Gewonnen maar help

Gestart door Payal, maart 11, 2015, 10:54:13 AM

Payal

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag of iemand mij kan helpen met een legging voor mij a.u.b.

Het zit namelijk zo. Ik heb een rechtszaak gewonnen alleen is mijn oude baas pas failliet. Ga ik nog mijn loon terugkrijgen of kan ik fluiten naar het geld?

groetjes,

Kinia

dameblanche

hier ligt duidelijk dat de zaak wel gewonnen is maar niet geronnen.
het oordeel op de kop, met als blokkering de staven aas.
je wil wel maar komt niet verder, enerzijds kun je de zaak gaan loslaten, maar het resterende loon zal je op moeten blijven wachten.
je probeert erboven te staan schildknaap van zwaarden] maar uiteindelijk komen er steeds meer onduidelijkheden omtrent je ex baas.
eerst de grootste schuldeisers zullen worden betaald, dan wordt er gekeken welke kruimels er nog te verdelen vallen, maar het blijven maar weinig kruimels.
je denkt/vreest dat hij al van te voren de zaak heeft zien aankomen  [duivel] en heeft maatregelen genomen.
je geduld zal op de proef gesteld [page van staven] worden en je zal in argwaan achterblijven, de zaak is nog niet geronnen, maar je bent wel op een goede manier van je baas af kunnen komen, wat telt meer, je zult het los moeten laten, gerechtigheid is ver te zoeken, het is hoe het is...
jammer, maar voor de rest wens ik je toch veel sterkte..

Payal

Bedankt voor de legging Marianne. Hier was ik al bang voor. Ik heb zoveel geld geïnvesteerd in deze zaak. Ik had op zijn minst gehoopt dat in ieder geval terug te krijgen maar dat zit er volgens jou niet in. Ik kreeg steeds de zwaarden 5 in mijn eigen legging. Je wint iets op eigen kosten.
Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek. Er worden meer mensen aangenomen voor deze functie. Kun jij aub zien of ik misschien word aangenomen?

Hartelijke groetjes,

Kinia

dameblanche

vijven duiden op verandering, in beweging en vooral onzekerheid.
de zwaarden 5 geeft aan dat je je machteloos voelt, je hebt gene andere keus dan je over te geven, maar ook gene winnaar en geen verliezer.

hoe gaat het verder voor je; ik heb er ene kleine kruislegging opgelegd;

je kijkt met grote agrwaan naar die sollicitatie toe, je zou zo graag weer een positief bericht willen horen, er weer bij te horen, weer deel te nemen aan de maatschappij, dit geeft je ook de kans om de zaak achter je te laten.
je voelt je miserabel of wel het gevoel naast de pot te hebben gepist als het ware, maar nu geeft de hierofant je de raad om orde en regelmaat te scheppen, blijf ook openstaan voor meerdere mogelijkheden, de wereld is niet per defenitie zwart en slecht.
hoewel je probeert vast te houden aan wat je hebt, kom je toch in een situatie waarbij je wat te vieren zult hebben, succes....het komt je toe..liefs marianne

Payal

Vandaar dat de zwaarden 5 steeds in mijn legging terecht kwam.

Fijn dat je er een legging op gedaan heb Marianne. Het wordt tijd voor nieuwe dingen.

Liefs
kinia