Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

kristina1975

Goedemorgen :)

Er komt einde aan indien jij een lijst maakt van alles wat je in jezelf hebt verstopt.
Ergens buiten ga liggen op een grasveld schrijf het van je af en rust.

Liefs,
Believe


O, Believe in yourself!

dameblanche

de dood-zw.8-zw.4
de dood geeft pas vooruitgang als je je kunt vrijmaken uit je eigen emoties, die weerhouden je, niet anderen, maar jezelf probeer je gedachten beter te ordenen...rianne, lekker kopje koffie overgens :-*

rianna

senseo mocca  smaakt wel he ? hihihi :-*

Vlinder

De dood kan een verlossing zijn, eindelijk sluit je de deur en gaat er een raampje open, het bevrijde gevoel is een opluchting, nu even rustig aan en afwachten,
lijkt me fijn

Liefs Vlinder

Eveningstar

#19
Ik dacht, dat jij mee thee ging drinken!  :D

Je kaartjes... héla hola met zwaarden zwaaien vandaag! En één is nog niet genoeg; het zijn er 2!

Het is echt wel tijd nu, om zaken los te laten, meid! De rode draad in de gaten houden; je doel dus ook! Niet laten afdwalen door een tegenslag of zo en ook geen uitvlucht meer gebruiken, om het niet te hoeven doen.

Liefs,
Eveningstar


rianna

hoi Believe
je hebt gelijk  dat zou ik moeten doen ja om te zien wat ik los kan laten waar de tijd rijp voor is
ben wel naar buiten geweest het is zalig weer
dank je wel

ja Marianne ik weet het meis
emoties zijn moeilijke dingen  ik probeer wel om mijn gedachte de goede kant heen te leiden dus er word aan gewerkt
ja lekker he die koffie  mmmmmmm

hoi Vlinder inderdaad als je iets af kan sluiten of innerlijke opruiming kan houden dat lucht dat op het schept ruimte  maar  rustig aan dan breek het lijntje niet
dank je wel

ja ik zie het Eve
dat eht een rode draad vormt dat loslaten het is een punt hoor echt
ik moet echt bij me zelf en mijn gevoelens blijven 
het is net als lijnen in theorie weten we eht wel maar o wee die praktijk
dank jullei wel meiden
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
ben een beetje laat maar de koffie  staat klaar iemand een koekje van eigen deeg er bij??

ik trok vandaag
Aas van Zwaarden
Schildknaap van Staven
en Zwaarden 10
er komen betere tijden waarbij ik meer mijn eigen gang gaat
ik zie eindelijk het licht
liefs Rianna

dameblanche

Toch uitkijken boor [onweers] buien vanmiddag rianne
vooral je welbespraaktheid doet anderen luisteren, je hanteert het zwaard rechtop door levenservaring..
probeer geduldig te luisteren naar anderen...maar raak er niet zelf bij betrokken

Vlinder

Veel zwaarden en een staven schildknaap er tussen,
dat zal jij dan zijn lieve Rianna,
heldere gedachten en weten welke kant je op wilt, laat ze maar een beetje babbelen....

Fijne dag, met goede ideeen!
:) V.

Eveningstar

Hallo Rianna!

Hoogtijd, nu, niet uitstellen,... dit zijn allemaal termen, om aan te duiden, wanneer dat er gehandeld mag worden. Het si ook de moment voor je, om dingen op te lossen. Één je hebt de ideeën ervoor en twee je hebt de gelegenheid ervoor en drie ,niet het minst belangrijk!, je hebt er ook de kracht ervoor!

Doen, meid!!!

Gaan met die banaan!

Liefs,
Eveningstar

rianna

@Marianne
ja hoor een onweersbui waar ik niet naar luister de buurjongen schijnt er lol in te hebben ons leven zuur te maken
de schuur open en daar de  radio op 30
ik probeer niks te zeggen maar ohhh wat is dat moeilijk
wij dreunen weg hij zal wel weer stoned zijn
maar ok ik hou me iin ben niet van plan een hartaanval te krijgen
dank je wel voor je duiding

hoi Vlinder
ik laat vandaag alles maar over me heenkomen  dat is het beste
dank je wel

hoi Eve
sommige dingen zijn niet op te lossen  ik hou me in
dank je wel
leifs Rianna

Eveningstar

Mijn lieve, lieve Rianna,

wat denk je, dat er met je lichaam gebeurt, als je je "inhoudt"? Al die woede, die boosheid, waar nestelt die zich, denk je?
Wie heeft daar het meeste last van, denk je? Wie zal daar het eerst iets van merken, denk je? En... hoe zoek je dat probleem dan op te lossen? Opnieuw inhouden?

Alle liefs,
Eveningstar

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
kelken 2 ridder van staven en zwaarden 7
in sta in de aanval vandaag
liefs Rianan

dameblanche

ja de ridder geeft dat al aan, ongeduld....
vol opgekropte woede..maar je uit je wel, maar niet op het juiste doel....
zodat plots die ketel ontploft in bijzijn van diegene die er niks mee te maken hebben!!!!

rianna

Ja Marianne ik zit vol woede 

ik ontplof zowat  kan wel janken
maar daar vind ik wel een  weg in hoor  kom wel weer goed maar nu even niet

liefs Rianna