wil er aub iemand voor mij een relatielegging doen

Gestart door yuklom, april 19, 2011, 20:46:53 PM

yuklom

Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb zelf maar een klein beetje ervaring met de tarot.
Op relatiegebied heb ik nog nooit veel geluk gehad in mijn leven en ben dan ook al een hele tijd alleen, nu heb ik onlangs een hele leuke jongen leren kennen bij wie ik me echt goed voel en waardoor ik stilletjes weer hoop krijg.
Er is een wederzijdse sterke aantrekking en het contact verloopt beter en beter, hij heeft echter onlangs een scheiding meegemaakt en is denk ik nog niet echt klaar om zich opnieuw in een relatie te begeven.
Nu vraag ik of iemand een relatielegging voor mij kan doen om uit te vinden of wij in de toekomst een kans maken of dat ik hem beter probeer te vergeten.
mijn geboortedatum is 02/07/68 de zijne 29/05/72
Alvast bedankt voor jullie hulp

Leeuwin

Hoi Yuklom,

1. Jouw geliefde: Zwaarden Koningin
2. Jij zelf: Het Rad van Fortuin
3. Hier gaat het jouw geliefde om: Staven Ridder
4. Hier gaat het jou om: De Hogepriester
5. De gezamenlijke oplossing: Kelken Aas

Meteen viel mij Kelken Aas op en met een behoorlijke dosis liefde moeten jullie uit enkele menings/karakterverschillen kunnen komen!

Ik zie bijvoorbeeld dat jouw geliefde een stuk onverbiddelijker is dan jij! Hij bijt zich erg in zijn doorgemaakte scheiding vast. Ik heb het gevoel dat dit te maken heeft met zijn angst voor het nieuwe, misschien niet eens alleen op relationeel gebied.
Gelet op jouw kaarten kun jij een goede ondersteunende factor zijn voor zijn onzekerheden wat betreft jullie toekomstige relatie. Je hebt ook het geduld ervoor om jullie toekomstige relatie op een rustige manier op te bouwen.
Ik heb het gevoel dat hij dan op een gegeven moment zijn onverbiddelijkheid loslaat.

Groetjes van Leeuwin

yuklom

hoi leeuwin
hartelijk bedankt voor deze legging.
ziet er volgens mij toch vrij positief uit weet alleen niet of dit nou wil zeggen dat er in de toekomst een relatie komt, denk het wel of vergis ik mij?
onze persoonsbeschrijving klopt helemaal en kelken aas is toch wel de beste uitkomst die ik kan krijgen. Deze legging klopt ook helemaal met mijn gevoel die ik zelf heb over onze situatie
Ben er heel blij mee

Laure

Ik vul nog dit aan (gewoon omdat ik wil deelnemen aan de looove legging):

De aas van Kelken, la prima delle coppe, de liefde die jullie delen primeert voor allebei, dat staat vast en is zonder twijfel.
Maar hoe je die dan "praktisch" invult kan voor elke partner anders zijn. Jij lijkt me meer van het traditionele type (een officiële verbintenis door de Hogepriester + het Rad dat de volgende stap wil nemen), hij/zij van het onafhankelijke doch zeer verliefde en passionele type (zij is misschien meer voor een LAT-relatie).

Daphne

yuklom

hey bedankt klopt helemaal ik ben inderdaad traditioneler en hij is heel onafhankelijk.
Had ook al het idee dat hij verliefd is, hij zegt het niet, eerder het tegenovergestelde maar zijn daden laten wel zijn gevoelens merken.
Volgens mij komt het met de tijd wel in orde, moet ik gewoon zijn vertrouwen winnen en zal hij dan zijn echte gevoelens laten merken.
Hartelijk bedankt allebei mijn vertrouwen is hier heel erg door gegroeid

Leeuwin

Gelet op Kelken Aas zegt mij dat je goede toekomstmogelijkheden hebt voor je relatie.

Liefs van Leeuwin

dameblanche

hallo leeuwin,
zou je misschien ook eens over mijn schouder heen kunnen kijken?
ik heb ook een relatielegging gedaan.
ik vroeg me af of ik dan eerst de persoonskaarten eruit moest nemen, maar het antwoord kwam al direct.
de kaart die ik voor mijn partner voor ogen had kwa gelijk op tafel als de kaart voor hemzelf.
partner: ridder der kelken
mezelf bekers 10 op de kop
wat de partner voor ogen heeft: staven 3
wat ik voor ogen heb: staven 2 op de kop
gezamelijk doel: pentakels 3 op de kop.
kelken ridder geeft een dromerige eigenlijk onvolwassen persoon aan, die de kelk die hij in zijn handen heeft nog niet heeft bewerkt zoals de koningin als heeft gedaan.
aangezien staven 3 een poortkaart is blijft hij vasthouden aan wat hij heeft.
ik daarintegen zit in een zwaar beladen situatie waarbij de emoties tegen me gekeert zijn.
dat wat ik vor ogen heb ligt ook al op de kop en geeft de situatie ook al aan: verrassing, verbazing, betovering, moeilijkheden en angst.
het gezamelijke doel is ook al niet veelbelovend???? kun jij hier een lichtje over laten schijnen leeuwin? misschien plaats ik het allemaal in een te slecht daglicht...
liefs marianne

