Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Sweetie

Goeie middag

vandaag
staven 8 - de gehangene

de er hangt iets in de lucht kaart wat ik anders moet gaan bekijken

Eveningstar

Hoi Suus,

Net  zoals de Staven door de lucht in aantocht zijn, is er voor jou ook wat in aantocht... leuk toch zulke fijne verrassingen!
Het omgekeerde mag eraan komen en komt.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hihihi ja een verassing .. dat kan je wel zeggen  :D , zal ik er onderste boven van gaan hangen   :D

Vlinder

Hoi Lieve susy,
De staven vliegen naar je toe, om je iets te brengen wat je eens heel anders bekijkt dan je had verwacht....
het zou je een mooi inzicht kunnen brengen.

dikke knuffel..... Vlinder

Sweetie

Hoi Vlindertje ,
Ja dat is al enkele dagen aan de gang
Bedankt Vlindertje  :-*
Dikke knuffel  :-*

dameblanche

tja er hangt iets in de lucht, maar je zult de gehangene moeten spelen om veranderingen te kunnen zien en dat betekend dat je het eens van een andere kant zult moeten gaan bekijken, iets loopt maar steeds niet, omdat je het onbewust tegen houdt, geef je over, en dan zul je zien dat veranderingen gaan plaatsvinden suus

Sweetie

#261
Ja ik moet eerst nog iets afmaken lieve Mary anne , dan kan ik me meer laten hangen
Bedankt Mary anne  :-*


Vandaag
taak en wat kruist mijn pad
de magier - zwaarden 5

ik moet iets afwerken , daarbij gebruik ik wat ik nodig heb maar mijn trots mag ik gaan wegslaan met een honkbalknuppel ..


dameblanche

je TROTS......daar heb je het, het staat je ook  :-\vaak in de weg...

Eveningstar

Hoi Suus,

nu lijkt het wel of er wat in de lucht hangt, dat op verzet lijkt of woorden, die minder aangenaam zijn..., terwijl er eigenlijk van je gevraagd wordt, om in je zelf te gaan kijken.

Suus, zit je meer buiten je zelf dan in je zelf?

Liefs,
Eveningstar

heleen

Hoi Suus

Wat je pad kruist zwaarden 5, een gevecht. De taak de magier. Gebruik je talenten Suus, in het gevecht, er zullen geen overwinnaars zijn,maar hoogstwaarschijnlijk is het gevecht nodig voor jezelf. om dingen los te kunnen laten.

Liefs
Heleen.

En Suus, je mag trots zijn, trots zijn op jezelf. omdat je een sterke persoonlijkheid bent, die niks uit de weggaat.

Vlinder

Lieve Suus, is het gevecht al geleverd?
Dan helpt de kracht van de magier je om balans te brengen in alles wat je onrustig maakt, ; alles mag er zijn!

:-* Vlinder

Sweetie

Mary anne
Mijn trots .... ja ... mijn ventje toonde me wat belangrijk was , ik was te trots om iets te doen .. nu heb ik vorige week mijn trots laten varen en er is heel wat in beweging gekomen , gemengde gevoelens van hoe zou dit en hoe zou dat , wel vandaag weet ik hoe het zal en hoe het is ...
Bedankt Mary anne  :-*

Zieltje,
Pff zwaar ... ik heb een kijkje genomen in myself , allee ja ik heb moeten gaan kijken in mezelf ..
en ik heb een beslissing genomen en een mooie brief neergezet !
vandaag zal ik meer weten ... ik ben er gerust in , verloopt het goed of niet .. het helpt me in ieder geval op mijn pad en zal dankbaar zijn voor de kansen die ik ( we )  gekregen hebben

Of ik nu in mezelf zit of niet ... ik weet het eigenlijk niet   :-\
Bedankt Zieltje  :-*

Heleentje,
Er is heel wat in beweging , ik heb mijn talentje al gebruikt en vandaag zal ik ze terug moeten gebruiken , inderdaad zoals ik beschreef bij Zieltje , het is / was een gevecht , maar of het nu goed uitdraait of minder goed uitdraait ... ik zal me beter voelen doordat ik geen gevecht meer wil , het loslaten hoort er dan bij loslaten van negatieve gevoelens en wat doet dat met een mens  ....  :'( .. ja , dat doet dat,  maar zal me niet schamen ...
Bedankt Helena  :-*

Hihihi ik had de laatste zin niet direkt gezien ... dank je lieverd !! :-*

Vlindertje
Het gevecht was geleverd , lange tijd geleden al en eigenlijk nog steeds , daarbij heb ik door toedoen van ventje ingezien dat ik iets moet doen .. het wreef vanbinnen .... en je kent het , het ligt stil tot er iets gebeurd en dan BANG .... komen de gevoelens van had ik maar dit gedaan of had ik het maar anders gedaan , geprobeerd .. de trots op zo'n moment , die is dan heel erg ver weg .
Hoe het uitdraait   ??  .. maar ik heb er een goed gevoel bij !
Bedankt Vlindertje  :-*


Sweetie

#267
Goeie morgen

Vandaag geen onbelangrijke dag
taak en wat kruist mijn pad
koningin zwaarden - koning bekers

ik heb het wat moeilijk met mensen te duiden in zo'n hoge functie , zijn dat mensen die we kennen of staan deze ons eigenlijk bij in onszelf ?

in ieder geval de koningin een sterke madam , koning heeft een sterke wil en is niet beinvloedbaar en verbergt zijn gevoelens

heleen

veel koninklijk bezoek voor je vandaag Suus.

de koningin van de zwaarden, krachtige dame die wel eens teveel in haar gedachten blijft zitten. Maar gelukkig is daar de koning bekers de tegenhang. Water en emoties, het dobberen op de zee. Probeer het samen te brengen Suus. Laat je gevoel toe binnen je gedachtengang, en leg het zwaard terzijde om de beker van de koning te nuttigen.

Heleen.

Mimi88

Hi Suus,

Ja je verstand en je gevoel, goed laten samenwerken, evenwichtig en bewust. Mooie kaarten hoor! Liefs XXX