Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Sweetie

#765
Lief,
Ja als ik maar durf .. ik wordt meegesleurd met de golven
Dank je wel Lief  :-* :-*

Vlindertje,
Voorloppig ben ik zo mottig !!
Maar .. ik doe verder , mottig of niet !!
Bedankt Vindertje  :-* :-*

Heleentje ,
Hoch ja ,Heleentje maar hier in Beglie moet je nog maar 10 km verder rijden, in een andere gemeente en hebt soms ook een woordenboek nodig , wat ik hier al van nieuwe woorden geleerd heb .. waar halen ze het uit ! nu ja , ik heb hier ook al veel woorden uitgedeeld dat ze hier niet verstaan !
Maar Antwerps begrijp ik moeilijk , ook het gents .. vooral al ze heel vlug beginnen te praten ..
Wij zeggen ook pinaise voor duimspijker en mayo , is er een verschil tuusen belgische en nederlandse mayo ?
Als jullie naar het groot toilet gaan betekent dit woordje helemaal anders in België^ :-X ... :D

Mijn kaartjes .. ik ben zo ziek als een hond !
Ik zal het met beide handen aannemen hoor
Bedankt lieve Heleen  :-* :-*
[/quote]

Sweetie

Goeie  middag
Vandaag even koning staven - de magier

Symbolon

DE MOEDER
Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

Vlinder

Hoi susy
Goede raad om in evenwicht te komen, in een evenwichtige krachtige relatie

Liefs Vlinder

heleen

de staven aas is terecht gekomen bij onze vuurkoning. Om hem vervolgens door te geven aan de Magier, die hem omzet in magie. Maar de koning zal zijn stok niet zomaar afstaan Suus, hij is eraan gehecht. Lekker uitzieken. De koning kijkt me verwijtend aan, Heleen het is niet zo dat ik mijn staf niet af wil staan. Dat wil ik best, maar Suus heeft een periode te weinig aan zichzelf gedacht, en heeft haar vuur opgebrand, daarom zit zij nu minder in haar vel. Dat weet Suus zelf ook wel. Op 22 mei was Suus al bezig met de stokken

Citaat van: heleen op mei 22, 2013, 09:29:50 AM
het gekke is ik krijg door teveel en het klopt niet. Chaos, vooruit willen komen, en dat blijft staven 5 mij vooral aangeven (het achtervolgt je, zoals je zelf schrijft). Je blijft vol vuur met de stokken bezig om "iets" te fabriceren. Maar wat Suus. Wat ben je aan het maken?

Heleen

Citaat van: Suzy op mei 23, 2013, 20:26:14 PM
Heleentje,

Ik weet het Helena ik moet geduld hebben maar ik wil lopen , lopen ik wil niet stilstaan .. snap je , ik wil leren , ik wil verder , ik wil vorderingen maken .. hoh maar ik ben dankbaar , heel erg danbaar dat ik het kan en doe !
Bedankt lieve Helena  :-*


En lieve Heleen en Suus, wie met vuur speelt zit soms op de blaren. Ach koning niet zo hard voor onze Suus. Zij was gewoon heel enthousiast, zij wou vooruit. Cursus, leren dat moet U toch herkennen als vuurkoning. Vertel mij eens koning van de staven, wordt U nu niet onrustig van de hele dag op de troon zitten? Heleen ik ben de vuurkoning, en troonzitten is niet mijn favoriete bezigheid, maar het is wel een taak van mij. Anders staat mijn koninkrijk direct in vuur en vlam. Daarom moet je vuur verstandig gebruiken Heleen. (dat moet jij toch herkennen, met jouw enthousiasme die wel eens verstrand in het  niets, en als Suus maar blijft rennen geeft dat hetzelfde effect. U bent vanavond wel erg streng voor Suus en mij koning.

Ja Heleen en dat hebben jullie beiden verdiend. Sorry koning dit is het topic van Suus, ik heb geen kaartjes getrokken, het enige wat ik doe is haar Kaarten duiden. En dat U streng bent tegen Suus, dat kan. Suus heeft U getrokken, dus Suus zal het wel verdiend hebben. (Sorry Suus, maar ik vind dat ik me mag verdedigen, en tenslotte kun jij morgen, overmorgen jouw relaas geven aan de koning.)

