Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Mimi88

Goeiemorgen meis,

Ja, ik denk ook, juist geduld en pas op de plaat toelaten, zodat het allemaal kan groeien en in balans kan komen.. ben benieuwd! Mooie dag vandaag lieverd.

xx

Eveningstar

Hoi Suus,

wanneer ik kijk naar je Munten 7... dan heb ik het gevoel, dat je naar prestaties aan het kijken bent. Je maakt een inventaris op. Wat wel, wat niet, hoe is wat verlopen...
En bij de Gematigdheid peins ik nu aan "water bij de wijn doen". Waarschijnlijk kan jij dit veel beter plaatsen, dan ik  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Vlindertje,
O ik heb gedaan wat ik moest doen , en niets echt over gelaten , heb wel mijn goesting gedaan vandaag  :D
Bedankt Vlindertje  ;)

Mimi
Het groeit het bloeit en ik heb mijn ding gedaan vandaag dus heb een mooie dag gehad , al dat ik toch naar de lente begin te verlangen , wat gemediteerd vanmiddag ook nog !
Bedankt Mimi  ;)

Zieltje,
Ja heb ik wel gedaan en zoals ik je vanmiddag heb verteld hé ...  ;), ik mag eigenlijk herbeginnen want ik heb er niets van geleerd ..
Water bij de wijn , ik heb dat vroeger genoeg gedaan en op den duur is het smakeloos , nu is het water of wijn ! alles of niets want als je daar moet aan beginnen ... ::)
Bedankt Zieltje :-*

Vlinder

Je goesting lieve Suus, dat is dus je zin, ik moest het even opzoeken,
ben blij dat jij je ding hebt gedaan .

Knuffel

Sweetie

 :D :D ja  :D :D, ik heb je al werk gegeven !

Salsafret

De muntjes vallen rijk bij iedereen (het is toch crisis;-))))). Harmonie in wat je aan het ontwikkelen bent,in je processen. Het voelt goed Suzy-Q:-))

Sweetie

Denk dat we creatiever moeten omspringen met onze muntjes , ja het voelt goed !
Bedankt Salsa  :-*

Sweetie

Goeie morgen
munten aas - gerechtigheid

creatief zijn en in evenwicht brengen

Eveningstar

Hier zie, daar zie, ons Mameselle gaat met de Munten Aas lopen  ;) . Wat heb je nog allemaal in petto? Geniet van deze gelukskaart en ga er rechtvaardig mee om... maar daar twijfel ik niet aan... je bent nu éénmaal zo  :D .

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Goeie morguhhhh.. Hoewel.. Had nog wel een uur of twee door willen tukken!

Mooie kaartjes.. Vandaag ben je geïnspireerd, dit uit zichtbaar je overal ineens het perfecte antwoord op hebt, de juiste visies ziet, de beste kanten kiest etc. En je hoeft er alleen naar je eigen innerlijke gerechtigheid voor te luisteren. Mooie dag liefje xx

Vlinder

Een prachtige aas die bied je een kans op groot geluk, je moet de kans wel waarnemen lieve Susy, en alles eerlijk en fair aanpakken, dan heb je de meeste kans op daadwerkelijk succes.....

:-* Vlinder

Sweetie

Zieltje ,
ja hb er mee buiten gelopen en heb nog vindingrijk geweest ook , ben een boekje aan het lezen .. aan.. trekkingskracht ... als dat geen rechtvaardigheid is é mijn meiske
Bedankt voor het compliment  :-[
Bedankt mijn Zieltje  :-*

Mimike
Pitn Mimi pitn ..  :D
ja is was helemaal weg in het verhaal , helemaal klopt , ik bedoel je zit er pal op
En heb een mooi dagje gehad ook
Bedankt Meid  :-*

Vlindertje
En hij was mooi en ok groot geluk !!! ik zal mijn kans wagen lieve Vlinder !
Ja amai , jullie kunnen er wat van
Prachtige duidingen zulle !!
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

I am in the mood ...

Wat is mijn taak en wat kruist mijn pad ...

De zon - het oordeel

Wat moet een mens meer hebben !!!
Blijschap optimisme en de laatste kaart van de grote arcana  het begin van een nieuw tijdperk , beloningen bevrijding , vernieuwing ..  :D

Mijn zomer is in het land  8)

Sweetie

Ik heb een vraag gesteld .. ik ben een boek aan het lezen en ik vroeg me af als ik alles toepas van in dit boek .. wat gebeurd er dan in mijn leventje ...

De zon - kracht - de dwaas  :o

Eveningstar

Natuurlijk ben ik nu benieuwd naar het boek... Goh... wie weet wat ben je aan het lezen en als je dat dan zou toepassen... wat gaat er dan gbeuren hé. Allé hangt van de inhoud van je boek af.

Liefs,
Eveningstar