Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Lief

Hoi Suus,

Inderdaad resultaten die uitblijven. Dit geeft enorme onrust. Begin iets waardoor er beweging inkomt en je het zelf in handen hebt.

De symbolon zegt eigenlijk hetzelfde....

Fijne dag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Suzy,

munten 1 ( op koppie ) - toren ( op koppie )

Je durft niet goed te genieten van de rijkdommen om je heen, je bent wantrouwend. Je houd de muren om je heen stevig omhoog zodat verandering van bepaalde omstandigheden moeilijk zijn. Laat je ware ik naar buiten treden, gooi de muur omver en er zullen nieuwe kansen en mogelijkheden op je pad komen.

Liefs Thea  ;D

Sweetie

Hallo Lief,
Inderdaad ... de resultaten blijven uit en dat dit is de onrust die nu in mij zit .... vandaag is er inderdaad beweging ingekomen .... zal straks meer zeggen ..
Bedankt Lief  :-*

Hallo Moon,
Nee , ik durf niet te genieten , de veranderingen komen niet en ik MOET nu iets doen ..alleen kan ik mijn ware niet naar buiten laten treden , integendeel ik mag in mijn toren gaan kruipen liefst met mijn deuren dicht ... Ik hoop dat je gelijk hebt Moon !
Bedankt Moon  :-*


Sweetie

Lieverds ....

Ik stop ermee ...
Ik hoop dat het tijdelijk is dat ik terug kan komen maar nu mag/ moet ik alles opbergen
Met pijn in het hart  :'( :'( :'(
Dank dat jullie in mij geloofden  :'(

Doei ...
Suus

kreeft


Ricca

Lieve Suus,

Dat is nou ook toevallig. :) Ik had je juist willen vragen om dit topic, nu het de 60 pagina's is gepasseerd, af te sluiten en een nieuw topic te openen. En nu lees ik dit. Misschien een bevestiging voor jou dat je een goede keuze maakt? Laat het topic nog maar even open voor reacties, maar mocht je de kaarten toch weer oppakken, dan graag in een nieuw topic.

Dank je voor alle bijdragen en als je nog merkwaardige verhalen e.d. te vertellen hebt, dan lees ik die natuurlijk graag!

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Lief

Suusje,

Dikke kus :-*

Het komt goed meid. Ga dat torentje maar in en leg de kaartjes weg. Jij weet wanneer het tijd is ze weer op te pakken.

Heel veel liefs, Lief :-* :-* :)
Look for the answer inside your question...


Eveningstar

Ik geef je een dikke dikke zoen en knuffel!
Ik ben bij je!

Liefs,
Eveningstar

Moonskin

Lieve Suzy,

Wat ontzettend jammer.. Zo fijn om je uitleg en interpretaties te lezen.. Leer er zoveel van..
Maar toch ook zo begrijperlijk, maar verwacht wel dat je weer terug zal komen.
Altijd eerst aan jezelf denken en de tijd voor jezelf nemen.. <3

Heel veel liefs en sterkte X Moon

Vlinder

Lieve Suus,
bedankt voor alle mooie woorden en  zinnen, en warme aanmoediging...
Ik heb het gevoel dat het in dit toppic even klaar is voor je, maar dat we je niet helemaal gaan missen...

:-* :-* :-*

Liefs Vlinder

heleen

lieve Suus

Ik zal je ontzettend missen, ik heb van je genoten, en ik hoop dat je afwezigheid van korte duur is.

liefs
Heleen.

Sweetie

Hallo Lieverds

Dit doet me wat  :'(  .. dat jullie allemaal iets komen vertellen !!
Ik kom terug ... zeker weten , ik weet niet wanneer kan morgen ,volgende maand zijn en kan binnen half jaar zijn maar ik kom terug ..

Dan open ik een gloednieuw topic Ricca  :D

Lief : ze zitten weg in de kast . voorlopig al brandt het om ze terug uit te halen , maar even alles laten bezinken nu

Kreeftje ..  :-* zotte doos ,  :-*

Engeltje :  :-* :-*;)

Zieltje : ik weet het ... op met die banaan of hoe zeg je het ....  :D, ;)

Moon : Zorg maar als ik terug kom dat je er ook nog bent  :D , je doet het schitterend !  :-*

Vlindertje : Ik ga eens hoog gaan vliegen .. misschien kunnen we dit in gedachten samen doen .. heel hoog , ik vlieg achter je aan , en door de kriebel in ons buikje gaan we schateren van plezier !

Heleentje : met u mooi beentje(s)  :D, ik heb altijd heel erg naar je duidingen gekeken , een lach en een  traan , hoe jij vertelde ... maar ik hoor je terug hoor ! dat we dan nog lang van jou verhalen mogen lezen , iedereen houdt ervan !!

Bedankt Lieverds !!!!
Dikke , dikke kus en laten we maar een groepsknuffel geven ....

Suus

Eveningstar

Gaan met die banaan!  ;D

Liefs,
Eveningstar

Audrey

Beste Suzy,

Omdat ik mij afvroeg waar de duidingen van die steengoede Suzy bleven, ben ik even gaan teruglezen. En ik lees zojuist dat je een time-out hebt ingelast.

Ik heb je heel kort meegemaakt, maar vond/vind je lezingen erg leerrijk. Hoop uiteraard dat je t.z.t. weer je bijdrages zult leveren, maar tot die tijd zeg ik: "Enorm veel succes en/of sterkte toegewenst met het proces waarin je zit en dat je sterker (eruit) mag terugkomen op welk vlak dan ook!"

Hartelijke groet,
Audrey