Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

klaproos1945

hallo kraai

van harte welkom
ook mijn totemdier waarschijnlijk heb je het geraden ook ik ben een kraai
kluizenaar en negen is een overeenkomst en verder ben ik ook niet weg te branden
op en in dit forum en depressie in een borderline gedrag maken vaak mijn leven moeilijker
dan dat nodig is zo ben ik gekomen tot dat gene wat ik nu ben
veel liefs van klaproos 1945

Carla

Hallo buddhagirlie & kraai,

Ik hoop dat jullie je thuis zullen voelen hier en dat je net zo zult kunnen genieten van en aan het denken gezet wordt door dit forum als ik.

premnoor

Goedemiddag,

Mijn naam is Prem Noor. Vooralsnog heb ik geen pseudo omdat ik het gevoel heb dat ik niets te verbergen heb. Misschien verandert dat nog, dat weet ik niet. Ik ben al enige tijd geregistreerd als lid maar ik heb nog nooit deelgenomen aan dit forum. De eerste keer is altijd lastig. Bovendien weet ik ook niet precies op welke wijze ik mijn vraag zou moeten stellen. Vragen beantwoorden lijkt mij gemakkelijker te doen.
Maar nu eerst "wie ben ik". Dat is een vraag waar ik al enige tijd mee bezig ben en nog steeds geen goed antwoord op weet behalve op cognitief niveau. Ik kan wel vertellen wat feiten vertellen.
Ik ben een vrouw van 64 jaar. Ik heb twee volwassen zonen en vier kleinkinderen waar ik erg van geniet.
Ongeveer zes jaar geleden ben ik gescheiden waardoor ik mijn man, mijn huis en mijn werk kwijt raakte.
Dat heeft er behoorlijk ingehakt en soms heb ik het gevoel dat ik daar nog iets mee "moet".
Op dit moment woon ik alleen met mijn twee katten. Ik volg een twee-jarige tarot opleiding bij de Ster in Terborg. Het eerste jaar heb ik net achter de rug. Ik doe dit met heel veel plezier en ik blijf mij verbazen.
Ik heb jaren gewerkt als maatschappelijk werkster en later, omdat ik geen voldoening kon vinden in de reguliere sfeer, ben ik de alternatieve kant op gegaan en uiteindelijk na enige jaren studie mijzelf als zelfstandig therapeut gevestigd. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik met groei bezig wil zijn en niet meer met problemen. Dus............... hoe verder!  Zo, nu ik me heb voorgesteld durf ik misschien ook straks mijn vragen te stellen. Ik hoop tot zien op het forum.






Ricca

Welkom Prem Noor en veel plezier op het forum! Vragend of antwoordend... :D
From Ricca with Love

Carla

Hallo Prem Noor,

welkom en fijn dat je de stap hebt gezet om zichtbaar te worden!

Laure

Premnoor! Eindelijk, na al die tijd wordt m'n nieuwsgierigheid beantwoord en spreek je ;-)
Welkom alsnog,
Dikke zoen
Daphne

premnoor

Mijn hemel, zit ik hier achter mijn computer met tranen in mijn ogen jullie welkom te lezen. Ik voel me ongelooflijk gezien en het raakt me diep. Tegelijkertijd schrik ik ervan en besef dat mijn eenzaamheid groter is dan ik zelf had verwacht. Ik ben echter blij dat ik de stap genomen heb en het voelt alsof ik er een "familie"
bij heb. Mijn aandacht blijft gaan naar de zin van Carla, "fijn dat je de stap hebt gezet om zichtbaar worden".
Echt zichtbaar zijn, met alles wat er is, dat is mijn grootste verlangen en tevens mijn grootste angst in dit leven. Ik ga er voor, nu nog wat voorzichtig maar wie weet waar ik op uit kom. Heel veel liefs toegewenst. 

Carla

Omdat ik een van de beheerders van dit forum ben, degene die dagelijks wel een paar uurtjes zoet is met het weren van spammers en het in de gaten houden van de foutenlog e.d. en jouw naam er eentje is die bij mij wel bleef hangen, wist ik wel dat je al een hele tijd meeleest, maar nog nooit zelf gepost had.

