Wie zou voor mij een liefdeslegging willen doen?

Gestart door recardina, september 01, 2011, 09:56:57 AM

recardina

Hi allemaal,

Het is erg brutaal maar ben hier pas en zou graag een liefdeslegging willen doen.
Ik vind iemand erg leuk en er is een fijne klik, alleen is hij denk beetje overrompeld door mij ben erg direct tegen hem geweest, dat ik hem leuk vind etc.
Dus hij zei ook, weet niet zo goed wat ik met je aan moet haha.

Ben nu erg benieuwd, wat adviezen etc in zijn dat ik nog wel kans maak, dat het wel een relatie word.

Liefs en echt onwijs bedankt!

Leeuwin

Hoi Recardina,

1. Jouw partner: Kelken 6
2. Jijzelf: Schildknaap van Pentakels
3. Hier gaat het hem om: Staven 9
4. Hier gaat het jou om: Zwaarden Ridder
5. Gezamenlijke oplossing: Pentakels 9

Hij is zeker nogal geschrokken van jouw openhartigheid (Staven 9) en gaat nu waarschijnlijk enige afstand van jou nemen (Kelken 6). Toch krijgt hij er op een gegeven moment behoefte aan om een gesprek met jou aan te gaan om e.e.a op te helderen.
Doordat hij afstand neemt krijg jij des te meer de neiging om hem te benaderen (Zwaarden Ridder). Ik denk echter, dat je dit niet te snel moet doen daar hij zich anders wéér overrompeld voelt.

Mijn advies is om hem eerst even te laten bezinnen op wat hij van jou gehoord heeft en daarna, het liefst als hijzelf naar jou toe komt, een goed gesprek met elkaar te beginnen (Pentakels 9). Belangrijk is dat je hem de ruimte geeft om op een rustige manier zijn verhaal te laten doen en hem niet te overrompelen met een te sterke wil.

Groet van Leeuwin

recardina

Hi Leeuwin,

Ten eerste heel erg bedankt dat je dit voor mij heb  willen doen, vind dat echt lief!

Ja ik heb al afstand van hem genomen en besef ook dat ik te eerlijk ben geweest ik dacht zelf om hem gewoon eens 1 keer in de week te bellen ofzo?
Is dat slim of helemaaal zeg maar te laten?

Nogmaals echt heel erg bedankt!!

liefs

Leeuwin

Hoi Recardina,

Gevoelsmatig is hij duidelijk bezig met hetgeen hij tegen jou heeft gezegd. Wanneer heb je dit precies tegen hem gezegd?

Liefs van
Leeuwin

kristina1975

Hi Recardina,

Hopelijk kom ik niet arrogant of aanvallerig over, ik snap zelf de schriftelijke uitleggingen vaak genoeg ook niet gelijk. Nu ik de vragen & reacties van je lees denk ik hmmmmm nee he ...
Dus, Hoezo bellen??? JIj hebt hem toch al aangegeven dat jij hem leuk vindt en Leeuwin geeft je ook duidelijk aan laat hem naar je komen en alsnog denk jij een keer in de week bellen acceptabel is?

Ik hoop dat ik ook niet zo blind ben voor mijn eigen daden wanneer ik iemand graag wil bereiken ::) :-X

Lieve Recardina, ik zou nu niets anders doen dan afwachten zoals Leeuwin dat ook aangeeft. Ondertussen heel veel succes, vreetbuien of roken of kwaad worden zolang jij maar niet met hem contact zoekt. Sowieso sterkte, geduld en heel veel liefde gewenst.
Liefs,

recardina

Citaat van: Leeuwin op september 01, 2011, 23:51:06 PM
Hoi Recardina,

Gevoelsmatig is hij duidelijk bezig met hetgeen hij tegen jou heeft gezegd. Wanneer heb je dit precies tegen hem gezegd?

Liefs van
Leeuwin

Hi Leeuwin!

Ja, denk je hahhaa.
Uhm volgens mij maandag.dinsdag ofzo?

Liefs!


recardina

@Beverly,

oh ik begrijp je wel hoor.
Ik lees nu mijn eigen post ook even terug en ik hoop dat ik niet over kom als een stalker ofzo nu hahahahha.
Maar me we kennen elkaar niet heel erg lang en ik bedoelde meer van bellen of iets in de zin zodat we elkaar wel beter leren kennen, snap je wat ik bedoel?
Bedoel het op een positieve manier, niet op een gekke manier, hahahha zo ben ik niet hahaha.

liefs

Leeuwin

@Recardina,

Als je afgelopen maandag zo spontaan geweest bent, dan zou ik tot eind volgende week wachten met bellen. Uiteraard ben je vrij om hierin je eigen hart te volgen.

