hallo, wie heeft zin om een legging te doen

Gestart door wondertje, juni 21, 2011, 21:31:03 PM

Leeuwin

@Wondertje,

Als het zo blijft dat hij niks wil inleveren dan zal dit tot resultaat hebben dat hij uiteindelijk in een isolement terecht komt. Zoiets heb ik spreekwoordelijk gezegd ja.

Ik heb het idee dat hij door die gebeurtenis met zijn ex keihard is aangepakt en daarna en/of hierdoor met de verkeerde vrienden om gaat. Hij blijft voor die slechte mensen kiezen omdat deze op het relationele vlak niet veel van hem verwachten. Omdat hij zelf bindingsangt heeft (om dat woord maar even te gebruiken) trekt hij mensen aan die ook een diepe binding uit de weg gaan.

Ik denk dat hij steeds meer gaat beseffen dat het bij jou zo gek nog niet was, zeker als hij merkt dat niet zo snel een andere vrouw op zijn pad komt die met deze intensiteit om hem geeft. Misschien dat hij dat nu nog niet zo heeft maar dat besef gaat wel steeds meer komen. In de toekomst zal hij dus meer aan je gaan denken.

Hij heeft hulp nodig om over die klap van zijn ex heen te komen maar dat moet hij dan wel willen.

Liefs van Leeuwin

wondertje

#16
.....

Leeuwin

@Wondertje,

Gevoelsmatig weet ik bijna wel zeker dat hij stiekem jouw facebook bekeken heeft.

Liefs van Leeuwin

wondertje

#18
.....

Angel

Wondertje,
Ik begrijp je ten volle als je zegt dat je hem nog niet vergeten bent.  Als je van iemand houdt dan vergeet je die niet zomaar.  Daarvoor is je liefde te speciaal.  Dan kun je hem niet vergeten.  Enkel mensen die niet beseffen hoe speciaal hij voor je was zullen negatief doen. 
Angel

wondertje

#20
......

Leeuwin

@Wondertje,

Het heeft geen zin als ik me laat meeslepen door emoties want daar heb jij niks aan. Jij wilt gewoon antwoord op jouw vragen. Op dit moment ben jij daar nog het meest mee geholpen. Nu naar jouw vragen.

1. Ik VÃ"EL dat hij jouw facebook nog geregeld bekijkt.
2. Ik voel wel dat jullie nog met elkaar verbonden zijn maar dat er door enige blokkades van zijn kant die verbondenheid niet "pakt". Over die blokkades heb ik het in mijn laatste legging nog gehad.

Of er nu wel of geen contact komt: een relatie tussen jullie kan er alleen zijn als hij aan zijn eigen problemen gaat werken. Want zó gierig zijn dat je maar één bord eten voor twee personen bestelt dat vind ik erg ver gaan.

Liefs van Leeuwin

wondertje

#22
.....

Leeuwin

Dat komt omdat er met die verbondenheid op zich niks mis is. Verbondenheid tussen twee mensen is er of is er niet. Zonder ingrijpende gebeurtenissen van buitenaf kan die band nog heel lang blijven bestaan.

Voor al je verdere vragen: ik denk dat hij wel wat met jou wil maar niet kan. Het kan zijn dat hij zelf niet beseft waarom het tussen jou en hem niet lukt. Ik denk echter dat hij wel beseft dat hij (te) ver bij jou is gegaan en hij vermoed dat jij hem afwijst als hij weer contact met jou opneemt. Ik denk dus niet dat hij jou uit zichzelf gaat benaderen.

Liefs van Leeuwin

wondertje

#24
....

Leeuwin

Hoi Wondertje,

Ik zei misschien ja, niet dat ik dat met zekerheid kon stellen. Hij speelt dus met de gedachte, niet dat hij een vast plan heeft dus.

Liefs van Leeuwin

wondertje

#26
.....

Leeuwin

@Wondertje,

Hoe komt het eigenlijk dat je je nu ineens zo rot voelt omdat hij feitelijk onbereikbaar is? Kun je me hier wat meer over vertellen?

Liefs van Leeuwin

wondertje

#28
.....

Leeuwin

@Wondertje,

Misschien heb ik het wel helemaal mis hoor maar kan het misschien zijn dat jij in zijn algemeenheid naar (meer) liefde verlangt en dat er nu even niemand anders is? Bij gemis aan iemand anders, dat jij je behoefte aan liefde op hem projecteert? Als ik er naast zit moet je het maar zeggen hoor!

Liefs van Leeuwin