooruitgang in mijn voorgevoelens en intuitie

liefs Rianna

kristina1975

Mijn eerste kaarten zijn niet om vrolijk van te worden terwijl ik ondanks mijn ziekte niet ongelukkig voel. Wel dat ik steeds aan hem denk, op een bericht van hem

Zwaarden 10
De Vos

klaproos1945

goede morgen allemaal een gelukkig liefdevol nieuwjaar  :) :D :-*

mijn dagkaarten zijn vandaag :)


page pentagrammen~de zegenwagen  ;D

ieder is zijn eigen middenkern in leven

klaproosje


assie63

allemaal de beste wensen voor 2012

mijn kaartjes

zwaarden 8 en de beer

vast lopen, mijn eigen verantwoording nemen door steun

hatsjepsoet

Citaat van: Believe75 op januari 01, 2012, 10:16:20 AM
Citaat van: hatsjepsoet op januari 01, 2012, 00:51:31 AM
Believe, heb jij nog een leuke avond gehad ondanks de griep?

Liefs, H

Beste wensen H :)

Het was anders, echter met de warmte van familie fijn ondanks mijn griep. Dank je ! En hoe was het voor jou? Je gevoelens ?


Xxx

Hé Believe, heb een leuke avond gehad. Ben samen met mijn vriend naar vrienden geweest waarvan het dochtertje gisteren jarig was. Het is daar altijd gezellig, beschouw ze ook wel als familie. We waren niet expliciet uitgenodigd voor de jaarwisseling maar uiteindelijk zijn we gezellig gebleven.
Tja, die gevoelens die zitten er nog. Probeer ze maar weg te drukken, wat moet ik anders? Ik heb ze nu meer dan een jaar en het levert eigenlijk alleen maar verdriet op terwijl ik zoveel heb om dankbaar voor te zijn dat weet ik wel.
Wat dan aangaat is het komende jaar voor mij een uitdaging en een verrassing. Ga dadelijk ook een jaarkaart trekken en vandaag ook een uitgebreide legging voor dit jaar. Ben erg benieuwd!

XXX H.

hatsjepsoet

Goedemiddag alweer!
Vandaag weer eens via C'web een dagkaart getrokken want ik wil zo een jaarkaart trekken met mijn eigen kaarten en het leek me dan een beetje verwarrend worden als ik ze beiden met mijn eigen kaarten zou doen.
Mijn dagkaart was staven koningin. Ik keek eens op het forum waar hij een keer werd besproken en ik vond een aantal interessante dingen:
" Enerzijds is Staven Koningin dus de energieke, hartstochtelijke, impulsieve levensgenietster. Ze is ook een echte optimist en bovendien zeer praktisch ingesteld. Ze houdt van aanpakken en is van onschatbare waarde bij eeen crisis of ramp. Als een ander een crisis doormaakt, staat ze klaar om het werk of het huishouden over te nemen. Dat is een natuurlijke impuls van haar. Ze is spontaan, vrijgevig en ruimhartig. Ze is ook doortastend, weet wat ze wil en heeft een soort natuurlijke autoriteit - maar hecht geen betekenis aan overheersing.
Dit is haar vuur-kant. Achter de troon op de kaart in de Tarot of the New Vision is de andere kant van Staven Koningin te zien. Haar zachtere, meer ingetogen, begripvolle, vriendelijke en gevoelige kant. Haar koninginne-kant... "

Er staat ook het een en ander beschreven over de leeuw die er op staat. Wat ik grappig vind en wat er vast niets mee te maken heeft is dat mijn sterrenbeeld Waterman is en mijn ascendant Leeuw. Ik vind het toch een grappig detail nu ik las wat er over haar werd geschreven.

Liefs, H.

Leeuwin

@Marianne,
Lijkt me een heel strak plan ;D

@Believe,
Eerst je griep maar eens weg, dan de rest (Zwaarden 10)

@Hatsjepsoet,
Deze kaart trek jij tegenwoordig nogal eens heb ik tenminste begrepen. Deze koningin wil jou op veel van deze eigenschappen wijzen die ook in jou zitten maar je misschien nog niet (volledig) hebt ontdekt.

Liefs van Leeuwin