Wie zou voor mij een liefdeslegging willen doen?

Gestart door recardina, september 01, 2011, 09:56:57 AM

premnoor

dank jullie wel. Over veertien dagen kan ik jullie er alles over vertellen.
Tot dan.

Liefs Prem Noor

recardina

Hey Prem,

Ben benieuwd!!!

@Leeuwin en voor wie het interessant vind.

Nou, over die jongen hij had ergens hulp bij nodig en gaf dat aan op een social media site en ik gaf aan dat ik wel iemand kende had ie echt niks meer van zich laten horen.
Toen dacht ik, pff wat stom van me ik had hem moeten laten hahaha.
Nu heb ik een smsje gehad, dat ie mij bedankte en vroeg hoe het met  me ging en nu ben ik bang dat ik dadelijk iets  verkeerd zeg hahahahahahha heb niet gereageerd.
Stom he, eerste keer dat iemand me zenuwachtig maakt, dat ik zo goed mogelijk wil overkomen hahaha..
Maarre Leeuwin, je had dus wel gelijk!!
Thanks!! :) super

liefs!

Leeuwin

Hoi Recardina,

Gewoon zeggen dat het je goed gaat en met je hobby's ofzo bezig bent. Vertel hem daar enthousiast over. Of als je dat makkelijker vindt; iets over je werk. Vraag ook hoe het met hem is gesteld, toon belangstelling. Ik hoop dat je gelukkig met hem wordt!!  8) 8)

Liefs van Leeuwin

recardina

heeey leeuwin!

Ja wat stom he hahahahahah dat ik zoo zenuwachtig was.
Maar heb eigenlijk ongeveer zoiets gestuurd en gevraagd hoe met hem ging maar pff deze jongen is me wat hoor.
Ik heb echt sterk gevoel dat ik zo erg mijn best moet doen, is niet zo makkelijk te vangen, hij is ook wel erg druk heeft een eigen zaak dus hij reageert denk ik pas morgen ofzo
Heb namelijk geen reactie gehad.

Pff ik hoop het ook heel erg!

jij ook een leuke liefde als ik vragen mag?

liefs

Leeuwin

Hoi Recardina,

Mijn liefdesleven staat momenteel op een laag pitje en vind dit wel heel even goed zo. Momenteel voel ik mij enigszins geladen, daar ik het gevoel heb dat er op korte termijn veel nieuwe dingen op mijn pad komen, in de postieve zin van het woord.

Ik hoop dat jij zo snel mogelijk iets van hem hoort.

Liefs van Leeuwin

dameblanche

hoi prem,
als ik ook even mag meezien...
hier ook je situatie, er is weerstand, om te gaan, om niet te gaan je vindt ook geen echte vooruitgang zegeen de zwaarden 7 maar waar wordt je door geblokkeert [pent 5 je scheiding heeft je heel veel energie gekost, komende ook uit je verleden de pentakels 6 waarbij je steeds enenwicht hebt moeten zoeken in geven en nemen, momenteel ben je je zelf meester geworden zegt de magier, toekomst geeft aan dat je je innerlijke strijd og meer gaat overwinnen zodat je als een staven koning mag regeren
je eigen opvattingen worden weergegeven door de aas van pentakels een mooie kaart die een goed begin weergeeeft, waar je terdege ook trots op bent.
opvattingen van anderen: staven 2, ook zij zien je als iemand die aar evenwicht heeft gevonden door hard te werken,
je verwachtingen en angsten; de kelken koning, toch ben je bang je weer te gaan verliezen in emoties, je wil je graag recht houden en je vitaliteit die je met moeite hebt opgebouwd kunnen behouden,  momenteel is er teminste de druk weggevallen en voel je je vrijer dan ooit.....
gr. marianne

recardina

heey leeuwin!

Oh oke, ja als het alleen maar fijner voor jou is dan is het goed.
En soms kan een afsluiting met iemand, nieuwe (fijnere) contacten opbrengen.

Ik had even wat van hem gehoord, dat goed ging en dat ie druk had thats all.
Nu geeft hij een opening van iets en vind best naar dat ie mij niet uitnodigt of is dat nu erg overdreven van mij?
ik snap het gewoon niet maar goed,

liefs

Leeuwin

@Recardina,

Ik snap heel goed dat je erg graag wilt weten waar je aan toe bent.

Liefs van
Leeuwin

recardina

hey leeuwin,

Ja precies hahaha.
Maar ja, ik zie wel kan nu beste loslaten en dan als hij echt geinteresseerd is nodig hij me alsnog uit en anders is het helaas pech.

liefs en fijne avond!!

recardina

trouwens leeuwin,

waardeer enorm dat je zo luistert en steeds antwoord.
Vind dat erg lief van je!!

bedankt!
:)