Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Sweetie

#450
Vandaag

De dood - staven 6

een vernieuwing in iets , succes en fantastisch nieuws

Mimi88

Lieve Suus, door afsluiten van het een zal het andere, betere zich aan gaan dienen. Kus

Sweetie

Mimi ,
Ja sommige zaken laat ik even liggen en het lukt er komt een andere energie vrij dan !
Bedankt Mimike  :-*

Angel

Iets neiuws dat op je weg komt en dit geeft je een goed gevoel

Eveningstar

Kiekeboe!! Toedeloe!

Liefs,
Je vriendinne

Sweetie

Citaat van: Angel op maart 26, 2013, 08:29:34 AM
Iets neiuws dat op je weg komt en dit geeft je een goed gevoel
Ik hoop het Maar Angelke , ik ben iets verwachtende !
Bedankt Angelke  :-*

Sweetie

Kiekeboe Zieltje

vandaag ...

Zwaarden koningin - gerechtigheid


dameblanche

#457
de zwaarden koningin die steeds haar doelen nastreeft, maar die zij ook stelt, zij houdt hierbij wel haar eerlijkheid hoog in het vaandel, zij kan geheel niet tegen onrechtvaardigheid, dat maakt haar zeer verdrietig,snapt ook niet dat de wereld zo in elkaar zit, zoekt dat ook beslist niet op en blijft daarom liever kort bij huis....

http://youtu.be/N3IwdRnhVIU

Eveningstar

Hi Suus,

me Queen to! But another one, not the same like you have ;-) .

Wil jij je onafhankelijk maken van iets of iemand? Gerechtigheid laten geschieden? In ieder geval ga je er als een Queen mee om!

Liefs,
Eveningstar

Angel

Kennis en bereidheid tot handelen maar met standvastigheid.  Je blijft trouw aan jezelf. 

Sweetie

Mary anne,
Ja ik erger mij soms heeel erg aan de buitenwereld , kan niet begrijpen dat mensen zo reageren.
Heb een fijne dag gehad , lekker gezellig praten , fiekkotje drineken , wat slenteren ..
Fijn thuis gekomen stond er ook een leuk berichtje op pc !
Thanks Mary anne  :-*
Hihi Bedankt voor de rozen en de anjers ...  :)

Zieltje,
Ja eigenlijk wel , lekker verder doen met wat ik doe , steeds het trapje hoger en hoger gaan beklimmen om mijn doel te bereiken zodat ik inderdaad aan onafhankelijkheid kom !
Gerechtigheid laten geschieden , jawel zeker en vast !
Bedankt Zieltje  :-*

Angelke
Ja ik doe verder op mijn tempo ... en ja hoor ik blijf trouw aan mezelf , zeer zeker , ben heel zelfzekerder geworden !!!
Ik groei !! , straks barst ik uit mijn voegen !
Bedankt Angelke  :-*

Sweetie

Goeie morgen
Vandaag de prachtige kaartjes

Staven 4 - kracht

Tevredenheid , beloond worden voor mijn inspanningen en daar put ik alweer kracht uit om nog dieper te gaan !

Suus

dameblanche

#462
de staven 4
energie vverdelen, maar je kunt ook de kaart voor je nemen..
wie ben ik in het geheel, ben ik de grote staven, of voel ik me als die kleine staven?
kracht is nodig om je groot te voelen in deze zin om je erboven te kunnen plaatsen...

je streeft naar harmonie op alle fronten, maar de mens is gewoon om naar macht te willen streven.
ooit is er iemand begonnen met zich een stukje land toe te eigenen, er een vlag in te steken en dan te zeggen; dit is van mij....

en dat stukje zal steeds weer verdedigd moeten worden....
maar er zijn ook mensen, die niet  genoeg aan dat stukje hadden, en veroverden weer een ander stukje, en plaatste daar ook een vlag in en zei; en dit is ook nog eens van mij.....


Eveningstar

Hoi Suus,

Je voelt je meer in je kracht komen te staan door het zelfzekere gevoel, dat je nu ervaart :-) . Mooi!

Gaan, gaan, gaan met DIE ( zelfzekere) banaan!

Liefs,
Eveningstar