Verschijning van overleden moeder ex

Gestart door L_82, oktober 13, 2012, 20:53:49 PM

L_82

Toen ik mijn ex ontmoette was zijn moeder al een aantal jaar daarvoor overleden. Ik weet dat zij heel belangrijk voor hem was en is. Haar dood is waarschijnlijk de oorzaak van zijn verlatingsangst (en daaruit voortvloeiende bindingsangst).

Tijdens onze (kortstondige) relatie hebben wij een hele sterke spirituele band met elkaar opgebouwd (we denken beiden hetzelfde over spirituele zaken en hebben veel overeenkomsten qua karakter en levensgebeurtenissen) en hebben nog altijd contact met elkaar, aangezien we het moeilijk vinden elkaar compleet los te laten. Sinds de relatie verbroken is, is zijn moeder tot 2 maal toe in mijn droom verschenen.

In de eerste droom stelde hij zijn moeder voor aan mij. In de tweede droom storm ik samen met mijn dochter een kerk binnen. Ik krijg van de pastoor te horen dat wij net op tijd zijn om afscheid te nemen. Mijn dochter is in die droom een stuk jonger. Ik zie dat de kist open is aan de bovenkant en zie zijn moeder liggen (ik herken haar van de foto's). Ik kniel bij de kist neer en leg mijn dochter uit dat we afscheid nemen door een hand op de kist te leggen. Daarna begin ik te huilen en zeg: Soms gaan papa's, mama's en opa's en oma's nu eenmaal dood. We lopen om de kist heen richting uitgang en dan schrik ik wakker.

Beide dromen zijn mijn zeer goed bijgebleven. Ik weet dat hij zelden of nooit droomt. Ik heb vaker gedroomd over een aantal van mijn eigen overleden dierbaren en vind het fijn dat zij mij van tijd tot tijd bezoeken. Kan iemand mij verklaren wat mijn laatste droom betekent? Kan het zijn dat zijn moeder contact met mij zoekt, omdat ik nog altijd een sterke band met hem heb?

Bianca

Misschien kan zij via jou aan hem een boodschap willen doorgeven?

Heb eventjes op gezocht wat Schoonmoeder kan betekenen in een droom....
Als je droomt over je schoonmoder, voorspelt dit dat na veel bittere meningsverschillen, alles uiteindelijk op een plezierige manier goed komt.
Weet niet of je ex meningsverschillen kent??

Groetjes Bianca

L_82

Hoi Bianca,

Dat was ook een van mijn gedachten. Ik ben benieuwd of ze binnenkort weer in een droom zal verschijnen en dat het allemaal iets duidelijker wordt.

Ik heb zelf op vanallerlei symbolen gezocht... alleen heb ik niet aan schoonmoeder gedacht. Mijn ex kent inderdaad meningsverschillen. Bedankt voor de tip.

Groetjes

Bianca