Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

heleen

de kreeft kruipt op de aarde Suus. Pentakels 10 is aards, gezinsleven. Overzie de situatie op een afstand, met je eigen emoties.

Heleen.

Sweetie

Angel
En ik vind het zeer fijn dat je meeduid  :D :-*
Nee ik moet er nog wat aan werken , er is iets in gang geschoten en het ziet er wel goed uit maar er moet aan gewerkt worden
Bedankt Angel  :-*

Mary anne
Er is iets van .. hij laat inderdaad niet met zich sollen maar hij zegt dat ook vlakaf ..
Ik ben daar eigenlijk niet zo mee bezig , ben mij steeds meer aan het verdiepen in mijn kaartjes en misschien komt daar iets heel positiefs uit ... wie weet ...
Bedankt lieve Mary anne  :-*

Vlinder
ja daar ben ik volop mee bezig , me verdiepen laagje per laagje en inderdaad de schrik zit er wel iets in maar ik weet dat het goed komt
Bedankt Vlindertje  :-*

Heleentje
Oja er was veel in beweging gezet deze week ik bekijk het op een afstand ook met mijn gevoelens kijken wat het het me doet en kijken hoe ik er tegenover sta
het voelt goed , echt waar !!
Bedankt Heleentje  :-*


Sweetie

Goeie middag

vandaag
staven ridder - de wereld

spirituele verrijking en spirituele wensen geven en brengen geluk

Suus

Vlinder

De ridder van staven en de wereld,

onstuimig en vol energie af op je de doel.... de wereld veroveren Suus, nou eropaf dan maar...
in galop... zie zo,n plaatje in m,n hoofd he, jij in zo,n mooie sprookjes achtige jurk op een prachtig paard, wapperend haren en nergens meer bang voor..... op naar..... :D

Lijkt me een overweldigend gevoel, maar pas op als je de teugels te veel laat vieren, hou ze steveig beet

Fijne avond  :-*

dameblanche

om je spirituele gaven te kunnen blijven ontwikkelen is geduld nodig.
je zult zelf in evenwicht moeten zijn om je daaraan over te kunnen geven, zoiets vreet energie


een goede gezondheid, gelukkig zijn en goed in je vel zitten!

Sweetie

Vlindertje ,
ja veel energie en ik ga mijn doel af .. zeker weten   :D , och ja Vlindertje hihi nu zie ik dat ook voor mijn ogen , de schrik , dat verdwijnt langzaam, ik hou ze goed in de handen , niet strak maar ook niet losjes
Bedankt Vlindertje  :D

Mary anne ,
ja en ik ben mij nog aan het verdiepen , ik ben niet gehaast ik doe lekker verder en stap voor stap mijn laddertje op klimmen .
Ik heb een certificaatje van LN  :D ;), en het compliment dat ik eigenlijk direct zou mogen starten ...
Bedankt Mary anne  :D

Sweetie

Goeie late middag

zwaarden page - staven 8

Een boodschap gekregen vandaag en er hangt vanalles boven het koppie

Suus

Vlinder

Wat gebeurt gebeurt Suus, maar let er op dat het geen twist wordt, het kan even spannend zijn.

Liefs Vlinder

Sweetie

Vlindertje
Ja dat heb ik aan mijn kleine uitgelegd , wat voorbij is is voorbij , om er niet meer op terug en ga vooruit in je leventje !
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

goeie morgen
De hogepriesteres - koning bekers

2 sterke personen naast elkaar

Angel

Je hebt kennis van zaken.  Iedereen kan ook wel ten rade bij je komen.  Gewoon zien dat je niet alles zwart/wit stelt.  Koning van kelken toont dan eerder aan dat je toch wel een gevoelig kantje bezit en dat je rekening houdt met je gevoelens en innerlijke waarden. 

Liefs Angel

dameblanche

2 personen die sterk qua gevoel staan...
de hoge priesteres is de aanwijzing voor de sterke intuitiekant van je, van het onbewuste, je buikgevoelens, maar wijst ook op verborgen talenten en gevoelens.
die zullen nog nader bekeken moeten gaan worden, suus

Eveningstar

Hoi Suus,

het juiste moment afwachten voor de juiste reactie, dat is wat je kaarten me vertellen... .
Ik weet zeker, dat je daar in slaagt!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Angel,
Haha soms wel , ja dat is helemaal waar ik moet het wat losser laten hangen , me niet te snel met de emotionele kant gaan inladen
Bedankt Angel  :-*

Mary anne
Verborgen talenten  ??? , heb ik er nog ?
In ieder geval wel dan ... dus ik moet gaan graven ...
Bedankt Mary anne  :-*

Zieltje ,
Ik kan niet anders ik ben nog niet echt klaar met alles , geduld , geduld en geduld moet ik hebben ... tot er een magisch moment komt  :D
Bedankt Lieverd  :-*


Sweetie

goeie morgen lieverds

vandaag
munten 2 - koning staven

ik mag jongleren , leren van de koning hoe ik een grote koningin wordt  ;D