Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

assie63

goedemorgen allemaal


een fijne jaarswisseling en een spetterend 2012

mijn kaartjes

bekers ridder en de brief

hmm krijg ik een liefdesbreif hahahahahhahha

klaproos1945

een goed einde van 2011 allemaal ;D

vandaag  staven 2~zwaarden negen

in een terug blik is het jaar met negen zwaarden
geen gemakklijk jaar geweest maar we hebben er het beste
van gemaakt vanuit eigen kracht en moed  ;D

klaproosje

klaproos1945

dat we allemaal een goede afsluiting maken van het jaar 2011
en dat gene mee nemen wat over blijft naar :D............................. :-\...................... :D.................. ;) 2012

dameblanche

het schijnt dat er geen andere kaarten in het spel zitten H.... ;)
dualiteit wordt pas kenbaar als we een-heid plaatsen naast niet-eenheid...
je denkt na over keuze is en gevolg
en keuze 2 met gevolg....
je zit hierbij in tweestrijd, je probeer die dualiteit op te heffen en te komen tot eenheid, maar je weet dat die andere eenheid er ook nog is...
moeilijk allemaal..... :-*

hatsjepsoet

He Marianne,

Inderdaad, alle andere kaarten zijn plotseling verdwenen  :).
Wat bedoel je precies met "dualiteit wordt pas kenbaar als we een-heid plaatsen naast niet-eenheid... je denkt na over keuze is en gevolg en keuze 2 met gevolg...."

Liefs, H.

kristina1975

Voor ons allen de beste wensen voor 2012 en de jaren daarna!

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 31, 2011, 10:47:25 AM
goedemorgen allemaal


een fijne jaarswisseling en een spetterend 2012

mijn kaartjes

bekers ridder en de brief

hmm krijg ik een liefdesbreif hahahahahhahha



alles is mogelijk, maar met een ridder van bekers schiet je niks op, leuk voor een avondje doorzakken maar meer dan ook niet, ridders staan voor jong volwassenen vol in actie en beweging maar vooral nog onderzoekend, en die fase hebben we al lang achter de rug....

hier komen we uit op je gedachten...je wilt veranderingen toepassen, maar die bestaan nog voor een groot gedeelte in je verbeelding...
maar in fantasie is alles mogelijk, zelfs een mooie ridder op een wit paard...

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 31, 2011, 10:48:04 AM
een goed einde van 2011 allemaal ;D

vandaag  staven 2~zwaarden negen

in een terug blik is het jaar met negen zwaarden
geen gemakklijk jaar geweest maar we hebben er het beste
van gemaakt vanuit eigen kracht en moed  ;D

klaproosje

dat doe je al je gehele leven, en het is je tot nu toe nog aardig gelukt is het niet klaproosje..
als weegschaal ben je immerzoek je immer de zuivere waarheid en het absolute evenwicht nadat alles zorgvuldig is afgewogen....

verrassing-verbasing-moielijkheden en angst, in die volgorde is je gemoedstoestand geweest nadat je je hals over kop hebt gestort op nieuwe ervaringen....
uitkomst is dat je nu een beetje met je handen in het haar zit.....
maar...eigenlijk zijn dergelijke ervaringen maar een halve tragedie,  voor de andere helft zijn dat onze leermomenten, ook al zijn zij doordrenkt met pijn.....

assie63

Citaat van: marianne op december 31, 2011, 14:38:09 PM
Citaat van: assie63 op december 31, 2011, 10:47:25 AM
goedemorgen allemaal


een fijne jaarswisseling en een spetterend 2012

mijn kaartjes

bekers ridder en de brief

hmm krijg ik een liefdesbreif hahahahahhahha



alles is mogelijk, maar met een ridder van bekers schiet je niks op, leuk voor een avondje doorzakken maar meer dan ook niet, ridders staan voor jong volwassenen vol in actie en beweging maar vooral nog onderzoekend, en die fase hebben we al lang achter de rug....

hier komen we uit op je gedachten...je wilt veranderingen toepassen, maar die bestaan nog voor een groot gedeelte in je verbeelding...
maar in fantasie is alles mogelijk, zelfs een mooie ridder op een wit paard...
ja ik weet dat het voor een jonger iemand staat, ach laat mij ff lekker wegdromen met een jonge ridder hihi, ja wil inderdaad meer mijn gevoel en emoties laten spreken, en dan komt die ridder op het witte paard vanzelf aanrijden hihi, Dank voor duiding, assie xx

rianna

Citaat van: marianne op december 31, 2011, 09:01:29 AM
Citaat van: rianna op december 31, 2011, 08:47:20 AM
goedemorgen allemaal
vandaag het oude jar het oliebollenbeslag staat te reizen dus even tijd voor de kartjes
ik trok  Kelken 10 en van Lenormand de sterren
vandaag overwinnen en succes :):):)
liefs Rianna

je dag kan niet meer stuk, je sluit het oude jaar feestelijk af, je straalt geluk uit, de familie en vrienden komen even een hapje nemen....
de danken je voor je geweldige oliebollen.....daar straal je ook van, dat heb je ook even nodig, je ziet met voorspoed het nieuwe jaar tegenmoed, je hebt er zin in, er zijn veel voornemens waar je iets mee wilt doen..... :-*
hoi Marianne
voel me vandaag in opper beste stemming heb het idee dat ik heel veel oude shit achter me laat en er een heel nieuw begin voor mij komt
de appelbeignets waren gelukt en smaken geweldig laat het feest maar beginnen hihihi
veel aanloop zal ik neit krijgen maar  ok samen met het mannetje is genoeg voor mij vandaag
bedankt voor je duiding
liefs Rianna

Ricca

From Ricca with Love