Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Vlinder

#195
Hoi lieve Suus, heb je vandaag genoten, met de zon, en heeft de koningin je heldere gedachten gegeven hoe je genieten kon?
Ik hoop het, vast wel!

Liefs Vlinder

Sweetie

Vlindertje ,
Genoten wel samen met ventje op stap gegaan , taartje gegeten , afhaal chinees gegeten en dan lekker met onze honden bezig geweest , en dan eens de heldere gedachten laten vloeien , ( kaartlegging uitgewerkt ) .

Bedankt lieve Vlinder , slaap zacht
Suus  :-*

Sweetie

Goeie morgen
vandaag
munten 3 - zwaarden koningin , alweer

hard werken en goede gevoelens

Vlinder

Susy, de drie staat ook voor iets wat gedaan is, jouw heldere geest zal steeds beter op een rijtje krijgen hoe of wat en welke ideeën verder uitgewerkt kunnen worden....
deze vibe is nog steeds in jouw aanwezig.

Fijne zondag  ;)

Sweetie

Hihi Vlindertje , ja ze groeit door
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

Goeie morgen
vandaag
Rad van fortuin en de wereld

veranderingen met de kaart van de wereld ernaast .. kan niet verkerd lopen ...

Eveningstar

Het Rad, mijn meisje!

Ook ne goeie morgen! Het is tijd, meid, om de opgave, die je je zelf oplegt, ui te voeren.  ;) En nu voel ik de meesten al denken... welke opgave heeft Suus zich opgelegt? Pssst.... hoeft niet hardop gezegd te worden  ;) .

Succes, Lieverd!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Susy,
alles wat je wil uitdrukken in de wereld met inachtnemeing van het lot wat je toevalt in je leven.

liefs Vlinder

Sweetie

Mijn Zieltje ,
Dank je wel schat !!!  ;) ;)
Bedankt lieverd !  :-*

Vlinder
Ja hoor Vlindertje !
fijne reis meid !!
Bedankt lieve schat !
:-*

Sweetie

Goeie morgen
2 vragen gesteld
1. Wat brengt mijn dag vandaag ?
zwaarden 8 - staven 8

wat is mijn taak en wat kruist mijn pad
ster - zon

Dat ziet er goed uit

Lief

hoihoi,

Beetje gevoel van belemmering, maar deze schud je snel af.

Je ontplooit je talenten en mag de vruchten plukken van je inzet. Het geeft je energie en je voelt je heerlijk daarbij.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eveningstar

Mijn Bollewoppeke... dat zijn meteen 3 vragen. Ben je nieuwsgierig?

Wat je dag je vandaag brengt... in ieder geval 2.... 8en! Nieuwe kennis dus... .
Dus... goede ontwikkelingen zijn onderweg, maar een belangrijke zijde van je is momenteel niet levendig... .

Je taak... inzichten verwerven en genieten van het leven!

Succes!

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Beste Suus,

Vandaag voel je je over het algemeen heel goed, zo nu en dan zul je kunnen ervaren dat je wat piekert, of zorgen maakt, maar over het algemeen relativeer je dit zelf snel weer weg en zal alles van een leien dakje lopen. Mooie dag toegewenst!

xxx

Sweetie

Lief
Beetje zenuwachtig ja  :P maar inderdaad was snel over, jaik ontplooien zeker en vast en ik hoop dat ik de vruchtjes mag plukken en ja hoor ik voel me heerlijk
Bedankt hoor Lief  :-*

Zieltje ,
Mijn Bollewoppeke... dat zijn meteen 3 vragen. Ben je nieuwsgierig?


:D :D :D ... Bollewoppeke hoe mooi !
Jazeker ik heb enorme kriebels
Ja kennis zeer zeker is een eeuiwgheid geleden dat ik gedaan heb wat ik gedaan heb ..
??? niet levendig ?...
ja ik ga nu het een en ander bekijken en ja hoor ik geniet met volle teugen .. zit precies op een roze wolkje
Bedankt Zieltje  :-*

Mimi
Ja ik voel me super , wel spanningen maar positieve spanningen ..
Dank je wel Mimi  :-*


Sweetie

Hallo

Wat is mijn taak en wat kruist mijn pad ...
De Magier - de Hogepriesteres

nieuwe mogelijkheden komen zodat ik mijn talenten kan gaan inzetten , mijn innerlijke gevoelens zeggen dat ik een unieke kans aangeboden zal krijgen dat ik mijn honger kan doen stillen .

Suus