Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

dameblanche

probeer je hart niet over het hoofd te blijven laten heersen, suus

Sweetie

Zieltje ,

Ja we hunkeren echt naar een nieuw begin en we zijn echt zo overtuigd dat er iets aankomt , ventje heeft knopen doorgehakt en we gaan ervoor

Bedankt Zieltje ... echt heel erg raak  :-*

Mary anne
Nee dat mag niet gebeuren nu anders raak ik geen meter verder , ben daar niet echt mee bezig nu hebben vele dromen en dat deze moge uitkomen ...
Thanks Mary anne  :)

dameblanche

nee, ik bedoel het anders suus....

hart spreekt voor gevoelens, dromen, mag ik het illussies noemen, etc....
maar je hoofd,dat is het denken, het intellect denken...
snap je me????

Sweetie


De gevoelens borrelen op , geen illusie omdat we aan iets een eind moeten maken, willen we niet vast roesten ! snap je , omdat we vanuit ons hart voelen dat dit niet meer werkt ... , er komt verdriet en veel miserie liggen als we niet naar verandering toegaan !
En nu ben ik zelf mijn antwoord aan het geven  :D :D
, er hangt narigheid in de lucht ....
Maar toch heb je gelijk , niets veranderen zou inderdaad een illusie zijn !!!!
Echt waar , dan houden we zaken voor ons ogen die niet passen bij ons en dan zou ik heel veel de kaart van de munten 4 trekken
Begrijp je ? ;)

Mimi88

Lieve Suus,

Zwaarden drie - staven 8

Als het onweert ruikt de licht naderhand schoner, frisser en lijkt er een soort energie over et aardoppervlak gedaald te zijn. Ik zie de zwaarden 3 ook altijd voor tranen, maar met de staven 8 wel een die voor positieve 'lucht' zorgt en de boel schoonmaakt. Sterkte lieverd

Vlinder

Weer staven 8 Susy, maar nu eerst de zwaarden 3, er zit een verandering in de lucht,
Is iets wat jij al weet?, een  verandering doorvoeren?


Salsafret

#21
Zwaarden 3, oh gosje;-). De zwaarden doorboren het hart maar het hart omhult ook de zwaarden (die beschrijving staat op het forum en vind net prachtig). Het getal drie staat voor je groei. Laat je hart de zwaarden helen en sta toe hieruit te groeien. Staven 8 is in deze contex een inkoppertje, beweging!
Al met al een mooie combi Suusje.

heleen

ik zit te kijken naar staven 8. De kaart van beweging,mijn inziens ook de kaart van veranderingen. En bij verandering komt ook altijd verdriet om de hoek kijken. Een soort rouwproces over wat ooit was en misschien straks niet meer zal zijn. Onzekerheden en bange gevoelens. zwaarden 3. Ik vind dit een normaal proces.
Suus geloof dat de uitkomst wat er ook gebeurd uiteindelijk altijd positief zal zijn, zelfs in de donkerste nacht is/was er altijd een lichtpuntje.

liefs
Heleen.

Sweetie

Mimi 
Ik had iets gezien maar was niet realistisch, geen hartepijn en geen tranen ..
Ja de boel moet wat opgehelderd raken ..
Bedankt Mimi  :)

Vlindertje
Ja klopt helemaal het hangt in de lucht het moet enkel nog naar beneden dwarelen ...
Bedankt Vlindertje  :)

Salsa       
ja de groei is er wel al zou ik sneller groeien dan ik al aankan , ventje moet aan mijn benen trekken zodat ik niet te vlug ga ..
Bedankt Salsa  :)

Heleen
jazeker en dat ben ik mij van bewust , een begin van een afsluiting , afsluiting verwerken en dan er terug tegenaan gaan !
Bedankt lieve Heleen :)


Sweetie

Goeie morgen ,

floeper ---> munten 6

??? zwaarden 3 - de magier

Alweer de zwaarden 3 ...

dameblanche

ja weer zwaarden 3...
toch weer het feit dat je gevoel niet over je verstand moet blijven heersen...
soms moet men maatregelen met verstand kunnen nemen, daar men anders in een ongelijkwaardige positie belandt, alsmaar sleutelen aan die ander, waarbij jeje zelf tekort doet...

Mimi88

Daarnaast is et nodig een hele zware beslissing te maken, misschien niet een directe maar een voor jezelf die met zowel je hart als verstand genomen gaat worden. De vaardigheden heb je  :-*

Eveningstar

Hé Suus... dat is bijzonder!
Ik zie nu (na LN) deze kaarten en ik merk op, dat Munten 6 uit je deck floepte... wat doet deze man? Munten geven, maar.... hij houdt in de andere hand een balans vast... dus geven ok, maar in balans ;) . Net wat ik ook zei bij je LN-kaarten :) .

Ben je voor je zelf aan het overdenken / afvragen wat je pijn doet en wat niet? Overleg je met je zelf wie je nog geeft en wie niet?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Ik voel veel voor wat Eve zegt, ik zelf denk aan het in balans brengen van het denken en voelen.....
Zie ook de Magier, een situatie die ogenschijnlijk niet verenigbaar is, toch in balans brengen.
Ben je angstig voor de afloop...?
Denk niet dat dat nodig is, het is belangrijk voor jouw weg Susy
:-*

Sweetie

Mary anne
Ja weer de zwaarden
De hartepijn nu , iets werd me gevraagd en ik heb toegezegd maar met pijn in het hart ! .... hebt gelijk , helmaal gelijk , klopt zo echt  ;) :(
Bedankt Mary anne  :)

Mimi               
Ja ik heb een zware beslissing moeten nemen ( nou .. zwaar, mijn hartje doet zeer maar ik kan niet iedereen helpen  é !
Meer met verstand dan met het gevoel een beslissing nemen , maar ik kan niet anders !
Bedankt Mimi  :)


Zieltje ,
ja helemaal juist lieve meid !
ik voel de pijn maar ik moet serieus zijn alles heeft grensen en ik kan niet iedereen helpen al zou ik echt wel willen !nu ja naar de toekomst is dit ook beter zo !
Geven en ontvangen is wel gheel goed van toepassing nu !
Bedankt Zieltje  :)

Vlindertje
ja zeer zeker lieve Vlinder , nee ben niet .. angstig  ::), nee weet wat ik kan ..
Helemaal de nagel op de kop , op de vraag of ik angstig ben .. antw mijn ventje .. ja , maar ik weet dat je het kan , en jij weet ook dat ik het kan  :D
Dank voor deze woorden Vlindertje  :-*
Bedankt  :)