Rad van Fortuin als dagkaart

Gestart door Pink, juli 27, 2011, 16:43:11 PM

Pink

Nu we het toch over dagkaarten hebben. Ik trek als zeven dagen op rij het Rad van Fortuin. Als ik kijk naar de beschrijving van deze kaart dan herken ik veel maar zeven dagen op rij vind ik ook veel. Er gebeurt inderdaad ook veel de laatste tijd.  De achtbaan als amusement is nog tot daar-aan-toe. De rollercoaster waar ik nu in zit gaat wel heel erg hard.

Ik weet dat het voor een deel ook komt door de tijd. Loslaten is een mondiaal thema maar desondanks......is het veel.

Pink

hatsjepsoet

Zeven dagen achter elkaar is wel heel erg veel inderdaad. Betekend het dat het maar niet op houdt of betekend het dat je de les uit de kaart over het hoofd ziet? Ik meende namelijk een keer te hebben gelezen dat dat de reden zou zijn als je een kaart meerdere keren trekt.

Groetjes, H.

Pink

Hallo Hatsjepsoet,

Er gebeurt gewoon veel op dit moment en dat is volgens mij ook de reden van het herhaald trekken van het Rad van fortuin. Mijn leven beweegt op alle fronten.

Als het gaat om dagkaarten en trouwens sowieso, heb ik niet veel met het begrip lessen. Ik geloof wel dat de kaarten een bepaalde energie kunnen weergeven en het Rad van fortuin past wel bij de energie die op dit moment de hoofdtoon voert. Voor de rest zeil ik rustig mee, al heb ik soms het gevoel dat ik het net niet kan bijbenen. Ik heb ooit eens een droom gehad waarin ik als een aapje naar het topje van de mast van mijn boot klom en daar lekker ging zitten. Dat klimmen is iets wat me nu even niet lukt. Het is veel.

Pink

Kraai

Met de energie die je nu hebt en uitstraalt kan je niet het aapje zijn die in de mast van het bootje klimt voor rust en overzicht. Met deze energie ben je een speelbal van het moment en heb je geen sturing.

Als je je op een andere energie afstemt kan het zijn dat het aapje der wel weer zin aan heeft om te klimmen.

Hoe je op een andere energie kan afstemmen verteld de kaart die bij je energie hoort. In jou geval het rad van fortuin.

Pink

#4
Citaat van: Kraai op juli 27, 2011, 21:40:17 PM
Met deze energie ben je een speelbal van het moment en heb je geen sturing.

Hallo Kraai,

Daar sla je de spijker op zijn kop. Morgen heb ik daarom ook een afspraak met een coach. Ik heb gekozen voor iemand buiten mijn netwerk. Een frisse blik want ik kom er zelf niet onder.

Pink

Kraai

Tijd om van de achterbank van de levensbus te komen en achter het stuur te kruipen.

In rust en liefde overhandig ik je een brandende kaars en wens je wijsheid en voorspoed op je pad.