mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

de dwaas,
Onschuld, verbeelding, visualisatie, een nieuwe start, verwachting, nieuwe fase, het wordt tijd om het allemaal af te sluiten en opnieuw te beginnen, een vriendelijke begeleider hebben, uitkijken over je toekomst, in het diepe springen.

@lief, moon, wat harmonie en een frisse start in iets , zou welkom zijn,  :)

grtj en fijne dag  :)

Lief

Heerlijk even op de kop hangen Kreeftje en het hoofd leegschudden. Alles onderzoeken en wat niet nodig is uit de schedel gooien. Ruimt zo lekker op. Brengt heerlijke rust en overzicht wanneer het hoofd 'schoon' is.

Fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Marit

Oh, hoi Kreeft, een nieuwe start, wat fijn voor je!

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 8
Kernwoorden: arbeid, motivatie, beginstadium, risico's, aanvang.

Pentagrammen Acht weerspiegelt het begin van iets dat grote vooruitzichten heeft. Deze kaart is het symbool van de leerling die met een tijdrovende taak begint. Ook symboliseert ze dat we goed gemotiveerd zijn en er plezier in hebben.

@lief, marit, het hoofd moest gistren leeg,

dank om te kijken  :)

Moonskin

Hoi Kreeft,

Wat ik ook heel mooi vind in de omschrijving op het forum is dat uit de kaart Kracht te halen valt. Voor mij zie ik dat als weer helemaal in mijn Kracht te komen staan door aan mijzelf te werken. Het goeie er uit te halen.. Met liefde voor mezelf en mijn leven zorgen zodat ik weer kan groeien..

Fijne dag Kreeft..

Liefs Thea  :-*

kreeft

goeiemorgen,

bekers 3
Kernwoorden: geluk in de liefde, vreugde, harmonie, rijkdom, genezing.

Bekers Drie geeft uitdrukking aan vreugde, zorgeloosheid en dankbaarheid. Ze geeft aan dat we iets waardevols en moois hebben bereikt of hebben gekregen, en ons daar gelukkig bij voelen.

@moon, ja de uitleg zegt het een beetje, 'motivatie', dus kracht om vooruit te geraken

grtj en fijne zaterdag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

tijdens het schudden floepte twee keer een ridder eruit
kelken ridder
Kernwoorden: uitnodiging, voorstel, nieuwe liefde, tederheid, opwinding.

pentakels ridder,
Kernwoorden: uithoudingsvermogen, voorspoed, realisme, materialisme, oprechtheid.

Pentagrammen Ridder belichaamt de stemming waarin we met uithoudingsvermogen en volharding tastbare en duurzame zaken vervaardigen.

kaart voor vandaag,
De Geliefden

Omschrijving :  De Geliefden verwijst aan de ene kant naar een grote liefdeservaring, en houdt ons aan de andere kant voor dat zo'n stap met een noodzakelijke beslissing samen dient te gaan. Ze kan ook voor een beslissing staan die niets met de liefde heeft te maken, en in dat geval betekent De Geliefden dat we deze beslissing met heel ons hart zullen moeten nemen zonder achterdeurtjes open te houden. In ons werk zullen we tot een duidelijke keuze moeten komen en ons innerlijk voorbehoud laten varen. Op het niveau van bewustzijn geeft De Geliefden aan dat we ons van onze mogelijkheden bewust worden wanneer we ons bewust beperken en achter een gedane keuze blijven staan. Alleen wanneer we zonder compromissen een beslissing nemen en ons eraan houden, vinden we de weg naar een gelukkig stemmende ervaring. Ten aanzien van persoonlijke relaties staat deze kaart voor een grote liefde die ons diep raakt.

grtj,

bekers 3 heeft gisteren zijn werk gedaan  :)

ook heb ik een heel mooi turks oog kunnen kopen aan een spotprijs
mijn dag kon niet stuk

fijne zondag iedereen  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
De Magiër

