Keltisch kruis legging, wat wil dit mij zeggen?

Gestart door Fenna, oktober 19, 2010, 08:48:07 AM

Fenna

Ik heb het keltisch kruis gelegd voor mezelf en dit kwam eruit:
1) Kracht
2) zwaarden Aas
3)Zwaarden Koningin
4)Ridder Kelken
5)Ridder Zwaarden
6)Zwaarden 6
7)Kelken 8
8)Koningin van Kelken
9)Schildknaap van Munten
10)Schildknaap Staven

Groetjes,
Fenna

Leeuwin

Hoi Fenna,

Je zit momenteel in een proces waarin je kanten in jezelf ontdekt die je nog niet eerder kende. Eerst hield je altijd rekening met de meningen en wensen van anderen. Nu besluit je om meer en meer je eigen weg te gaan. Je zult je dus steeds minder gaan aantrekken van de meningen en verwachtingen van je omgeving. (Kracht) Gelet op Zwaarden Aas kan dit onwennig zijn voor mensen die dit niet van jou gewend zijn, misschien roept het zelfs irritaties op. Maar ook dit kan jou niet meer boeien.

Ridder van Zwaarden/Munten Schildknaap zegt mij dat je in een periode hebt gezeten waarin je heel hard voor jezelf hebt moeten knokken. Je hebt versteld gestaan van je eigen kracht.

Hoewel je in de grond nog steeds vredelievend bent (Bekers Ridder) laat je toch zien wie je bent en je verstopt je niet meer achter maskers en opgelegde rollen.

Zwaarden 6/Staven Schildknaap zegt mij dat je al aardig gevorderd bent in dit proces. Vooral omdat je nogal wat hofkaarten in deze legging hebt, zegt mij dat je al een eind op weg bent en binnenkort zelfs aan een nieuwe fase begint.
Zwaarden 6 betekent dat je tussen een oude en een nieuwe fase in zit. Dit kan leuke maar ook minder leuke spanning geven. Misschien dat je je nog weleens wat verloren voelt maar ook dit wordt steeds minder.

Je zult (een hoop) nieuwe mensen ontmoeten (Staven Schildknaap). Pentakels Schildknaap kan duiden op vrienden uit je studententijd/schooltijd. Via hun sla je een andere weg in. Ik zie ineens een wirwar van allemaal mensen. Ik laat dit nog eens even op me inwerken.

Liefs van Leeuwin

Fenna

Beste Leeuwin,
Heel veel dank zover.
Ik ben heel benieuwd wat er is met al die mensen die je ziet....ik kan best wel wat nieuwe vrienden gebruiken eerlijk gezegd. Ik mis mensen in mijn nabijheid met wie ik over echt wezenlijke dingen kan praten en mezelf kan zijn.
Voor de rest heb je ook gelijk met je interpretatie. Ik word steeds meer mezelf en mag dit eindelijk ook van mijzelf. Dat brengt wel met zich mee dat sommige relaties aardig onder druk komen te staan, het brengt ook (innerlijk) verdriet met zich mee. Ik weet nog niet of en hoe ik daarmee naar buiten moet komen.

Leeuwin

Hoi Fenna,

Zwaarden Koningin is waarschijnlijk een vriendin van je met wie je veel bent omgegaan maar waar je op een gegeven moment afscheid van gaat nemen. Zij heeft er juist moeite mee dat jij steeds meer jezelf wordt. Want ze heeft misschien wel het gevoel dat ze voor jou haar masker moet afzetten en dat wil ze liever niet.
Zwaarden Ridder zegt mij dat je een tijd lang met hele dominante mensen bent omgegaan. Je hebt dit een hele lange tijd toegelaten maar bent nu zo ongeveer aan de laatste druppel toe.

Is er een blonde vrouw in jouw omgeving die steeds meer naar jou toe trekt? Als dat zo is dan kan dit weleens een nieuwe vriendin van je worden. Zij helpt je met hoe jij je emoties naar buiten toe kan tonen. Het verbaast me niet als je met haar nogal wat dingen op spiritueel gebied gaat onderzoeken.

Ik zie ook een aantal vriend(in)nen van vroeger op je pad komen. Zij hebben ook een veranderingsproces ondergaan.

Liefs van Leeuwin

Fenna

#4
Hallo Leeuwin,
Eh, kan die blonde vriendin ook een blonde vriend zijn? Of gaat het echt om een vrouw?
Ik ben inderdaad lang met dominante mensen omgegaan en dit loopt op een eind nu. In het bijzonder een "vriendin"die erg haar stempel op mij probeerde te drukken.
Over wie je het in het begin hebt, moet ik eens goed over nadenken, dat weet ik zo snel niet.
Oja, en die vriendinnen van vroeger klopt. Ik verwacht dat er eentje binnenkort contact opneemt omdat mijn moeder haar tegen kwam en ze mijn mailadres vroeg...met een andere vriendin van vroeger heb ik sinds een poosje weer contact.

Leeuwin

Hoi Fenna,

Het kan ook om een blonde vriend gaan die zijn behulpzaamheid/ondersteuning aan jou wil tonen. 

Die Zwaarden Koningin kan staan voor die vriendin die een stempel op jou probeerde te drukken. Lijkt me trouwens erg vervelend als iemand dat doet.

Ik hoop voor je dat je een hele gelukkige vriendenkring krijgt.

Liefs van Leeuwin