Leeuwin

Hoi Dameblanche,

Hierbij kijk ik over je schouder mee hoorr!

Ridder van Kelken
Ik denk dat jouw partner moeite heeft met het uiten van emoties! Ik heb het gevoel dat jij het er echt moet uittrekken wil je erachter komen wat er in hem omgaat. Ik heb zelfs het idee dat je daar eigenlijk een beetje genoeg van hebt.

Kelken 10 (gekeerd)
Door zijn geslotenheid ga jij je minder verbonden voelen met hem.

Staven 3
Kan het zijn dat jouw partner meer vrijheid/zelfstandigheid wil in jullie relatie? Deze kaart geeft mij namelijk het gevoel dat hij zich momenteel erg gebonden voelt en dat het dit mogelijk is wat hij niet tegen jou durft te zeggen.

Staven 2
Daarentegen heb jij juist het idee dat je meer samen met hem wil zijn/dingen samen met hem wilt doen. Ik heb het gevoel dat het thema gezamenlijk/individueel momenteel een belangrijke rol in jullie relatie speelt en dat julli beiden hierin je grenzen moeten aangeven en elkaar geen verwijten moeten maken.

Pentakels 3
Na een openhartig gesprek zal het begrip en respect voor elkaar weer toenemen! Jullie relatie komt op een beter niveau terecht.

Kun jij je hierin vinden Marianne?
Heel  veel sterkte en liefs van Leeuwin

dameblanche

fijn te horen leeuwin dat er toch nog schot in de zaak zit, ik zag mijn geest al kruipen.
het klopt idd meer vrijheid en zelfstandigheden invoeren in de relatie, alleen echter van mijn kant uit.
dit ben ik namelijk al een poosje aan het bewerkstelligen, hij heeft daar nu nog wat moeite mee.
komt goed......heb geduld...hihi
dank je wel leeuwin en voor jouw nog prettige paasdagen gewenst :-*

Leeuwin

@Dameblanche,

Jij ook nog een heel goed pasen gewenst. Ga je nog wat leuks doen? Waarschijnlijk ben ik weer in Zeeland.

Leeuwin

dameblanche

goed idee leeuwin, zeeland telt altijd de meeste uren zon...en die zul je waarschijnlijk heel hard nodig hebben......lekker energie bijtanken!!!! :-*

Leeuwin

Zit hier inmiddels in Zeeland, kan niet slapen dus ga ik maar even online. Heb de zon zeker nodig maar helaas verbrand ik met mijn zeer blanke vel nogal snel. Momenteel enigszins voelbaar!! Ik ben vandaag alvast wel wat bijgetankt, nu nog de andere dagen erbij en dan komt het wel goed.

Heb jij, Dameblanche, ook veel paaseitjes op? Nou, ik wel hoor, ik barst nu al uit mijn voegen ;D

Liefs van Leeuwin

dameblanche

hihi leeuwin, dan moet ik dat bijtanken van jou op een andere manier opvatten.......chocolade eten??? ;D
liefs marianne, zorg wel dat je je goed blijft insmeren anders kom je nog op de blaren te zitten

Leeuwin

Hai Dameblanch,

Op een hééél andere manier jaaa ;D :D Ga me zeker goed insmeren, nee, ik ben niet naturistisch dus op de blaren kom ik zeker niet te zitten :D :D


yuklom

liefst leeuwin
hier ben ik nog een keer;
ik ben nog steeds heel blij met je legging maar ben momenteel sterk aan het twijfelen
het contact tussen mij en hem staat deze week op een laag pitje het wil maar niet lukken om vooruitgang te bekomen.
Een naar karaktertrekje van mij is dan dat ik meteen aan het twijfelen sla en denk dat geluk niet voor mij is weggelegd op relationeel gebied, heb in het verleden heel pijnlijke situaties meegemaakt waardoor ik geen vertrouwen meer heb
Heb je enig idee hoelang die onzekerheid zal duren of wanneer er verbetering komt tussen ons.
ik zou mij een stuk beter voelen
bedankt