Elke reis begint met de eerste stap. En ik wens jou veel nieuwsgierigheid toe naar het zetten van de volgende.

Lieve groet van Carla

klaproos1945

welkom premnoor

laat de wind in je zijlen
als het drijven op de zee
zijn als een tijdloos verblijven

blijken van je zijn

veel liefs van klaproos 1945

IKKE***)

Dag allemaal,

Ook ik zal mij even voorstellen. Ik ben Angèl en sinds kort lid van het forum onder de naam Lana.
Ik ben 49 jaar en woonachtig in een klein dorp in de noordoostpolder. Na een zwaar ongeval jaren geleden is mijn hele leven op de kop komen te staan. Qua huwelijk, werk, vrienden en toekomstperspectief. Alles dus op zijn kop. Langzamerhand ben ik er achter gekomen dat ik mijn gevoeligheid wat ik al bij mijn geboorte heb mee gekregen, heb weggedrukt.. Ik droom hoor zie enz. Ik ervaar het als heeel zwaar aangezien ik er erg ziek van ben. Hoe meer ik accepteer hoe beter het gaat. Daar ik nog steeds groeiende ben en dat wat ik binnen krijg niet altijd in mijn bewustzijn kan krijgen maar er wel de klachten van heb, ben ik op aanraden tarotkaarten gaan leggen. Weliswaar met enige skepis maar, na veel lezen, oefen enz heb ik er nu geregeld baat bij en ik vind het leuk om te doen! Ik ben nog wat onzeker om heel actief mee te doen op het forum maar op de achtergrond doe ik mee.

Groet Angèl.

Carla

Hallo Angèl Lana,

Van harte welkom!

Ricca

Van harte welkom Lana. :)
From Ricca with Love

madstudios.nl

Hallo allemaal,

Ik ben Madstudios.nl (naam laat ik even als bescherming achterwege, die openheid komt later zeker wel), ben zeer hoogevoelig (lang weggestopt, maar is altijd wel aanwezig geweest zo nu en dan in mijn leven). Het dekseltje is pas op het potje mogen komen na een zeer moeilijke/ intense periode.
Op dit moment mag ik veel voelen, zien, doe echter veel nog onbewust . Mis nog de acceptatie van het kunnen. Hoe kom je tot acceptatie? Af en toe voel ik het nog als last (al is het minder aan het worden). Het is ook zo overweldigend allemaal.
De deur staat inmiddels ver open. Ik schijn diverse gaves te hebben (kan veel, werd er gezegd enkele dagen geleden), maar moet zelf op ontdekkingreis  om het allemaal te ondervinden.

Mooi om jullie allemaal te mogen ontmoeten.
Voel je vrij om te reageren.

Kracht, licht en liefde,
Madstudios.nl

Kraai

Beste Mad (Madeleine of Hallway girl),

Allereerst van harte welkom!

Als je je zelf wilt beschermen en geen openheid wilt geven dan raad ik je aan om je nick te wijzigen...

Maar volgens mij heb je niks te verbergen als ik je website lees. Mooie kunst en gedichten staan er op!

Prik door de illusie en wees jezelf  ;D

Liefs

(of je gebruit

madstudios.nl

#284
Dag Kraai,

Dank je voor je warme woorden en welkom.

Nou ik ben een en al openheid. Ben ook graag mijzelf.
Zal mijn nickname zeker niet veranderen (is ook de artiestennaam), hi hi. Voel ook niet dat ik dit hoef. Zoals je al zegt, ik heb niets te verbergen. Schaam me zeker niet wat betreft mijn handschrift, kunnen, voelen, etc.
Iedereen heeft zijn eigen uniekheid. IEDEREEN MAG ER ZIJN OP ZIJN EN OF OP HAAR MANIER.
En door mijn openheid zal ik deze zeker tot zicht gaan brengen in de toekomst.
Nogmaals Kraai, dank je voor je warme woorden.

Liefs,
Madeleine.