Maandkaarten Lenormand

Gestart door kreeft, juni 01, 2012, 17:37:49 PM

Lief

Hee, ik ook de dame. Dank voor jouw uitleg Sas. Ik dacht trek er maar een 2e bij. Vogels. Hoop geklets dus.

Vandaag inderdaad gedaan. Zeer emotionele dag gehad tijdens de fotoshoot. Nu bedje in. Ik kijk morgen wel naar mijn kaartjes, geen puf meer.

xx Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

@ lief
wordt vast een mooie maand voor ons, in ieder geval een waardevolle :)

de vogel op de (mijn) kaartjes is een duif
een liefdes en dus ook een vredes duif
de duif zingt niet zo luidruchtig als anderen, is niet zo agressief en schuift ook graag een plekje op voor een ander om de lieve vrede te bewaren. Als het moet dan zal hij iets feller kunnen zijn, maar liever niet als wel.
De duif leeft sober, neemt wat hij krijgt maar diep van binnen blijft het een vogel met een eigen stemgeluid en de wens om in vrijheid te kunnen (terug) vliegen naar daar waar hij tot rust komt.

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Wow!! Wat een mooie omschrijving. Ik ga voor de duif.....

Xx lief :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

kreeft

Citaat van: kreeft op juni 01, 2014, 09:11:03 AM
goeiemorgen,

kaartje voor juni,
het kind,

Kind, onschuld, speelsheid, begin, naïeviteit, kwetsbaarheid...

hopelijk wijst het op iets nieuws  :)

grtj

even topic omhoog wippen, voor morgen  ;)
juni had vooral te maken met kwetsbaarheid  :(,

grtj

Sas-8314

#170
en juli met een nieuwe onbevangen start waar jij centraal mag staan :)
kind is nummer 4
dus ook open stellen voor het nieuwe en (je) daardoor (op) de weg naar (van) innerlijke harmonie (be)vinden.

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

als ik zo naar mijn maandkaartjes voor juni keek, vos hond en vissen.... kwam dat wel aardig overeen!! veel vos in mn leggingen gehad, weinig zelfvertrouwen, hond voor vriendschappen die steeds belangrijker voor mij werden en vissen voor mijn werk en go with the flow.......... volgens mij komt dit wel erg overeen! voor de maand juli heb ik de volgende kaarten getrokken! als eerste anker! dus besloot ik hier nog maar 2 kaarten bij te trekken

Anker, stabiliteit, veiligheid, thuishaven
Zon, energie, vrolijkheid, warmte
Roede, aktie oneenigheid en strijd

Ben zeer benieuwd, was vrolijk na de eerste 2 kaarten, dacht dat kan niet meer stuk, maar komt toch nog net ff die roede erbij liggen............

Sas-8314

voor mij stond de dame afgelopen maand centraal en dit heb ik zeker in alle opzichten zo ook ervaren pff
:) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( :) ;) :D ;D 8)
nu een nieuwe (zomer) maand en mijn nieuwe kaart is

het anker - schoppen 8
vrijheid staat centraal, maar ook de uitdaging om dit gevoel te verdiepen en de houvast die vrijheid biedt.
Het hart, de wijze waarop we ons er mee verbinden, de diepte er van is bepalend voor de mate waarin echte vrijheid, oftewel leven vanuit het hart en dus zonder vrees ervaren ..
in vrijheid verbonden zijn met al er is .. bij mij hoort

een mooie uitdaging voor deze dame dus ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

Sas leest Knoekies 1ste maandkaart en moet  :) :)
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

knoekie leest Sas haar kaart en moet ;D ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op juni 30, 2014, 22:33:38 PM
Anker, stabiliteit, veiligheid, thuishaven
Zon, energie, vrolijkheid, warmte
Roede, aktie oneenigheid en strijd

Ben zeer benieuwd, was vrolijk na de eerste 2 kaarten, dacht dat kan niet meer stuk, maar komt toch nog net ff die roede erbij liggen............
typisch Knoekie ...
er ligt weer actie bij en de dame wordt 'werkschuw'
joh ruim lekker je rommel verder op en geniet van de zon,
die blijft centraal staan deze maand
maar ook de aandacht, de bewustwording dat echte vrijheid een beleven (-)is (is)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

kreeft

kaartje voor juli,
de zon,

Kracht, warmte, uitstraling, geluk, leiderschap, egocentrisme, dominantie

grtj

Lief

hoihoi,

Maandkaartje voor juli. De Ster.

Vorige maand de dame met de vogels. Hoop geklets. Nou dat was het zeker. In gezin, instanties, gezwam van anderen.

Nu komt er duidelijkheid. De ster maakt alles helder, zorgt voor vernieuwingen, stuwt een carrière en onze 2 hondenvrienden doerak en mikey kijken samen als een sterretje naar ons gezin.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

maandkaart het schip.

Ik heb vorige week de gilded reverie kaarten gekocht. Daar zie  je een schip vliegen over de berg. Obstakels worden genomen. Op mijn mystieke kaarten zie je een schip met volle zeilen. Op de boeg hangt een zeemeermin die kijkt welke kant we op moeten. Naast ons zwemt een orka, hij spuit water.

volgens wikikids pagina

Orka’s zijn zeezoogdieren. Ze leven in het water maar hebben geen kieuwen. Orka’s hebben longen. Met hun longen moeten Orka’s ademen, net zoals ons, maar omdat ze onder water leven, kan dat niet. Daarom hebben Orka’s boven op hun hoofd een blaasgat. Als orka’s onder water zijn, wordt dat gat met stevige spierkracht dicht geknepen, zo komt er geen water in de longen. Ze kunnen twintig minuten onder water blijven. Daarna moeten ze boven water komen en doen ze hun blaasgat open, om adem te kunnen halen

Dus boven komen om adem te kunnen halen. om met volle kracht verder te gaan.

Heleen.

Darianne

Halooooooo'kes   ;D

Ik heb mijn eerste "maandkaartje" gelegd   :D

En het was "de zon".

Een positieve kaart...


Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!