Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Vlinder

Lieve Susy,
Bedankt voor je berichtje en lieve woorden (maandag) was erg welkom hoor, dat snap je wel he...

je kaartjes; je hebt het vermogen door helder te denken een probleem op te kunnen lossen,
wat in verband kan staan met het intuitieve...

liefs Vlinder

Eveningstar

Hoi Suus,

dicht bij je zelf blijven, enerzijds je doel voor ogen houdend, anderzijds je gevoel respecterend  :D . Een mooie uitdaging, waarin je beslist gaat lukken.

Voor straks... succes hé!

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

de koningin streeft haar eigen doelstellingen na....
verstand gaat voor gevoel, je krijgt vandaag goede raad..en wel leer je gevoel wat meer te vertrouwen, je twijfelt nog iets te vaak, susa

Sweetie

Heleentje
Water en emoties ... amai nog nie .. echt een gelukzalig gevoel , emo gevoelens maar was zo mooi ... zo puur ... , zo echt ...  :'(
Bedankt Heleentje  :-*

Mimi
En ik heb er eigenlijk niets moeten voor doen , alles kwam vanzelf .. ik heb mijn puzzelstukje terug  :'(
Bedankt Mimi  :-*

Vlindertje
Ja dat snap ik lieverd !
Ik voelde me sterk en zo goed mijn intuitie zei me dat het goed zou gaan en inderdaad het is heerlijk , er is veel gepraat geweest en het was zo helder ....
Bedankt Lieve Vlinder  :-*

Zieltje,
Ja en dat heb ik gedaan maar de samensmelting is er geweest ( zie pm eke )
Het is inderdaad gelukt
Bedankt lieverd  :-*

Mary anne ,
Ja ik heb iets gedaan .. een doel en dat is ervan gekomen vandaag, mijn verstand zei me ... voorzichtig .. mijn gevoel zei blijf jezelf , blijf eerlijk ..., vandaag heb ik goede raad gegeven en ook veel meer vertrouwen gekregen , ik twijfelde omdat het een moeilijke situatie is/ was , maar de stap is gezet ..
Bedankt Mary anne  :-*

Sweetie

goeie morgen

bekers 5 - het oordeel

het begin van een nieuwe levensfase .....

Angel

Je kijkt met weemoed terug naar hetgeen voorbij is en dat doet je pijn maar toch zijn er zaken die positief zijn.  Niet alles is negatief.  Je krijgt een nieuwe kans aangeboden om op een positieve manier verder te gaan.  Go for it Suus :)

Succes
Angel

Vlinder

Hoi  lieve Susy,
Je hebt iets achter je gelaten je eigen weg gekozen, het was niet gemakkelijk, maar met frisse moed en zonder oordelen ga je verder op de weg voor je, innerlijk mooier en veel wijzer geworden...

liefs Vlinder

Mimi88

Lieverd,

Je hebt ervoor gekozen richting de brug te lopen en het een en ander achter je te laten. Je bent als het ware een nieuw hoofdstuk aan het inslaan.

Liefs xxx

Sweetie

Wat fijn Angel dat je eens komt piepen !
Ja eigenlijk wel , sommige zaken gaan voorbij in je leven en je hebt er niet echt meer grip op , dit doet inderdaad pijn maar ik wil daar niet bij stilstaan , dit is mijn les die ik moet leren waarschijnlijk , dus ja niet alles is negatief .
Ik heb deze week iemand die heel erg belangrijk was en is voor mij terug gezien en ik... go fot it meid
dikke kus Angel !!
Bedankt  :-*

Vlindertje
Ik heb iets terug wat ik achter had gelaten , nee het was niet gemakkelijk maar we kunnen weer met frisse mod ertegenaan en inderdaad dit heb ik gisteren ook gezegd , ik veroordeel niemand ...
Leuk Vlindertje  :-* bedankt

Mimi
Ja inderdaad en we zijn erover geraakt hand in hand lieverd !
het verleden laten we voor wat het is en ik ben inderdaad een nieuw hoofdstuk begonnen en ik ben zeeeeer dankbaar daarvoor
bedankt meid  :-*


dameblanche

een inschattingsfout van je partner leiden tot onverwachte gebeurtenissen.

Sweetie

 :o Oei en zal dit negatief zijn Mary anne ?

Sweetie

Goeie morgen ,

maan - munten 10

de paarse lucht doet me denken aan het hogere , het violette vuur die karma reinigt

Angel

Tuurlijk Suzy, ... de laatste maanden doe ik niet zoveel duidingen meer omdat ik hetzelf wat moeilijk had maar vroeger duidde ik vrolijk mee :)
Maan en Munten 10.  Het gevoel hebben van nog niet alles onders controle te hebben, je blik is soms wat vertroebeld maar je gaat zeker en vast de goede richting uit.  Een richting die je voldoening zal geven.  Dus het ziet er goed uit.

Smakkerd
Angel

dameblanche

we zitten in een crisis, overal vallen er ontslagen.
als men werk heeft, doet men er alles aan om het te kunnen behouden en daar maakt de werkgever behoorlijk misbruik van.
werknemers worden pionnen op een schaakbord, zij zullen met zich moeten laten sollen.
je heer verzeet zich daar tegen, hij kan daar niet tegen, het vreet hem innerlijk op, maar jij wordt daar onzeker van het tast je houvast aan.

Vlinder

Susy,
De diepere lagen aanraken van onze verlangens, maar ook dromen die dingen naar boven halen soms is dat best angstig, maar je kunt het goed in je dagelijkse leven mengen er mee aan de slag gaan, waardoor het een anker krijgt.

Liefs Vlinder