Believe's dagkaarten en leven :)

Gestart door kristina1975, mei 17, 2012, 04:51:09 AM

kristina1975

Goedemorgen allemaal  :D
Ik heb weer eens de Staven Koning...ik moet aan mijn zelfvertrouwen werken en of ik heb het steeds meer! Ja ik heb meer vertrouwen in mezelf en ik moet het zo houden :D

heel veel liefs en een schitterende week voor ons allen!
:-* :-* :-*

heleen

#751
laatste tijd veel kaarten van het koninklijk huis Believe. Je zit op je troon. pas wel op dat dit misschien een facade  is. Weer terug met beide voetjes op de grond.

Heleen.

Sweetie

Hallo lieve meid
staven koning
je wil de leiding geven en kan je succes brengen

Suus

kristina1975

Staven Page, alweer een staaf en ook een kans die mij wordt aangeboden? Heel veel liefs

Sweetie

Hallo meid
je bent je weg nog aan het zoeken maar deze brengt je een boodschap ivm een geliefde of fin, voordeel

Suus

kristina1975

Hi Suus. Dank je voor je duiding. Ik hoop dat hij iets van zich laat horen.
CCC

kristina1975

Koningin van Staven voor vandaag..veel staven de laatste tijden...weten wat ik wil.. ja klopt ik weet het en ik moet er voor gaan

Sweetie

Hallo lieve meid

Je goed opstellen en geen harde woorden in de mond nemen ( woorden wikken en wegen)

Suus  :-*

kristina1975


Vlinder

Believe, Ruzie, kun je ook weer uitpraten of goed maken hoor. ;D

Dank je wel  Believe ik sta op het punt een nieuwe wending te nemen,
maar was even uit evenwicht mbt m,n dochter.
Maar denk dat het wel goed komt,

:-* Vlinder

kristina1975

ik heb voor vandaag de zwaarden 6 getrokken. Klopt ook tijd om over te stappen na alle gebeurtenissen, signalen, gesprekken, tegenvallers en meevallers etc etc. Ik ben er klaar voor.

@Vlinder,
Natuurlijk komt het goed met jou en je dochter, net als met mijn ma en ik. Weet je waarom? Omdat wij en jullie ook van elkaar houden  ;)
Heel veel liefs,
Believe

Sweetie

Hallo lieve meid
zw 6
er komt beterschap na een zware periode

Suus

dameblanche

het oude uiteindelijk achterlaten en je richten op een duidelijker beeld van de toekomst believe..

kristina1975


Sweetie

Hallo lieve meid
Exact een week geleden floepte deze kaart eruit
Ontevredenheid in een situatie

Suus  :-*