2 x een 6 tarotkaart

Gestart door Blue Birds, april 08, 2023, 18:35:49 PM

Blue Birds

Iemand kennis van als je twee maal een 6 kaart trekt wat dit betekent?

Wat willen 6 van munten en 6 van staven mij vertellen?

Algemeen?
op vlak van nieuwe job mogelijkheid?
Eventueel in liefdes zaken?
en......
Wat dan ook


Ik heb het gevoel ik er wel enorm dankbaar en blij mee ga zijn.Maar dat is een buikgevoel natuurlijk. ::)

Anja

Als er alleen sprake is van twee zessen en er verder geen kaarten meer omheen liggen, dan staan deze twee zessen heel vaak voor ruzies of confrontaties. In ieder geval heftige gebeurtenissen.

Blue Birds

Hey Anja,


Goh de enige conflict die ik heb is mijn frustratie van mijn nieuwe boven ̈geburen. Die slapen een hele dag en na 18u30 staan die op en landgenoot lawaai. Men mag tot 22u en daar hou ik mijn harmonie in maar Anja het is al iedere nacht dat die kloppen, dingen verkleuren, luidruchtig gesprekken voeren en ja het zijn allochtonen en nu zitten ze ook nog eens vermoedelijk in Ramadam. Ik heb totaal niets tegen mensen van andere landen want mensen die mij kennen weten dat ik een enorm goed van hart en open mind persoon ben. Maar ik kan al dagen niet meer slapen en mijn kind ook niet. En als die weg gaan dan slaan ze de voordeur enorm hard dicht. Ik heb 1 keer met hem willen pratenmaar ik werd genegeerd. Die begon schaamteloos tegen mijn kind te praten dan met mij. De huisbaas liet mij weten dat hij het ook zat is met hen omdat ze hem continu lastigvallen met zaken die eigenlijk voor de huurder zelf zijn. Zoals uw huisvuilcontainer. ::) Helaas zit er een immokantoor tussen wij de huurders en de huisbaas in. Maar stiekem wens ik dat ze weg moeten want het is onleefbaar en ik heb al zitten huilen van vermoeidheid.

Blue Birds

 Ik heb een boek gekocht van Annick Van Damme  Tarot voor jezelf. Maar de kaarten pentakels 6 en staven 6 zijn positieve kaarten en ook actie kaarten.

Ik wilde meer weten over een nieuwe job eigenlijk en toen vlogen deze eruit. Maar toen je me dit zei over conflicten dacht ik onmiddelijk aan mijn bovenbuur.

Blue Birds

#4
Foutjes in de tekst

*landgenoot ( maken zijn lawaai ) moest het zijn
* verkleuren ( versleuren) moest het woord zijn

Excuses en fijn paasweekend :)

Anja

Jouw vraag was wat die twee zessen betekenen en daar heb je antwoord op gekregen! Het enige wat ik hierop kan zeggen is: ga samen met je huisbaas naar dat bureau en zeg ze dat jullie (ook hij dus niet) het niet meer met deze mensen uithouden.
Want zij doorbreken finaal de regels!! Dan wordt het maar een conflict maar dit kan ook niet.



Groetjes van ANJA

Blue Birds