Groetjes van Leeuwin

recardina

@Leeuwin

Ja ik zou hem ook pas volgende week ergens bellen, wil juist niet dat hij gevoel krijg dat ik hem benauw.

premnoor

Vraag

ik moet beslissen of ik al dan niet a.s. zondag de visioen quest ga begeleiden. Ik doe dit al enige jaren maar ik heb onlangs afgebeld vanwege lichamelijke klachten. Vooral door het slechte weer gaat mijn rug opspelen. Het ligt in de bedoeling om 14 dagen in het bos te kamperen. Afgelopen nacht heb ik niet kunnen slapen. Mijn hart huilt want ik wil zo graag. Mijn hoofd komt er steeds tussen en zegt niet doen. Uiteindelijk heb ik de kaarten er op gelegd.

Keltisch Kruis

1.  zwaarden zeven
2.  pentagrammen 5
3.  pentagrammen zes
4.  de magier
5.  de hogepriesters
6.  staven koning
7.  aas pentagrammen
8.  staven twee
9.  koning bokalen
10 zwaarden twee

Mijn uitleg is dat ik mijn intuitie moet volgen gezien de tweeen, hoewel zwaarden twee als uitkomst niet helemaal duidelijk is. Ik heb niet het gevoel dat ik door mijn gedachten afgesloten ben van gevoel.
De Aas biedt mij een nieuwe uitdaging.

Kaart 1 en twee vertellen mij dat de lichamelijke ongemakken niet het enige is waardoor ik geen keuze kan maken. Als dat zo is, moet ik eens diep in mijn binnenste kijken.

Wie wil mij helpen duiden

liefs Prem Noor


recardina

Hi Prem!

Ik begrijp zelf echt niks van die kaarten maar ben wel erg gevoelig en heb sterk gevoel dat je beter niet kan doen.
Hoe moeilijk het ook voor je is en ik begrijp echt dat je wel graag wil gaan maar heb ook sterk gevoel dat je het ook wel weet wat juiste keuze is.
Ik heb namelijk gevoel dat je in die 14dagen als je alsnog gaat, nog ergere klachten krijgt en dat je opeens opgehaald moet worden omdat het zodanig last gaat krijgen, je hebt je rust nodig heb je een turbelente tijd achter rug ofzo en niet verwerkt?
Iets met een man, heel sterk gevoel dat er een man behoorlijke invloed op jou heeft of heeft gehad, waar je nu uitvecht..

Want dat uit zich in je lichaam.

Als ik het fout heb, mijn excuses zijn goede intenties!!

liefs!

Leeuwin

Hoi Premnoor,

Ook ik heb het idee dat dat je lichamelijke ongemakken niet in hoofdzaak hetgeen is waarom je zo dolgraag naar dat kamp wilt. Ik heb het idee dat je momenteel nogal eenzaam bent en hard je best doet om die eenzaamheid te doorbreken. Nu kom je een beetje van je eenzaamheid af en dan gaat je rug opspelen. Dit geeft jou een diepe teleurstelling.

De Hogepriesteres/Koning van Bokalen: dit zegt mij dat het ook om een man gaat. Ik kan me bij Recardina aansluiten.

Pentakels 6/De Magier: zegt mij ook dat het niet echt goed met je rug zal gaan als jij toch naar dat kamp gaat. Het zegt mij ook dat er andere manieren zijn om met de betreffende man in contact te komen dan alleen in dat kamp. Je hebt namelijk de kracht om je (liefdes) dromen te verwezenlijken (Pentakels Aas).
Volgens mij ben je wel erg populair daar in dat kamp (Staven 2) en trek je nogal eens de aandacht van andere mannen :)

Ik heb het idee dat er veel mensen zijn die het heel jammer vinden dat je niet komt. Ik sluit niet uit dat ze voor, tijdens,- en/of na dat kamp jou nogal eens een bezoekje aan huis zouden kunnen brengen! Het kan zijn dat je uiteindelijk niet iets met die man krijgt die je nu mogelijk op het oog hebt maar wel met een andere.

Liefs van Leeuwin

premnoor

allereerst dank voor het het meedenken dames en ik wil graag reageren. Er is geen man of vrouw in het spel. was het maar waar (hihi). Ik ga uitsluitend voor het ritueel, het samen zijn, en dan natuurlijk de natuur.
Het is een fantastisch avontuur. Misschien leuk om even op de site  te kijken van de visioen quest in Drenthe.
Dat ik me dikwijls eenzaam voel klopt wel. Rond 2006 ben ik gescheiden en dat was een zeer pijnlijk proces.
Ik heb dat grotendeels verwerkt, maar de littekens springen af en toe een beetje open. En dat gaat niet zo zeer om de man in kwestie maar meer om de wijze waarop alles is verlopen.
Inmiddels is er duidelijkheid over de kwestie of ik ga. Toen ik dit als vraag op de site zette kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat iemand van de quest zijn caravan aanbood en dat heb ik geaccepteerd.
Ik voel me heel blij. Het weer zal nat zijn, mijn lijf zal dat niet leuk vinden maar ik heb het er voor over.

Liefs Prem Noor

Leeuwin

Wie weet komt die man dan nog Premnoor :) Je weet het maar nooit!

recardina

heeey prem!

Ow oke nou wie weet ja, hou ons op de hoogte en doe rustig aan met alles he

liefs!