Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Santina

Hallo allemaal

Ik wil mij graag voorstellen want ik ben nieuw hier! Ik ben zelf een vrouw van 25 en al jaren erg geintereseerd in het spirituele ik heb veel ''bijzondere'' dingen al mogen ervaren waar van ik soms echt dacht verbeeld ik me dat nou, ik kom zelf uit een spirituele familie ( niet zweverig) zo heeft mn moeder voorspellende dromen en is mijn opa helderziend, en mijn zus is een soort van allrounder

Zij doen er eigenlijk niks mee, maar hebben wel die gavens... Ik wil ook niet echt mn gavens ontwikkelen, maar wil wel graag leren, dat klinkt dubbel maar hoop dat jullie het snappen.

Verder wil ik niet al te veel over mijzelf zeggen ivm dat ik graag anoniem wil blijven

Ik hoop hier een fijne tijd te hebben, veel te leren over mijzelf en vooral te groeien!

Liefs van mij

Gabriëlla

Hoi Santina,

Ik denk dat jij bedoelt dat je weliswaar graag je hoofd in de wolken hebt maar je voeten het liefst op de grond. Je wilt liever niet (te) zweverig worden.


GABRIELLA

Carla

Welkom Santina!
Ik kreeg dezelfde gedachte als Gabriella  ;)

Santina

Hoi Carla en Gabriella!

Ja dat klopt :D! Ik ben liever wel verbonden met het aardse, wist niet zo goed hoe het te verwoorden. Bedankt voor het welkome :)

jodocus

dag allen

ik ben een groentje op dit forum.  In augustus word ik 40 j, ben mama van 2 kindjes en 1 pluskindje. 

Via deze weg hoop ik wat meer te leren over betekenissen van dromen en het spirituele in het dagelijkse leven.

Carla


Sabrina kobele

Hallo,ik ben sabrina 35 jaar, getrouwd en heb twee kids dochter van 11 en een zoontje van 6.ik deze site altijd al intressant gevonden,ben een aantal jaren geleden lid geweest. Wel vaak een tarotkaart getrokken,en verder gelezen.maar omdat ik nu wat vragen heb en er wat is gebeurt met mn zoon wil ik graag weer lid zijn.om mijn vraag te stellen en te horen wat het betekent en wat ik er mee moet doen.  groetjes sabrina

Carla


Jacinta

Hallo.... Ik heb de woorden nog niet gevonden om mezelf te introduceren..... Ik wil mezelf eerst even rondleiden op de site en dan zullen de woorden vanzelf wel komen denk ik, :)
In het kort kan ik zeggen, dat ik een beetje met mezelf in de knoei zit, maar weet, dat ik meer in mijn mars heb, als geboden wordt.....

Fijn om hier te zijn 😉

Gabriëlla


soraya

Lieve mensen,

Ik ben heel lang niet op dit forum geweest, zoals een aantal van jullie misschien nog weten was ik hoogzwanger van ons eerste kindje waardoor het voor mij al steeds moeilijker werd om de dagelijkse dingen te doen. Ook kreeg ik in die periode te horen dat ons meisje in een stuitligging lag en werd er een poging gedaan haar te draaien helaas niet gelukt. Toen kwam de moeilijke keuze tussen een keizersnede en een natuurlijke bevalling, ik wilde graag een natuurlijke bevalling welke ontzettend zwaar was maar ik ben heel blij dat ik een natuurlijke bevalling heb gehad. Daarna mocht ik lange tijd niks enkel rusten (verplichte bedrust) en mn meisje voeden, helaas kreeg ik ook nog eens complicaties waardoor mijn herstel nog veel langer geduurd heeft. Ons huis stond ruim voor de bevalling al te koop en ik grapte nog door te zeggen tegen mijn partner: zul je net zien dat het verkocht gaat worden rond of net na de bevalling en ja hoor in die periode kwamen er geïnteresseerde en werd het huis verkocht enkele tijd na mijn bevalling (de kopers hielden gelukkig wel rekening met ons) en dus na dat ik weer een klein beetje op de been was konden we alles verhuisklaar maken en verhuizen. wat overigens niet makkelijk is met een kleintje van een paar maandjes en het geven van borstvoeding. Ons meisje is dan ook een tijdje na de verhuizing van slag geweest waardoor ik flink oververmoeid geraakt ben. En of dat alles niet genoeg is is onlangs 1 van onze katjes ernstig ziek geworden en hebben we haar moeten laten inslapen wat voor mij heel moeilijk is geweest omdat ik met haar een hele close band heb. Door al deze dingen is het mij dus niet gelukt om nog uberhaubt met de kaartjes bezig te zijn laat staan de kaartjes lezen van anderen ik heb ze destijds even opzij gelegd. Sinds het overlijden van ons katje moest ik er weer heel veel aan denken en had ik ook echt heel sterk het gevoel dat ik ze weer moest gaan pakken, ik heb wel gemerkt dat ik er weer even in moet komen.
zo dat was even een heel verhaal er is veel minder leuks gebeurd maar ook heeeeeel erg veel leuke dingen ! ik ben dol op ons meisje en geniet van elk moment met haar dus dat heft de minder fijne dingen weer wat op.

ik ga iig weer met de kaartjes aan de gang moet er even inkomen en heb natuurlijk minder tijd ervoor nu ik mama ben maar zal toch proberen om iedere dag kaartjes te trekken en die van jullie te lezen dat zal me misschien niet iedere dag van iedereen lukken, maar ik vind het veel te leuk om te doen om het niet te gaan proberen.

groetjes Soraya

Carla

Welkom Jacinta, neem je tijd!

Soraya, fijn dat je terug bent. Een heel verhaal zeg.. bevalt je nieuwe huis?

Gabriëlla

Wat veel in een keer Soraya!! Hoe oud is jullie meisje inmiddels? Gaat het wel goed met haar?

GABRIELLA

soraya

@ carla ons huisje bevalt super ! dank je !

@ Gabriella ja tis veel ineens geweest maar ik heb gelukkig een best brede rug en kan nog steeds lachen hoor ! ons meisje is inmiddels bijna 11 maanden en het gaat super met haar tis een heerlijk en heel vrolijk meisje en ik geniet iedere dag van haar en het mama zijn.

veel liefs So

Gabriëlla

Blijf genieten Soraya!  8)