Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

kristina1975

Halloooooo
Ten eerste mijn lieve Marianne weer bedankt  :-* :-* :-*
Ik vond je legging voor mij erg fijn en zo waar gewoon! Ik wacht tot hij en ik klaar zijn. Ik zeg het niet goed, wij zijn niet aan t wachten alleen hard aan t werk om onszelf en anderen te begrijpen en te accepteren en ons niet meer door anderen te laten misleiden. Heb ik je legging toch te roos kleurig geïnterpreteerd?  :-[

Hoe dan ook xxxxx

Ten tweede mijn kaarten zijn
Zwaarden 4
Ik wilde een LK trekken echter mijn vinger raakte een andere plek dus heb ik nog ern dagkaart getrokken.
Staven 4

Ik dacht heyyy alweer een 4 en lange voorwerpen...toen mijn LK

Het Kindje

Ik denk dat mijn leven vorm begint te krijgen, een structuur die mij ook blij maakt.

Xxx


rianna

goedemorgen allemaal
vandaag zaterdag trok ik
staven 6  en de Lely
gesteund worden door boven  in mijn triomf
liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zwaarden koning en de hond

een besluit waar ik op vertrouwen kan

klaproos1945

goede morgen allemaal

dagkaart vandaag is pentagrammen 6 en staven 6

mijn leeftijd is 66 jaar zes en zes is twaalf en twee maal twaalf is vierentwintig de datum van vandaag 24-12

klaproosje

dameblanche

#1054
Citaat van: Believe75 op december 24, 2011, 00:29:02 AM
Halloooooo
Ten eerste mijn lieve Marianne weer bedankt  :-* :-* :-*
Ik vond je legging voor mij erg fijn en zo waar gewoon! Ik wacht tot hij en ik klaar zijn. Ik zeg het niet goed, wij zijn niet aan t wachten alleen hard aan t werk om onszelf en anderen te begrijpen en te accepteren en ons niet meer door anderen te laten misleiden. Heb ik je legging toch te roos kleurig geïnterpreteerd?  :-[

Hoe dan ook xxxxx

Ten tweede mijn kaarten zijn
Zwaarden 4
Ik wilde een LK trekken echter mijn vinger raakte een andere plek dus heb ik nog ern dagkaart getrokken.
Staven 4

Ik dacht heyyy alweer een 4 en lange voorwerpen...toen mijn LK

Het Kindje

Ik denk dat mijn leven vorm begint te krijgen, een structuur die mij ook blij maakt.

Xxx

zoals klaproosje zo te zien in de zessen zit, zit jij in de vieren vandaag, kindje[13] 1+3=4

4 is het getal wat vorm aandrukt.
de groei en ontwikkeling van de 3 krijgt vorm dus bewustwording in het getal 4
wanneer er dan inzicht bij komt, dan wordt de verstarring van de 4 doorbroken en krijgen we beweging [5]

de zwaarden 4 geven opgelegde rust aan...
van deze opgelegde rust kun je nu gaan genieten voor even dan.....het kan leiden maar meer openheid over jezelf en ook een openenere blik naar jezelf...

dameblanche

Citaat van: rianna op december 24, 2011, 08:30:28 AM
goedemorgen allemaal
vandaag zaterdag trok ik
staven 6  en de Lely
gesteund worden door boven  in mijn triomf
liefs Rianna

staven 6 is de succeskaart, ook het verlenen van diensten.
je hebt het allemaal ook eerlijk verdient en je mag nu de vruchten gaan plukken, ook op spiritueel gebied heb je hard gewerkt aan ontwikkeling...
pluk daar nu ook de vruchten van...voor jezelf en ook voor anderen....

dameblanche

#1056
Citaat van: assie63 op december 24, 2011, 09:19:05 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zwaarden koning en de hond

een besluit waar ik op vertrouwen kan

voorafgaande legging met de ridder van pentakels geeft iemand weer die verbonden is met het aarde-teken.
dus niet je oudste zoon, maar je jongste zoon...

zwaarden koning geeft ook het idee van de aanval weer , men is niet gewend dat je beperkingen opgelegd worden ook heb je geleerd emoties in bedwang te houden...
iets dat behoedzaam is opgebouwd....

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 24, 2011, 10:55:41 AM
goede morgen allemaal

dagkaart vandaag is pentagrammen 6 en staven 6

mijn leeftijd is 66 jaar zes en zes is twaalf en twee maal twaalf is vierentwintig de datum van vandaag 24-12

klaproosje
helemaal in de sfeer van de zessen vandaag.
de zessen wijzen op harmonie en evenwicht verkrijgen, liefde en [h]erkenning van het thuisfront en van het harde werken...

de pentagrammen wijzen je erop dat het vertrouwen herstelt zal worden, je hoopt dat ook vurig,
je hebt ee nheel belangrijke stap ook gezet, ee nstap richting toekomst, er zal veel stof doen opwaaien, maar het is een succesvolle stap, hoe die ook uitgaat pakken..
je goedmoedigheid is ontvangen en zal zijn vruchten gaan afwerpen.....

klaproos1945

klaproosje  ???
morgen komt maar ook de nacht
                         god is god

daar komt we geen van alle aan voorbij
ook al gaat het even fout toch gaan we door
bewaar het leven in positieve geluiden

kies voor en maak verbinding met de nacht
ga door de nacht heen want morgen komt
de nacht al in de eeuwigheid die vanuit de

eeuwigheid is geboren zo zal de nacht er
steeds weer zijn het is de eigen keuze
van hoe spelen we het spel des levens

maken we ons eigen kerstspel klaar voor het
volgende jaar twee duizend twaalf :P


hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag net als gisteren koningin va Staven!

Liefs, H .

dameblanche

langzaam maar zeker laat je zien dat je anderen zien dat je vertrouwen hebt in je eigen uitstraling H...

rianna

Citaat van: marianne op december 24, 2011, 11:22:47 AM
Citaat van: rianna op december 24, 2011, 08:30:28 AM
goedemorgen allemaal
vandaag zaterdag trok ik
staven 6  en de Lely
gesteund worden door boven  in mijn triomf
liefs Rianna

staven 6 is de succeskaart, ook het verlenen van diensten.
je hebt het allemaal ook eerlijk verdient en je mag nu de vruchten gaan plukken, ook op spiritueel gebied heb je hard gewerkt aan ontwikkeling...
pluk daar nu ook de vruchten van...voor jezelf en ook voor anderen....

hoi Marianne
vandaag een gezellig dagje  gezellig op visite geweest
fijn dat er nu  geplukt kan worden en spirituele ontwikkeling dat  stopt nooit is mij ooit gezegd dat is fijn
dank je wel
leifs Rianna

dameblanche

ja je hebt er ook hard aan gewerkt de afgelopen periode, het heeft je lang in de weg gezeten, maar op een gegeven moment had je het in de gaten hoe het presies in elkaar zit, je bent dan ook zeer leergierig en kijkt steeds uit naar groei op dit gebied, het komt ook naar je toe, de tijd is er rijp voor....

kristina1975

Lieve lieve mensen fijne & warme kerst allemaal!!!

rianna

Citaat van: marianne op december 24, 2011, 16:25:12 PM
ja je hebt er ook hard aan gewerkt de afgelopen periode, het heeft je lang in de weg gezeten, maar op een gegeven moment had je het in de gaten hoe het presies in elkaar zit, je bent dan ook zeer leergierig en kijkt steeds uit naar groei op dit gebied, het komt ook naar je toe, de tijd is er rijp voor....
mooi meis om te horen dank je wel