Believe's dagkaarten en leven :)

Gestart door kristina1975, mei 17, 2012, 04:51:09 AM

kristina1975

Rode wijn en t weer hebben mij wakker gehouden gelukkig geen zorgen :D

@ Vlindertje, Suusje,
Ik kijk tegenop naar onze avond, wat dan als ik mijn jonkie of wel een andere tegen kom met wie ik de vuur zal voelen....dan moet ik deze knaap op dat moment echt afwijzen omdat ik voor mezelf moet kiezen dus hem pijn doen....oplossing niet samen dansen :) xxx

kristina1975

hallo mijn lieve vriendinnetjes,
Wat was ik toch druk vandaag en einde dag onrustig oa door slechte nacht en bijna mijn periode denk ik plus de volle maan ::) Toch ben ik zo blij dat ik steeds beter naar mijn onderbuik luister, ik ben ook echt mee gestopt zonder maar 1 mm te ver te zijn gegaan voor mezelf :D

Hoe dan ook mijn kaarten voor morgen

De Lelie boven de Vissen  :D

De Staven Page boven de Zwaarden 8 weer :o

En mijn symbolon:
MOIRA
Een innerlijke strijd houdt je bezig! Je worstelt met een beslissing en vandaag krijg je de gelegenheid uit twee opties te kiezen. Soms moet je leren omgaan met het lot. Hierin is de keuze altijd vrij om te kiezen voor verbittering of honingzoet. Volg vandaag je waarheid en laat je leiden door sereniteit en liefde.

dameblanche

onderzoek je dingen die je beperken en steeds weer tegenhouden believe...

kristina1975

Goed gezegd lieve Marianne, echter geen idee meer en nu is er ook.geen twee strijd ik sta echt achter mijn besluit ik mis vuur en zonder vuur geen relatie
StraX ook mijn jonkie even laten weten dat hij mij voortaan eerder moet vragen ipv wachten totdat hij dronken is

Zo mijn kaarten

kristina1975

De Muizen boven de Vos
Ben ik argwanend als ik gelijk aan mijn jonkie denk...
Verlorene weer terug krijgen en dan de Vos die zegt valsheid :(



Munten koning boven de Geliefden
Moet ik zakelijk zijn naar hem en achter mijn beslissing blijven staan...






heleen

hey Believe.

gemis maakt je argwanend.

Waarom de munten koning boven de geliefde. Waarom zo'n hoge prijs betalen voor liefde. Met rust en vertrouwen kom je veel verder. De tuin van de koning munten wordt overwoekerd door ideeën en gedachten welke man nu het best bij je past. Snoeien Believe.

Heleen.

kristina1975

DE NAR

Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Nu is er geen weg meer terug. Mocht je nog enigszins terughoudend zijn, wordt je abrupt voor een onverwachte situatie gezet. Vandaag is er niets meer wat je tegenhoudt, dan slechts gedachten op angst gebaseerd. Sluit vriendschap met jezelf!

Aas van pentajels en de Beer alweer

heleen

Hey believe

je symbolon kaart zegt het al "sluit vriendschap met jezelf"

Beer staat voor moederlijke gevoelens, wees lief voor jezelf, dan bereik je vanzelf je tuin van pentakels aas.
Laat het muntje vallen believe, want je maakt jezelf zo moe.
Liefde voor jezelf is een heel belangrijk gegeven.

Liefs
Heleen.

dameblanche

je kunt die argwaann iet los laten die argwaan is een soort van zelfbescherming voor je, maar eigenlijk geen goede methode....

kristina1975

hallo goedemorgennn,
Ooo, vriendschap met mezelf sluiten werk ik aan, ik geloof en ik voel ook dat ik het beter doe....toch nog werken aan....argwaannnn daar moet ik meer aan werken want mijn kaarten zijn exact dezelfde als eergisteren qua lenormand :o :o :o

Eerst trok ik
Staven Ridder boven de Kracht straks de doos in en daarnaaa

De Muizen!!! boven de Vos straks de doos in :o

kristina1975

en nog meer bevestiging om aan mezelf & argwaan te werken
DE ONWETENDE DWAAS
Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

Sweetie

Hallo lieve meid

Staven Ridder boven de Kracht straks de doos in en daarnaaa

De Muizen!!! boven de Vos straks de doos in

een warme ridder die je kracht aan biedt hij helpt je om mensen te ontmoeten, de kracht heb je al maar steek deze niet in een doos lieve meid

zorgen zeggen de LN pak het met sluwheid aan

Suus  :-*

kristina1975

Wat mooi Suus, de kracht heb ik inderdaad en ik moet het niet in een doos zetten!!! Over de heer heb ik niets gemerkt, niet dat ik het weet in ieder geval. Ik kijk er naar uit :D
:-*

Mijn kaarten voor morgen online
De Toren ....die brand etc wat een hevige kaart
De Ring.......alweer in dezelfde cirkel? Toch zo'n mooie kaart he, waarnaar ik verlang..een ring van mijn vent..

De Angst
Je doet er goed aan je angst vandaag onder ogen te zien. Hier ben je nu sterk genoeg voor! Het zal confronterend zijn, echter biedt het je wel de mogelijkheid om de feiten onder ogen te zien. Zo kan je naar bevrijding werken. Iedere stap in het donker is een weerspiegeling in behoefte van bestaanszekerheid.
Slaap lekker allemaal.
liefs

heleen

hoi Believe.

De verschrikkelijke torenkaart. Ja hij hoort erbij. We trekken hem allemaal wel eens, en je weet nooit in welke hoedanigheid hij uitpakt. Toch heeft de torenkaart een functie, hij is de opruimer in je leven. Daar waar je je fundamenten niet goed hebt neergelegd daar duwt hij tegen aan. en ga ik naar je symbolon kaart
Zo kan je naar bevrijding werken. 

Heleen

Sweetie

Hallo lieve meid

een schok die je nodig hebt om iets anders op te bouwen
combinatie toren en ring je draait rond en rond en rond, zet eens de deur open van je torentje zodat je nog kan wegglippen

Suus :-*