Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Sweetie

En opnieuw een heel goeie morgen,
de zon schijnt opnieuw buiten , binnen en in mijn hart , ik heb vertrouwen vandaag dat alles goed komt !

Bekers 9 - munten aas

ik mag trots zijn vandaag en ik zal tevreden zijn ..

DE UITWISSELING
Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

Ja perfecter kan het niet zijn die symbolon, , vanavond de uitreiking van de rapporten  :P, hoop dat alles goed zal zijn, ik weet ergens van wel maar ben nogal zenuwachtig .... , ik waarschijnlijk meer dan mijn kinderen zelf !!!

Vlinder

Susy,
wat fijn contact met broer, het is zo heerlijk voor je... doet goed he!
Jij bent het zonnetje in huis...
:-*

Mooi die 9 bekers, trots zit je ervoor en alles beschermend wat niet voor de buitenwereld bedoeld is...
de munten aas geeft aan dat die kansen  wat naar de buitenwereld te verplaatsen  je in een kans worden aangeboden en mag al een beetje van het gordijn open geschoven worden, als je het ziet en aan durft.
Liefs Vlinder

Sweetie

Vlindertje,
Dat is fijn ik straal , ik heb ongelooflijke emotionele positieve dag ervaren , woensdag , gisteren , mijn kinderen zijn allebei geslaagd  , ik ben trots , echt tevredenheid en echte trots op mijn kinderen !!!!
Vandaag inderdaad  , het gordijntje wat meer open , maandag begint zoon te werken ... voor hem een totale verandering want dit zal meer zijn dan een studentenjob , meisje ook nog 1 jaar , ze worden groter en stond perplex gisteren door hetgeen ze zei ... eindelijk komt alles eens op zijn pootjes terecht
Bedankt Schoonheid  :-*

Sweetie

En heel goeie morgen

Kracht  :D - staven 3


Symbolon :

DE GOUDEN KOOI
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie

Lief

Hoi Suus,

Hoe gingen de rapporten?

Je hebt er de kracht voor Suus. De tijd is daar om aan een nieuwe fase/project te beginnen.

Symbolon zegt dat je toch tegengehouden/geremd wordt. Ik heb het gevoel dat je dat zelf doet. Waar ben je bang voor?? Je kunt het!!

Liefs, Lief
Look for the answer inside your question...

heleen

inderdaad suus mooie kaarten. Het woord kracht zegt al genoeg. De kracht voelen om door de poortkaart te gaan. Je hebt houvast van de staven, gebruik dat.

Heleen.

Sweetie

Lief,
Ze zijn beiden geslaagd , voor de zoon .. het begin van zijn leven , de kleine doet er een zevende jaar bij !
Ben echt trotse mammie !!
Ik voel me beresterk ben zo ontzettend dankbaar !!!
Geen schrik alleen de bezorgdheid om mijn jongen , die beefde al en is super nerveus  :P ik kom er wakker van s'nachts  ;)zal normaal zijn zeker , net alsof het mijn eerste dag is ..
Bedankt Lief  :-*


Heleentje,
Een sterke kracht heb ik wel , ben zeer tevreden en dankbaar alleen wat zenuwachtig en wat gepieker maar ergens weet ik wel dat hij dit goed zal doen !Dus ja ik ga door de poort , de poort van vertrouwen met mijn toverstafjes in de hand  :P
Bedankt Helena  :-*

Vlinder

hee Susy, wat heerlijk voor je alle twee kinderen geslaagd
van harte gefeliciteerd, geeft zo,n trots en tevreden gevoel he
:-*

Lief

Toppie Suus!

Ik ben blij voor je.

Liefs, Lief  :D :D
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ja Vlindertje en Lief !
ben trotse mammie , wat worden ze snel groot , hij mag ook aan zijn leventje beginnen , kleine nog een jaartje erbij !
Bedankt Vlindertje  :-*
Bedankt Lief  :-*

Sweetie

Goeie morgen
staven  10 - bekers 10 ... heb iets met 10 nen vandaag

Tros is teveel iets in familieverband en teveel op mij nemen ..

Even naar symbolon om meer te weten te komen

DE ROUW
Er is een belangrijke periode voor je aangebroken. Deze zal niet makkelijk voor je zijn. De tijd is namelijk aangebroken om vandaag definitief afscheid te nemen van een relatie of partnerschap. Er ligt een periode van disbalans, rouw en verdriet voor je. Stap hier vandaag dapper in. Ook dit verdriet zal weer voorbij gaan.

Ja hallo  ::) , in mijn LN staat ook al brief -kist en toren en muizen vandaag....
Wat zal er nu komen ??,

Lief

Hoi Suus,

Getal van volmaaktheid. Eind-en beginpunt. Ook weer een soort 'dood', zeg maar.

Waarschuwingskaart. Neem rust en ontspanning. Bespaar je krachten. Er komen oplossingen voor een probleem. Gezinsgeluk, een tevreden gevoel.

De Rouw, transformatie. Iets naar een hoger plan tillen.

Liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Vlinder

susy
Eerst de staven dan de bekers dan de rouw

Als iets je zwaar valt, zou je je gedragen kunnen voelen door de veiligheid van je gezin, en als je vertrouwd op deze veilige haven kun je met een gerust hart loslaten en rouwen om wat geweest is... je wordt opgevangen.
Wat er ook komt, je kan het aan lieve Susy

:-*

Sweetie

Lief ,
ha ja 2 x 10 is duo
een nieuw begin , ik voelde een voltooiing gisteren , iets in beweging gezet en een fijn gevoel ervaren , gezellige dag gehad eigenlijk vol liefde en tevredenheid
Ik zal zeker rust nemen en ontspanning zoeken heb eigenlijk niet veel gedaan vandaag
Ja hoger klimmen doe ik wel
Bedankt Liefje  :-*

Vlindertje Lief
Ja ik moet leren loslaten , ik kan mij zo'n zorgen maken al heeft het helemaal geen zin !
Ik weet het wel en ik doe mijn best , dat is moeder zijn zeker, er is altijd wel iets waar men zich zorgen over maakt
Bedankt Vlindertje  :-*


Sweetie

Vandaag
REPELSTEELTJE
Vandaag wordt je alles gegeven om nieuw daglicht op je te laten schijnen. Je rekent af met je onzichtbare innerlijk persoon, of iemand anders die je stagneert. Je persoonlijke ontwikkeling gaat nu in een sneltreinvaart. Dit is nodig is om eventuele stagnatie achterwege te laten. Eventuele uitvluchten krijgen vandaag geen ruimte

;D