kan iemand mij helpen met deze legging interpreteren?

Gestart door sara-pezzini, september 27, 2010, 06:10:54 AM

sara-pezzini

ik heb een keltisch kruis gedaan
even wat info, ik ben altijd onzeker en heb moeite om mensen te vertrouwen,nu heb ik een hele lieve vriend waar ik heel veel van hou, maar ik hou altijd dat wantrouwen, niet alleen bij hem, ook bij vrienden,zelfs als mijn moeder niet gelijk terug smst denk ik dat ze boos is op me...ik weet dat dit meer met mij te maken heeft als met hen en ik werk hier ook aan....
omdat mijn vriend en ik een lange afstands relatie hebben schiet het toch soms door mijn hoofd, wat doet hij als ik er niet ben?
ik heb nu besloten om hier echt aan te werken voor ik alles kapot maak met mijn onzekerheid en ik ga helemaal voor de relatie,hij is de man waar ik absoluut mee wil trouwen (als hij het vraagt ;D)
en ik heb nu een legging gedaan met de vraag of ik hem met een gerust hart mijn liefde en vertrouwen kan schenken....

dit waren de kaarten:
1 gerechtigheid
2 universum/wereld
3 10 van bokalen
4 duivel
5 page zwaarden
6 zegewagen
7 koningin munten
8 2 van bokalen
9 9 van bokalen
10 koningin van staven

het leek mij zo op het eerste gezicht een positieve legging maar ik vind het moeilijk om hem op mezelf en met mijn vraag in gedachten te interpreteren, dus als iemand inzicht heeft zou ik dat heel fijn vinden!
alvast heel erg bedankt!!
trek trouwens de laatste tijd ook steeds de kaart de geliefden...dus denk dat ik zelf de stap moet zetten om mijn agsten los te laten en hem te vertrouwen en verder met hem moet gaan....

Leeuwin

Hoi Sara-pezzini,

Jouw huidige onzekerheid heeft zeker met een verleden te maken waarin je nogal eens beduveld bent. Dit baseer ik op grond van Zwaarden Schildknaap op de 5e plaats. Ik vind dit werkelijk zonde van je! Want je hebt veel liefde te geven (Munten Koningin) en je krijgt ook heel veel liefde terug (Kelken 2).
Toch zie ik dat jij je huidige onzekerheden gaat loslaten (Kelken 10) en je meer en meer gevoelsmatig aan je huidige vriend gaat overgeven. Aangezien Kelken 2 op de omgevingsplaats ligt en jij vraagt of je je vriend met een gerust hart je liefde kunt schenken, zeg ik volmondig JA.
De Zegewagen gecombineerd met Staven Koningin geven een heel goed nieuw begin aan. Jouw vriend is volkomen betrouwbaar.
De Geliefden betekent dat je je hart kunt volgen! In algemene zin betekent De Geliefden de keus van het hart. Dus....dat duiveltje op de vierde plaats de baas worden hé ;)!!

Liefs van Leeuwin



sara-pezzini

dank je wel!!!!
je antwoord raakte me heel erg!!!
vooral je reactie dat ik hem volledig kan vertrouwen,dat had ik even nodig...
het klopt van het verleden, dit is mijn allereerste vriend, al op latere leeftijd, heb altijd alle mannen op afstand gehouden vanwege een persoonlijk probleem, wat ik dus aan hem wel heb laten zien...
ben vroeger heel erg gekwetst door eigenlijk iedereen in mijn omgeving wat er voor gezorgd heeft dat ik een hele grote muur om me heen heb gebouwd, die nu langzaam afbrokkelt, en doordat ik hem heb binnengelaten en we intiem zijn geweest is er bij mij ook de angst om nu ik eindelijk liefde ken, het weer kwijt te raken....
dus heel erg bedankt voor je antwoord!!!!!!!!
ik dacht ook al dat het er goed uitzag!!!

Leeuwin

Hoi Sara-pezzini.

HEEL VEEL LIEFDE EN GELUK TOEGEWENST!!!!

Liefs van Leeuwin