mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

Sweetie

Kreeftje,

Ja ..het verlichte gedeelte in jezelf gaan opzoeken , wees niet bang in het donker want er is altijd licht !

zwaarden 5
overwinning van problemen doordat je de kracht hebt gevonden wel blijven opletten meid dat u gedachten niet afdwalen ..

Suus

dameblanche

je voelt je machteloos en je hebt geen andere keus dan je over te geven.

kreeft

ik zocht naar een oplossing voor iets en heb toch al een groot deel uitgepluisd  :P
dus de heremiet heeft me toch een stukje weg getoond  ;)
veel communicatie ook vandaag, maar positief  :)
en dingen waar ik niks aan kan veranderen, laat ik gewoon zo, dus ja marianne aan sommige dingen geef ik me over, ma zijn geen erge dingen, dus, zien wat morgen brengt  :)

grtj en fijne avond  :)

kreeft

goeiemorgen,

bekers 6, floepte er uit,
Het beste ervan maken met de positieve aspecten uit het verleden
Mooie herinneringen
Diepe emotionele verbinding,  liefde die langzamerhand volwassen wordt (van verliefdheid naar liefde), geven en ontvangen, zorgen voor de ander, een liefdesband die dit leven overstijgt (vorig leven band), je openstellen voor nieuwe ervaringen.

grtj

Sweetie

Kreeftje,

De inspanningen van vroeger gaan zijn vruchten afwerpen .. iets dat in het verleden heeft plaatsgevonden en waar je nu tegenaan zal moeten gaan

Suus  :-*

Vlinder

Nostalgie Kreeft... er komt  wat naar boven kruipen, maar het is toch goed he.
:-*

kreeft

@vruchten afwerpen  ??? zal mss dikke kokosnoot op mn kop krijgen  :D

danke suus en vlinder, ben blij met de uitleg  :D
:-* :-*

Sweetie

Ja Kreeftje .. je kan er tuuuurrreluuuuure van worden  :D :D :D

Vlinder

Als je kokosnoot op je kop heb gekregen zie alleen maar sterretjes...  ;D

Sweetie

En dat is ook goed , tis teken dat er iets in zit hahaha

Vlinder

#70
 ;D
en... je krijgt de bult gratis..

kreeft

ziede wel zeeft mn hersencel gestolen  ???

;)

kreeft

goeiemorgen,

de heremiet,

Deze kaart wijst op een beweging die slechts langzaam op gang komt. De betekenissen zijn: meditatie, introspectie, eenzaamheid, verdieping, innerlijke wijsheid, isolement, concentratie, occulte bescherming.
Zoeken naar waarheid, je problemen op willen lossen door ze goed te overdenken, het afronden van je projecten

is al de tweede keer deze week,
grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

staven koning,
De Koning van Staven vraagt van je om op zijn manier aan het werk te gaan: gericht, geconcetreerd en met het doel voor ogen. Creƫer je meesterstuk en laat zien wie je bent. Durf een risico te nemen en kies voor de kortste weg naar je doel toe. Geloof in jezelf en je zult komen waar je moet zijn.

grtj :)

Vlinder

Goed bezig kreeft,
ga voor jezelf wees idd geconcentreerd en voel je tevreden over jezelf
:-*