Dat is niet het enige Heleen. Jullie beide hebben ook nog de koningin van de Zwaarden beledigd. [quote
Citaat van: heleen op mei 26, 2013, 17:02:56 PM

Ik hoor de koningin al zeggen, kijk Suus je vaart naar de toekomst, maar je kijkt naar beneden naar de vloer van de boot. Je innerlijke kind zit naast je. Waar drijf je heen Suus. Weg van mij, weg van de koningin van de communicatie. Ik zit hier alleen op de top van een berg, vrij koud. Heleen is er al tussen uit gepiept, en jij wil ook niet meer praten? Jij wil alleen naar de toekomst? Inderdaad Suus ik ben een onafhankelijke vrouw, maar ik heb ook gevoel hoor Suus! En heb ook warmte en liefde nodig. Maar als je wil Suus, ik laat je wel gaan, ik houd je niet tegen. Ik zoek wel ander forumleden, die mij als koningin wel weten te waarderen. Heleen en Suus, een pot nat. Nattigheid Ja in de boot, en wie houdt het water uit de boot? wie heeft de lekkage gedicht. Zeg het maar Suus, mijn zwaarden! Toekomst bah. Nu hier bij mij.

Koningin van de zwaarden]


De koningin gaf een duidelijke boodschap Heleen en Suus. Blijf bij mij Suus zei de koningin. Ik heb het koud. De zwaarden hadden de lekkage van de boot voor Suus gedicht, en Suus dreef ervan door zonder te communiceren met de koningin. Ze liet de koningin zitten op de koude berg, terwijl Suus een warme vrouw is, en een praatje met de koningin had beide vast goed gedaan. Suus was afgekoeld, en de koningin verwarmd.
En wat zegt Suus.

Citaat van: Suzy op mei 26, 2013, 18:50:26 PM

Wij kunnen nu niet met koningin zwaarden praten , wij zitten op het lac de connemara .....
:D
Mooi Helena !!!
Bedankt  :-* :-*

PFFF koning, Suus zal er niets mee bedoeld hebben (hoop ik) Suus was warm en enthousiast, begonnen aan een cursus, het fijne weet ik er ook niet van, en Suus had geen zin om met de koningin te praten. En echt aardig was de koningin ook niet naar Suus. En sinds wanneer bent U zo begaan met de lucht koningin? Het enige wat ik nu merk is dat lucht U vuur opdweept, zoals de koningin dat vaker bij U doet. Heleen (en Suus) voor de koning en de koningin mag veel respect getoond worden. Wij zijn de hoogste kaarten van de kleine arcana, en dat is niet niks. Wij zijn de leiders van de koninkrijken, dus die kaarten zijn heel belangrijk. die dag trok Suus 2 zwaarden kaarten naast elkaar en zonder blikken en blozen vaarde ze weg voor de hoogste kaart, met de mededeling dat ze op Lac de connemara zat. Dat kan toch niet Heleen!
Uhhh koning misschien kunt U hier beter een discussie met Suus aangaan, en ik raad u aan in het Vlaams, om communicatiestoringen te verkomen :-\
Ik voel me niet serieus genomen door je Heleen. Ik weet dat er wrijvingen zijn tussen ons, maar dat wil nog niet zeggen dat je de kaarten niet serieus hoeft te nemen.
koning van de staven, u lijkt nu meer op de koningin van de zwaarden, maar wat heeft dit allemaal te maken met de duiding voor Suus. Ik probeer gewoon de kaartjes voor Suus te duiden en per ongeluk trekt ze U. En inderdaad Suus en ik zijn ook de koningin van de zwaarden tegengekomen op 26 mei. Ik heb de woorden van de koningin doorgegeven, en Suus is ervan weggevaren in een bootje. Waarom dan zo'n verhitte discussie met mij?

