mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

kreeft

goeiemorgen,

de heremiet,

Deze kaart wijst op een beweging die slechts langzaam op gang komt. De betekenissen zijn: meditatie, introspectie, eenzaamheid, verdieping, innerlijke wijsheid, isolement, concentratie, occulte bescherming.
Zoeken naar waarheid, je problemen op willen lossen door ze goed te overdenken, het afronden van je projecten

de derde keer deze week  ???, dus nog altijd zoekende
begin al te denken dat hij me achtervolgt met zn lampje  ;) :D
@vlinder, ja ben tevreden en heb goed gevoel over mezelf  :)

grtj  :)

Vlinder

Jullie zoeken elkaar?
jij moet achter dat lichtje aan, net zolang tot je het gevonden hebt... kijk naar binnen op zoek naar je eigen schat Kreeft.
:-*

dameblanche

deze kaart wil je iets vertellen.
hier wordt gewezen op het vrijwillig zoeken  naar het juiste pad om verder te gaan.
je komt jezelf tegen, je bent tot de conclusie gekomen dat je GERICHT verder moet.

Mazzelles

Keuze maken d.m.v.: > volg je gevoel... volg je hart... het licht... Daar ligt jouw waarheid.
Je kan het ook lezen als...: Daar, licht, jouw waarheid. (Hee kijk daar, Licht, dat is jouw waarheid :-)

kreeft

goeiemorgen,

floepte er uit,
staven koning, (ook al de tweede keer deze week)
De Koning van Staven vraagt van je om op zijn manier aan het werk te gaan: gericht, geconcetreerd en met het doel voor ogen. Creëer je meesterstuk en laat zien wie je bent. Durf een risico te nemen en kies voor de kortste weg naar je doel toe. Geloof in jezelf en je zult komen waar je moet zijn

en dan,
zwaarden 10 op kop

Einde aan destructief gedrag, einde aan negatieve gedachten, betere vooruitzichten, jezelf wat ruimte geven, jezelf vergeven voor wat er gebeurd is, spiritualiteit, inzicht

ziet er niet slecht uit  :)

@Vlinder,Marianne, Mazzelles, jullie hebben gelijk, en dat is waar ik ook mee bezig ben, zoeken wat het juiste gevoel is, het juiste pad en dan zoals marianne zegt, Gericht verder zal moeten gaan,

danke sjeun en fijn weekend  :)

Lief

Hoi Kreeftje,

Gericht te werk gaan ja. Je energie aan niks anders besteden. Voorjaar komt eraan meissie. Genieten, ga op je doel af....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Mazzelles

Zo te lezen, ziet het er goed voor jou uit! :-)

kreeft

goeiemorgen,

het oordeel

Dit is ook een positieve kaart die aanduidt: bescherming, bevrijding, genezing, positieve oordelen, gebeurtenissen die positief uitdraaien, succes

@lief, mazzel, het voorjaar, ik denk dat iedereen daar wel naar uitkijkt, pf, dat nieuwe leven, de zon, gaat deugd doen  ;)

fijne zondag  :-*

dameblanche

een heel positieve kaart, die wijst op beloning voor gedane inspanningen, je bent tevreden na een periode van chaos, je bent in het reine gekomen met jezelf en je bent tevreden en blij met je nieuwe status quo!

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
pentakels 4 op kop
Opofferen, cruciale fouten maken op materieel gebied, te veel geld uitgeven, zotheid, ongeduld, snauwen, verspilling, je veiligheid verliezen

kaartje voor vandaag, maandag 17 februari

de toren,
Dit is waarschijnlijk de meest destructieve kaart van de Grote Arcana want ze duidt op vernietiging, breuk, punt van terugkeer. De consultant heeft geen enkele invloed meer op de situatie en de Toren kan duiden op: catastrofe, ziekte, nederlaag, chaos, moeilijkheden. Als de kaart negatief wordt gelegd dan is ze minder drastisch: breuken, verwittigingen, gevaren.

da beloofd  :-\

@marianne, ik ben eigenlijk wel tevreden ja,

grtj  :)

Vlinder

Of de Toren zo,n enorme ramp kaart is kreeft?
Zie het eerder als een wakker schudder, zodat je niet in al oude  gewoonten vervalt,
van eerder geleerde lessen.
:D

dameblanche

de weg wordt bereid voor een verandering ten goede!

kreeft

dank vlinder en marianne,
ik zie de toren niet zozeer als negatief hoor, wel als een plotse verandering,
ja, ook eerder als iets dat je een beetje door elkaar schudt,

er is momenteel gewoon stilstand, zie lenormand, ik snap het eigenlijk niet,
er is niks, geen beweging , nergens,  :-X

ben wel gaan fietsen in het zonnetje, en dat deed goed ja,  :D

dank om te kijken  :-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

de magiër op kop,

Vertraging van plannen, overmatig analyseren van een plan, geen goed plan hebben, niet in staat om een beslissing te kunnen nemen, angst voor het nemen van een beslissing. Geen gebruik maken van je vaardigheden, je vaardigheden negatief inzetten,

grtj   :)

dameblanche

de omgekeerde magier geeft aan dat de energiestroom geblokkeerd of onderbroken is.