Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Sweetie

Citaat van: Eveningstar op februari 12, 2013, 07:44:58 AM
Hoi Suus,

die Zwaarden 4 was er bij mij uitgefloept! Ik besef ook, dat het voor mij opnieuw rusten is, dat aan de orde is. En ik zal dat ook doen.
You to hé! Take it easy!

Heb jij je gevoel afgesloten of afgeschermd, Suus?

Liefs,
Eveningstar

Allebei meid .... afgesloten meer dan ooit te voren , en mij ook afgeschermd !
Nu alles laten rusten en in balans komen

Sweetie

Mary anne
Ja Mary anne ik durf het recht in de ogen te kijken en ik weet wat ik zie met mijn ogen dicht , ik voel wat ik voel en ik scherm me af en zo laat ik los door .. ja mijn hart kan verbindig maken met mijn hoofd !!
Het is wat het is , en ik neem er vrede mee  :) met de glimlach !
Bedankt Mery anne  :-*

Mimi88

Dag meis,

Zwaarden 4 en 2,

lijkt inderdaad vast te hebben gezeten in je gedachten, blokkades van je gevoel. Ik ben blij te lezen dat je accepteert wat eenmaal is meis, dat is de key, en wat sterk dat je dat met een glimlach doet. Geloof echt dat je hiermee veel positiviteit aantrekt!

Liefs
xxx

Sweetie

Dank je wel lieverd
Ik heb mooie herinneringen en ik vind het goed zo daarom ook dat ik het kan met de glimlach !

:-* bedankt Mimi

Sweetie

Goeie morgen
munten 9 - de zon

Genieten vandaag

Eveningstar

Hoi Suus,

je bevindt je in een gunstige situatie, waarbij je kan gaan voor geluk! Suus en dat dan met de Zon erbij! Genieten en gaan met die banaan, Lieverd!

Het is je van harte gegund  :D .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Zieltje

Ja ik heb een heerlijke dag gehad voel me magisch  :D
Dank je wel lieverd  :-*

Sweetie

Hallo Zieltje ,

zwaarden 9 - de hogepriesteres

Eveningstar

Hallo Zielenvriendin!

Lig je ergens wakker van, Lieverd? Kan vannacht nog komen... . Alleszins wacht het juiste moment af, om te doen, wat je wil doen.

Liefs,
Eveningstar

heleen

Ha die Suzie

Weer even geleden dat ik kaarten heb geduid.
Zwaarden 9 en de hoge priesteres.
In iedergeval veel dezelfde kleuren.
Zwarte pilaar, blauwe luxaflex van zwaarden doet me denken aan de kleur van de jurk van de hoge priesteres.
het deken op het bed. achtergrond van de hoge priesteres.
Het bed en de maan.
Zwaarden 9 een kaart die toch negatief wordt gezien, en de hoge priesteres positief.

Hoe kun je hier iets van maken. Er nog niet zijn van hetgeen je wenst Suus. Je bent onderweg, maar je bent er nog niet. Rustig aan Suus. Zet snel de nachtmerrie uit je hoofd. De droom is niet echt. Blijf meer bij je intuitie. Het gaat nu eenmaal met vallen en opstaan.

liefs
Heleen

Sweetie

Hoi Zieltje ,
iEen beetje .. dat waar ik vandaag naartoe moet ...
maar alles zal wel goed verlopen zeker ..?..
Bedankt lieverd  :-*

Hallo Heleen fijn dat je hier ook bent  :D
Ja ik ben met allerlei zaken bezig .., afsluiten en afsluiten en opruimen enz ..maar het lukt , mijn intuitie zegt dat het beter is dat ik loslaat en verder ga...
Bedankt Heleentje  :-*



Sweetie

vandaag de
munten 4 - munten 6

iets vast houden .. ja aan mijn gevoel , de waarden .. de verantwoordelijheden...

Mimi88

Lieve Suus,

Er wordt je geadviseerd bij jezelf te blijven, let op dat je je niet in een impuls gaat aanpassen om een ander te pleasen, terwijl dit eigenlijk tegen je eigen gevoel ingaat. Nee is nee, of ja is ja, bij jezelf blijven dus lieffie. Dikke knuffel

heleen

lieve Suus

tussen de pentakels 4 en pentakels 6  zit pentakels 2
de vreemde pias met zijn gegoochel met de pentakels
wat wil suus. vasthouden weggeven vasthouden weggeven.
daarom heen het lemniscaat, het oneindige.
Iets wat eigenlijk nooit voorbij gaat. Altijd Jonassen met dit gevoel.
Laat ik los, of behoud ik het.

liefs
Heleen

Sweetie

Hallo Mimieke
ja ik heb die dag echt laten weten wat ik wou , ik heb het ook mogen horen " denk aan uzelf , als jij het niet doet doet een ander dat wel en sta jij met je rug tegen de muur vol frustraties !
Dus dat was wel even duidelijk !
Bedankt Mimi  :-*

Heleen
Ja dat dacht ik ook als ik de kaartjes zag maar ik zal er wel uitkomen , ik ben nu alweer een paar dagen verder en sta ook weer wat vrder in dit gevoel ..
Bedankt Helena  :-*