mijn dagkaartjes.........

Gestart door Kabouter, december 16, 2013, 06:48:56 AM

Kabouter

Hoi Eva,
Dank voor je uitleg en ik denk nu inderdaad dat het is dat ik kracht in mezelf moet vinden om deze moeilijke dag/periode door te komen.

Groetjes,
Carla

Sweetie

Kaboutertje,

32) Maantje + 36) Kruis + 29) Vrouw = 25) Ring / mc= 21) Berg
32) Maantje - 29) Vrouw - 18) Hond
25) Ring - 11) Roede
36) Kruis
zijn er zaken die moeten afgehandeld worden , je bent met iets bezig je bent aan het verwerken heeft te maken met een relatie waar je in een tweestrijd bent beland, ook de berg en de ring geven aan dat er zaken moet overwonnen worden , maar je doet je best , je bent aan de verweking begonnen ..Droom je ervan meid ?

Suus  :-*

Kabouter

#92
Goedemorgen,
Mijn kaartje deze ochtend (10 januari) zijn er 4
Als eerste floepte tijdens het schudden de brief eruit.........en ja, ik zit nog steeds te wachten op een bericht  ???
Mijn getrokken kaartjes zijn maan-ooievaar-schip
Dit heeft met veranderingen te maken en ik ben onzeker hierover.
Groetjes, Carla

Kabouter

Hoi Suzy,
Ik probeer vrede te krijgen met de situatie zoals deze nu is. Ik probeer nu mijn eigen leven te leiden samen met mijn dochter. Maar ik mis hem........ En ja, ik droom ervan dat hij z'n problemen oplost en weer terugkomt.
Groetjes, Carla
Citaat van: Suzy op januari 10, 2014, 06:55:56 AM
Kaboutertje,

32) Maantje + 36) Kruis + 29) Vrouw = 25) Ring / mc= 21) Berg
32) Maantje - 29) Vrouw - 18) Hond
25) Ring - 11) Roede
36) Kruis
zijn er zaken die moeten afgehandeld worden , je bent met iets bezig je bent aan het verwerken heeft te maken met een relatie waar je in een tweestrijd bent beland, ook de berg en de ring geven aan dat er zaken moet overwonnen worden , maar je doet je best , je bent aan de verweking begonnen ..Droom je ervan meid ?

Suus  :-*

Eva_84

Dag Kabouter,

Brief +
Maan - ooievaar - schip
Nieuws krijgen inderdaad. Ben je aan het werk of wacht je op nieuws hierrond? Ik denk dat er veranderingen komen op werkvlak, een andere job of het bedrijf waarvoor je werkt die een nieuwe vestiging opent?

Groetjes

Kabouter

Goedemorgen allen,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn zon-ster-ruiter
Is dat een goed bericht of bezoeker? En waar staat de ster dan voor? De avond?
Allemaal fijn weekend

Groetjes, Carla

Eva_84

Bezoek krijgen of zelf ergens heen gaan waar je je goed voelt. Een goede omgeving. Een gesprek dat je hoop geeft.
Liefs

Kabouter

Ik hoop op een goed gesprek welke me hoop geeft, maar gisteren was dar in ieder geval niet. Wie weet binnenkort........
Citaat van: Eva_84 op januari 11, 2014, 11:48:06 AM
Bezoek krijgen of zelf ergens heen gaan waar je je goed voelt. Een goede omgeving. Een gesprek dat je hoop geeft.
Liefs
;D

Kabouter

Goedemorgen allen,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn boom-vogels-huis
Groei van m'n innerlijke huis ofzo ?????

Fijne zondag  :)

Groetjes, Carla

kreeft

boom, vogels, huis = berg , mc/maan
ooievaar ster ring
sleutel, boom
klaver

een positieve verandering, er komt klaarheid binnen een relatie/overeenkomst,
problemen op het werk?
er ligt een sleutel, er komt een oplossing

grtj  :)

Lief

Goedemorgen Kreeftje,

Je moet de sleutel zelf oppakken....

fijne zondag.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Kaboutertje ,

boom, vogels, huis = berg , mc/maan
ooievaar ster ring
sleutel, boom
klaver

Verandering van levensstijl , je hebt wat stress , gesprekken die thuis plaats vinden en waar je nog steeds moeilijk mee hebt , ook in je emoties , maar er zal een oplossing komen in je leven , ik zeg niet dat het onmiddellijk zal zijn maar er staat wel geluk te wachten

Suus  :-*

Eva_84

Dag kabouter,
Kan het zijn dat je graag nog een kindje had gehad,maar dat het door de moeilijkheden in de relatie niet lukt,en dar je het hier ook moeilijk mee hebt? Een droom die je noodgedwongen (voorlopig) moest opbergen..
Ook gezondheidsproblemen veroorzaakt door stress,maagzuur of zo? Je vindt er wel een oplossing voor.
Liefs Eva

Kabouter

#103
Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn: heer-boek-roede
De heer heeft strijd met het leren of geheimen.....??
Hmmmm, of moet ik het anders lezen?

Groetjes en fijne dag,
Carla

@kreeft: ik heb geen problemen op het werk, wel een collega waar ik het niet al te best mee kan vinden :-\
               en ik hoop dat die duidelijkheid binnen een relatie inderdaad onderweg is  ;D

@Eva: uuuhm, helemaal gelijk wat betreft kind; je slaat de spijker op z'n kop. En stress/verdriet/boosheid heb ik ook regelmatig de laatste tijd  :(

Eva_84

Hoi kabouter,
Misschien komt dat nog hé, als dat jouw wens is. Niet wanhopen ;)

Heer - boek - roede

Studeert de heer nog? Het kan zijn dat hij het moeilijk heeft met een studie, maar aangezien het jouw dagkaartjes zijn denk ik eerder dat jij iets ontdekt over een heer waar je het moeilijk mee hebt.

Groetjes en sterkte  :-*