Suus heeft te hard gewerkt, waardoor Suus zich op dit moment niet prettig voelt, ze heeft keelonsteking (communicatie koningin van de zwaarden) en misschien is ze wat koortsig, ze trekt veel staven kaarten dus dat zou kunnen. gisteren trok ze aas staven, vuurkaart en aas pentakels aarde kaart, en mijn inziens ook een soort medicijn kaart als Suus voldoende rust neemt in de mooie tuin. Vandaag trekt ze U, de koning van de staven, dus ik begin mijn duiding dat de koning de stok overneemt. De handreiking is aangekomen bij een vurige koning, dit kan zijn dat Suus nog steeds niet helemaal lekker is, maar dat er wel verbetering in komt. U hebt de staaf namelijk op de grond, en zweeft niet meer in de lucht. Suus moet het in ieder geval rustig aan blijven doen, en het vuur niet te fel laten branden. En u wordt geholpen door de magier. Een kaart uit de grote arcana. Maar aan het begin van de grote arcana, we zijn de dwaas gepasseerd, dus de eerste passen zijn genomen. En de magier is verschenen, voor mij het begin van beter worden. De talenten liggen op tafel die hoef je nu nog niet te gebruiken Suus. Laat dat even voor wat het is. Ga eerst zorgen dat je weer opbloeit zoals dat op de kaart is te zien. De groei is nog niet weelderig, maar het is er wel.

liefs
Heleen


Sweetie

Citaat van: heleen op juni 16, 2013, 00:29:56 AM

En lieve Heleen en Suus, wie met vuur speelt zit soms op de blaren. Ach koning niet zo hard voor onze Suus. Zij was gewoon heel enthousiast, zij wou vooruit. Cursus, leren dat moet U toch herkennen als vuurkoning. Vertel mij eens koning van de staven, wordt U nu niet onrustig van de hele dag op de troon zitten? Heleen ik ben de vuurkoning, en troonzitten is niet mijn favoriete bezigheid, maar het is wel een taak van mij. Anders staat mijn koninkrijk direct in vuur en vlam. Daarom moet je vuur verstandig gebruiken Heleen. (dat moet jij toch herkennen, met jouw enthousiasme die wel eens verstrand in het  niets, en als Suus maar blijft rennen geeft dat hetzelfde effect. U bent vanavond wel erg streng voor Suus en mij koning.

Ja Heleen en dat hebben jullie beiden verdiend. Sorry koning dit is het topic van Suus, ik heb geen kaartjes getrokken, het enige wat ik doe is haar Kaarten duiden. En dat U streng bent tegen Suus, dat kan. Suus heeft U getrokken, dus Suus zal het wel verdiend hebben. (Sorry Suus, maar ik vind dat ik me mag verdedigen, en tenslotte kun jij morgen, overmorgen jouw relaas geven aan de koning.)

Dat is niet het enige Heleen. Jullie beide hebben ook nog de koningin van de Zwaarden beledigd. [quote [


Ik heb geen geduld , ik ben aan iets begonnen , een hobby dacht ik ..maar dat loopt uit de hand, ik ben erdoor gebeten , ik wil verder en verder en zo vlug mogelijk , als ik dan eens niet twijfel dan ben ik zo enthousiast om verder te gaan in mijn hobby dat ik de rest van de wereld zou vergeten , zo erg is het !
Ik ben overhit geraakt en zit inderdaad met koorts!

Ik kon toch de koningin niet in mijn bootje zetten , de zwaarden hebben de lekken gedicht , wat als er iets zou gebeurd zijn dan was ik verantwoordelijk voor ons koningin en dat wil ik helemaal niet op mijn geweten !
Dat kan je me nu echt niet kwalijk nemen .. :o
Ik wil heus wel met de koningin communiceren maar toen had ik geen tijd , ik wou ook samen met Helena naar dat lac gaan , ik kan niet voor iedereen goed doen , ik wou zo graag naar Helena samen genieten van dat mooie landschap van le lac de connemara ! Helena had dit ook even nodig !

Ik heb gisteren naast de koning van de staven gaan zitten naast zijn troon op een klein stoeltje in de zon , we hebben ervan genoten , ik heb de tijd genomen om de rusten , als beloning heeft hij zijn staf aan de Magier gegeven om ermee te zwaaien en tegelijkertijd een toverspreukje opgezegd , met deze staf van de koning, heeft me een paar keer op de borst getikt , mijn verkoudheid komt nu los en ben al beter dan gisteren ..., de koning ... die knipoogde naar mij , ik wist dat hij gelijk had en ik weet dat hij ons Helena ook begrijpt !
Ik werk hard aan die cursus , ik ben door madam Lenormand haarzelve gebeten .. ik had nooit gedacht in mijn leven dat ik zo zou bezig zijn met het kaartleggen , nu krijg ik van de Magier iets bijzonders mee .. er schieten me dingen te binnen en kort nadien komt het op mijn pad , hij leert me mijn antennen gebruiken , ik denk aan iemand en kort nadien zie of hoor ik deze persoon , ik ben dus echt wel dankbaar voor hetgeen op mijn pad komt.
Neem me dus niet kwalijk koning staven dat ik door ren terwijl jij rustig wil wandelen, in het vervolg zet ik mij aan de kant van de weg te wachten tot je bij mij komt en dan kunnen we samen pic nicen , zorg jij voor de warmte ik voor de rest ... mijn koning