Omschrijving :  De Magiër betekent zelfbewustzijn en slimme handigheid. Deze kaart is het symbool van problemen die overwonnen worden en uitdagingen die tot een succesvol einde zullen worden gebracht. Het bijzondere vermogen van De Magiër tot het beïnvloeden van de werkelijkheid, berust op de grote harmonie tussen onze geest en onze intuïtie, tussen het bewuste en het onbewuste. Op het vlak van werk toont De Magiër dat we initiatief kunnen nemen. We zouden financieel succes kunnen hebben, een stapje hoger op de ladder kunnen komen of iets moeilijks kunnen volbrengen. Daarnaast geeft de Magiër aan dat we een beter totaalbeeld krijgen. In persoonlijke relaties wijst deze kaart op een periode van grote aantrekkingskracht. De Magiër geeft uitdrukking aan het besef van eenheid en de kracht die in deze relatie te vinden is.


kaartje voor vandaag,

pentakels 10

Kernwoorden: succes, zekerheid, fundament, groei, stevig.

Pentagrammen Tien staat voor een periode van zekerheid, stabiliteit en onbezorgdheid in het dagelijkse leven.

mooie kaarten om de week mee te beginnen  :D

het stormt en giert momenteel buiten , bbrr  :-\

veilige dag iedereen  :-*

Lief

Hoi Kreeftje,

Vooruitgang op alle vlakken....

Financieel, werk, huiselijke sfeer. Heerlijke kaart om mee te beginnen. 

Weekkaartje ook prachtig. Alleen de klank van het woord Magier vind ik al zo mooi. Beloofd een fijn weekje.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

staven 4

Je rondt een fase af en hebt echt iets bereikt, trots zijn op wat je neer hebt gezet, een stevige fundering, plezier in wat je doet, een harmonieus einde, veiligheid, gezondheid, eerlijk verdelen van de taken

mooie kaart  :)

@lief, mooie kaarten ja, en de dag was positief  :D

fijne dag iedereen

kreeft

goeiemorgen,
De Keizerin

Omschrijving :  De Keizerin symboliseert de natuurlijke kracht die steeds weer nieuw leven schept. Zij staat voor groei en vruchtbaarheid op lichamelijk niveau, voor artistieke creativiteit op geestelijk niveau en op het niveau van ons verstand voor een veelheid aan ideeën en vindingrijkheid. Op het vlak van bewustzijn betekent deze kaart vergroting van inzicht. In ons werk kan deze kaart ook aangeven dat we ons op veranderingen in moeten stellen, dat er sprake is van iets heel nieuws. De Keizerin kan ook het begin aangeven van een nieuwe functie. Maar ook al kan de geboorte soms voor pijnscheuten zorgen, de door De Keizerin aangekondigde verandering is meestal een verbetering. Met betrekking tot relaties duidt deze kaart op groei en wijst naar overwegend vreugdevolle ontwikkelingen. Verder kan zij een fase van moederlijke liefde representeren of op het begin duiden van een nieuwe relatie.

grtj

kreeft

goeiemorgen,

staven 8
Kernwoorden: spoedige gebeurtenis, bewogen tijden, twijfel, onzekerheid.

Staven Acht is de enige van de 78 tarotkaarten die een duidelijke aanwijzing geeft dat er een gebeurtenis voor de deur staat. Ze wijst erop dat er iets aan de gang is, dat er iets in de lucht hangt, en dat het sneller dan misschien verwacht al gaat gebeuren. Meestal brengt deze kaart blijde gebeurtenissen.


grtj  :)

heleen

Citaat van: kreeft op oktober 31, 2013, 06:27:53 AM
Meestal brengt deze kaart blijde gebeurtenissen.
grtj  :)

Ik gun het je kreeft.

Heleen

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 3

Neem de Pentakels Drie als een overwegend positieve kaart waaruit blijkt dat met hard werken en concentratie je uiteindelijk je hoogste doelstellingen kan verkrijgen. Maar het is belangrijk om te onthouden dat het nodig is om volledig te focussen op het project waar je mee bezig bent.

@Heleen, dank , ik denk dat iedereen wat blijde gebeurtenissen kan gebruiken,  :D  :-*

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

bekers 3
Kernwoorden: geluk in de liefde, vreugde, harmonie, rijkdom, genezing.

Bekers Drie geeft uitdrukking aan vreugde, zorgeloosheid en dankbaarheid. Ze geeft aan dat we iets waardevols en moois hebben bereikt of hebben gekregen, en ons daar gelukkig bij voelen.

grtj en fijn weekend  :)