Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2013, 18:40:42 PM

Sweetie

En Na 91 blz ... mag ik een gloednieuw topic openen.
Welkom iedereen in mijn stulpje !!

Voor vandaag , ietwat laat maar ik zal ze eens leggen

munten 2 - staven 4
spelenderwijs mijn evenwicht houden en met de staven 4 mag ik mag ik mijn ideeen gaan omzetten

Suus

kreeft

OEF, ik dacht, daaar gaaat ze  :P

Sweetie

Hihihihi, ist van Clouseau ?....  :D

Ben er geraakt  :D

dameblanche

munten geeft eigenlijk meer het zoekende naar evenwicht aan, het zoeken naar de juiste balans...energie, daar draait het om.......

Sweetie

Ja precies eigenlijk , er s hier veel in beweging gekomen , door 1 telefoontje en daar gaan de veranderingen .....klik , boem , fieuw ...
Ik heb het zo druk gehad met eten te maken , en te eten dat ik uit mijn doen geraak, maar ht is voorbij , laat het nieuwe jaar maar komen ... dit zal me een jaar worden !

Bedankt Mary anne  :-*

Mimi88

Lieve Suus,

Munten 2-staven 4;

Door verschillende invalshoeken een situatie bekijken, ook abuis de kant waar je hem liever niet van ziet door pijntjes uit het verleden, in staat zijn los te laten, druk te omzeilen en je 'licht' te voelen.


Xxx

Salsafret

Verruiming en andere invalshoeken. Dat doe je luchtig en zorgeloos. Je hupt van het ene op het andere been. je wikt weegt en bekijkt. Past mooi bij het nieuwe jaar

Sweetie

Hallo Mimi,
ja en daar zijn we mee bezig , iets uitwerken , de pijntjes uit het verleden heeft ons doen inzien dat we verschillende invalshoeken bekijken.
en ja hoor loslaten en ons licht gaan voelen , klopt helemaal !
Bedankt Mimi  :)

Salsa
ja klopt ook , we zijn alles even aan het bekijken , alles overlopen en het voelt goed , wikken en wegen hoort er inderdaad ook bij  :D
Bedankt Salsa  :)

Sweetie

voor vandaag .. alweer staven kaartjes

Staven 6 - staven 8
succes en vooruitgang in hetgeen we gaan uitwerken , er hangt iets in de luchtkaart en we moeten het gaan opvangen ...  :D

Suus

Vlinder

Vurige kaarten, energie die om je heen is Susy
en energie trekt energie aan, je ben je eigen overwinnaar en dat maakt ruimte voor iets wat je energie geeft,
vangen Suus.

Mimi88

Oh wat een fijne kaarten.. vooral de 8 geeft me altijd een blij gevoel.

In jou geval, ben je de vruchten aan het plukken van een succesvolle periode. Je krijgt heerlijke positieve energie van je inspanningen, die heeft tevens effect op andere aspecten in je leven.

Liefs!

dameblanche

6 wordt geassocieerd met evenwicht, met harmonie, met een kleine vooruitgang, liefde op het thuisfront, succes en ook erkenning, je werkt er hard aan, na een warrige periode

Sweetie

Vlindertje,
Ja ik heb ze gevangen ... , vanmiddag een drukkende gevoel in mijn koppie , ik zag niet meer en ben even op de bank gaan liggen , ik voelde me zo raar , niet misselijk ofzo maar onbeschrijfelijk, als dat die energie was .. fieuw ... , kan niet zeggen dat ik me slecht voelde maar kan het niet uitleggen
Bedankt Vlindertje  :)

Mimi       
Ik heb het als een raar gevoel ervaren
Bedankt Mimi  :)

Mary anne,
liefde zeer zeker , we zijn eraan uit geraakt , eventjes iets uitgewerkt en bijna klaar om van start te gaan , maar alles op zijn tijd , was inderdaad een zeer warrige periode
Bedankt Mary anne  :)

Sweetie

Vanmorgen mijn LN kaartjes getrokken , berichten die gaan toekomen ...

De tarot uitgehaald en had het gevoel dat ik zwaarden 3 zou nemen .. en wat trek ik eruit ......

Zwaarden 3 - staven 8

Als deze komt is het huilen .. , ja er zal dan wel iets in de lucht hangen .

Eveningstar

Hihihi... heel bijzonder... ik doe eerst je LN-topic open en daarna deze en wat lees ik...? Een bevestiging van wat ik in de LN zag of las...?

Hunker je naar een nieuw begin, Suus? Of lig je echt wel te wachten op nieuws, dat op komst is?

Liefs,
Eveningstar