Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

rode oog

Gestart door blackbird, oktober 26, 2005, 23:36:12 PM

blackbird

Ik droomde dat bijna iedereen opmerkingen had over mn rode linkeroog. Uiteindelijk besloot ik om te overwegen om naar de tandarts te gaan. veel meer herinner ik me er niet meer van.
In het echt heb ik af en toe, maar toch weinig last van mn rode linkeroog.

Ricca

ff checken: tandarts?!
From Ricca with Love

Palomino

Oog om oog tand om tand...?  ::)

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft

mamamaris

Quote BB: Ik droomde dat bijna iedereen opmerkingen had over mn rode linkeroog. Uiteindelijk besloot ik om te overwegen om naar de tandarts te gaan. veel meer herinner ik me er niet meer van.


Hoi Blackbird,
Zou het een waarschuwing van je ziel kunnen zijn? Zijn je gevoel (innerlijk) en je houding naar de toekomst in conflict met elkaar? Overweeg je om er met iemand over te praten -> Tand(gevoeligheid) arts (oa iemand die diagnose stelt)
Groetjes, Marisca


Ricca

Lieve BB,

Als het een oogarts (of gewone arts) was geweest, zou de droom gewoon een teken kunnen zijn van bezorgdheid om je oog. Misschien wel het voornemen om ermee naar de dokter te gaan. Maar als het een tandarts is, krijgt de hele droom een symbolische betekenis.

Het linker oog is het oog waarmee je naar binnen kijkt en dat oog is rood. Het naar jezelf kijken wekt dus een bepaalde irritatie bij je op. Anders gezegd: je baalt van jezelf in een bepaalde situatie en zoekt naar een oplossing. Je overweegt naar de tandarts te gaan. De reden waarom je een gang naar de tandarts overweegt is omdat 'bijna iedereen er opmerkingen over heeft'. En de oplossing die de droom aandraagt is simpel: bij een tandarts moet je 'je tanden laten zien'. Dat is dus wat je overweegt. Ik zou het maar doen! :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

blackbird

Ik vrees dat ik me vergist had en dat het toch en oogarts moest zijn.

Ricca

Waarom reageerde je dan niet eerder op mijn vraag? >:(

Ricca
From Ricca with Love

blackbird

te laat bekeken en er misschien over gekeken.

Palomino

  Lieve Ricca,                                                                       ...Ik denk dat BB niet 'toevallig' tandarts heeft geschreven terwijl hij oogarts bedoelde...

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

Lieve Palo,

Ja, daar heb je gelijk in, denk ik.
Ik liet me even van de wijs brengen...  :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

blackbird

Citaat van: Ricca op oktober 31, 2005, 16:37:21 PM
Lieve Palo,

Ja, daar heb je gelijk in, denk ik.
Ik liet me even van de wijs brengen...  :)

gebeurt ook niet veel denk ik

Ricca

Nee, gelukkig maar zelden BB. En maak je geen zorgen, het zegt meer over mij(n zware dag :-X) dan over jou.

De laatste postings heb je anders wel razendsnel gelezen. ;D
Voor jouw doen dan...  :P

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love