mariannes dagkaartje[s]

Gestart door dameblanche, januari 01, 2013, 18:46:46 PM

Angel

Je hebt het in je.  Je houdt standvastigheid en betrouwbaarheid.  Je hebt een goed instinct en ziet duidelijk in wat goed en fout is. 

Liefs

Sweetie

Mary anne,
En de Willem , die heeft heel wat in petto !
Die weet hoe hij iets kan , wil , moet aanpakken , laat je maar lekker leiden door hem !

Suus  :-*

Eveningstar

Hoi Marianne,

ik kom straks even bij je terug  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

we zijn met je bezig zoals je ziet, lieve marianne, we willen dat het goed met je gaat,
Geniet je een beetje?
:-*

dameblanche

ja hoor lieverd, vandaag weer met vrienden en honden naar de eifel geweest, we zijn overvallen door hevige regenbuien, maar dat mocht de pret niet drukken...

pentakels 3

Vlinder

Ohh de Eifel is prachtig... en ja het kan daar lekker regenen,
dusss lekker aan het genieten
Onbewuste ontplooing... door rust en in/ontspanning..

:-*

Sweetie

Mary anne ,
je doet er iets aan , je verwent jezelf , je houdt je bezig met digen die je graag doet !
Delen met anderen !

Suus

dameblanche

sedert 1998 slik ik al antidepressiva, ik ben nu stapsgewijs aan het afbouwen, nooit geweten dat het ook afkichverschijnselen geeft....

spijsverteringsproblemen, griepverschijnselen [mijn vermeende hooikoorts] zweten, benauwd gevoel, slacht slapen, ik heb verdorie een cold Turkey.....

maar ik ga vrolijk verder, moet er doorheen....
'vandaag; schildknaap van kelken!

Cajsa

Extra dikke knuffel van mij. Hoop dat je snel minder last hebt van die verschijnselen. Hebben ze geen soort "metadon" tijdens het afbouwen van anti-depressiva verslaving?

Cajsa

Vlinder

Stoer en vol vertrouwen door gaan Marianne,
Wel moeilijk hoor  :-*

de page brengt je wat je injezelf kan vinden... kracht,
je doet wat liefdevol voor jouw is..  :)

Sweetie

Mary anne ,
Je leert omgaan met al die zaken , je gaat erop vooruit en je weet dat je het kan , enkel volhouden

Suus

dameblanche

brr...dinsdag toch even voor een galblaasonderzoek..bloed laten prikken...
voor de derde keer op rij; PENTAKELS 8

Sweetie

Mary anne ,

Het resultaat zal goed zijn mijn kind !

Suus

heleen

doorgaan met het karwei Marianne. met geduld discipline afmaken waaraan je begonnen bent. Je hebt de afgelopen periode veel over je heen gehad. Het zal misschien niet allemaal zo snel over gaan, maar je bent wel op de goede weg. Gewoon doorgaan, de 1e munt ligt al op de grond, de andere munten zullen volgen, maar je krijgt het niet kado.

liefs
Heleen.

dameblanche

dank jullie dames.
suus ook mijn dank, het stelt me gerust, maar ik heb toch zo,n last...
ik weet niet wat er met me aan de hand is, maar mijn maag, mijn buik, zelfs mijn darmen doen pijn...
sorrie voor mijn geklaag....
het gekke is dat als ik slaap, ik niks voel, ook als ik dan wakker wordt.
maar gaat mijn kop weer werken...voel ik weer vanalles....

gisteren heerlijk genoten van de documentaire over de eagles!


http://youtu.be/AEzTdBJUHO8


vandaag; de kelken koningin......

ik neem de boodschap van de eagles maar eens serieus vandaag!!!!