Suus

heleen

wat was die koning staven streng hè, Suus.  :-\
Maar we hebben lekker samen genoten van het mooie landschap van le lac de connemara. 8)
En de volgende keer nemen we de koningin gewoon mee in de lekken boot. :P

liefs
Heleen :-*

Sweetie

 :D :D :D, ja hij is koning Heleentje !
Ja we hebben inderdaad genoten !!
Ja dat kunnen we doen , de koningin mee in ons bootje  8), ze kan dan veel vertellen 

Suus  :-*

Sweetie

Goeie morgen
Vandaag zwaarden 8 - munten koningin
Voel me nog wat gevangen en daarom doe ik het ook rustig aan , ik ga niet tegenstrijden en laat het even voor wat het is .

Symbolon

DE TWEE KONINGSKINDEREN
Vandaag worden je ogen wat betreft een liefdesaffaire bijna geopend. Leef je in een illusie? Er wordt je een wortel voorgehouden, of je houdt jezelf weg van de werkelijkheid, je verlangen naar liefde. Stap vandaag in de realiteit! Het wordt tijd dat je ontwaakt. Verwacht niet dat een ander zorg draagt voor je geluk.

Vlinder

Susy breek maar los, je positieve gedachten de baas laten worden, een nuchtere kijk op de situatie en voor elkaar krijgen wat jij wilt.
je kan het   :-*

Sweetie

Hihihi Vlindertje,
nog wat ziekjes maar aan de beterhand ik heb positieve gedachten en positieve krachten deze ga ik nu even gebruiken Vlindertje " yes we can"
Thanks Butterfly  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,
ik heb eens een floep kaart vandaag = de bekers 8
Ik ben nog niet tip top in orde , ik verlaat het gewone ... en zo komen er veranderingen op mijn pad

Bekers 9 - de dwaas
Even genieten vandaag en onbezorgd zijn , een grote wens komt in vervulling...

Sybolon ,

DE VERLEIDER
Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

Vlinder

Susy, dear

Bekers 8, is gevoelsmatig iets als zwaar ervaren
bekers 9, huiselijk geluk ervaren,
de dwaas verbind deze 2 kaarten voor jou, je voelt je gedragen door je thuisbasis,
daar voel je je fijn vertrouwd en kun je jezelf zijn.

liefs Vlinder

Sweetie

Ik heb daarstraks genoten , heb in het kippenhok gezeten , dacht wat doet mijn kippen daar en ik kijk ... een dode mol  ::)
Heb hem maar vlug weggedaan .. dan even gaan zitten en een merel die zo voor mijn voeten kwam wandelen , mijn kippen in het afgereden gras gaan vroeten , mooi , ik genoot van de vogels , de eenden en de konijnen in het bos naast ons , voelde me de dwaas , heb een kraai gezien die een stuk in zijn bek had , ik keek mijn ogen uit mijn hoofd , zo'n groot stuk !
Wat is het toch zalig daar !
Ik heb veel buiten bezig geweest ..
Bedankt Vlinderje  :-*

Sweetie

goeie morgen

Vandaag
De bekers koning - zwaarden 1
Ik heb mijn gevoel goed onder controlen en probeer mijn weg te vinden om het overwoekerde uit de weg te snijden om een helder pad te verkrijgen , ik moet denken aan rapunsje , de ridder die met 1 zwaars alle doornsstruiken met zijn zwaard wegmaaid om zijn geliefde te bevrijden

Symbolon

LAST
Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.

Lief

Prachtige kaart Suus!

Maar uhhh was het niet Doornroosje ??? Rapunsje is toch de dame van de vlechten :D??

Hoe dan ook. Bevrijd jezelf  en krijg je pad helder.

Liefs,Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...