mijn dagkaartjes

Gestart door Lief, juli 12, 2012, 20:48:26 PM

Lief

#300
Goedendag :)

Kaartjes voor 1-09-2012

Schip-weg-zon=tuin /mc= vrouw
Ring-ooievaar-beer
    Wolken-maan
    Klaverbladen

Een andere koers varen. Veel warmte en mensen om mij heen of bekendheid op artistiek vlak?
Een stabiele relatie=ring+beer. Wat de ooievaar daar tussen betekent weet ik niet.
Problemen met werk en geld.



Symbolon voor vandaag:

DE VALSE HALO

Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Alain

Liefje,
je hebt keuzes in zaken, je bent optimistisch en stel je positief op in je omgeving.
Een nieuwe relatie waar je jezelf sterk bij voelt??
Wat hindernissen op carriere vlak of je hebt hetzelf wat moeilijk.
XX

Lief

Look for the answer inside your question...

Alain


Lief

#304
Goedemorgen....

Kaartjes voor 2-9

Boom-hond-schip=boek /mc= ring
   Muizen-berg-vrouw
            Kist-vos
              Weg

Proberen sterk te blijven. Hulp van vrienden bij het varen van een andere koers.
Te nemen hindernissen kosten energie.
Kist, vos en weg weet ik niet te duiden in combinatie met elkaar.

Symbolon voor vandaag:

DE ONWETENDE DWAAS

Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Alain

goede morgen liefje,

sterke vriendschap, goede zakens doen,
wat probleempjes en zorgen,
je besluit keuzes te nemen waardoor je dingen beeindigt en andere dingen niet echt vertrouwt
xxx

Lief

Look for the answer inside your question...

Alain

Liefje, ik kom ff terug op je duiding.

"proberen sterk te blijven" moet je niet doen. laat die probren maar weg en blijf sterk... :D
Zorg je ervoor dat je niet te veel energie verdoet?
xx

Lief

Look for the answer inside your question...

Alain

zo hoor ik het graag liefje  :D

Lief

Goedemorgen :)

Kaartjes voor 3-9

Kind-vogels-ooievaar=wolken / mc=ring
      Ring-vrouw-muizen
           Berg-toren
               Huis

Eerste 4 kaarten weet ik niet.
Slechte relatie, tijdelijke scheiding.
De berg bedwingen, niet in mijn toren schuilen, zodat ik weer mijn eigen plek ga vinden.

Pfff, lastige kaarten.

Symbolon voor vandaag:

VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE SCHEPPING

Er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen, de wereld en de natuur is vooruit gegaan! Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief

Kind-vogels-ooievaar=wolken / mc=ring
      Ring-vrouw-muizen
           Berg-toren
               Huis
Heb je kinderen Lief ?
daar gaat het om, praten over de kinderen met een vrouw ( kan een lerares zijn , zo de eerste schooldag) waarmee je in verbinding staat, je maakt je wat zorgen en hebt het wat moeilijk
daar moet je je toch even overzetten en je ergens mee bezig houden die je verstrooiing geeft

Suzy

Lief

#312
Hoi Suus, ik heb er 5 stuks :D

1 woont niet meer thuis is 21. Wel een zorgendametje. Dan zoon van 18, gaat lekker met hem. Zoon van 13 op internaat, eigen keuze op het moment. Ik sensitieve jongen met autistische trekjes. Zoekt zichzelf. Daarna dochter van 8, engel zonder vleugels. Ik denk dat de kaarten over mijn jongste telg gaat. Wordt volgende week 5. Een pittig stampvoetend dametje wat moeite heeft met afscheid nemen. Ze vindt school niet leuk en haar vraag was dan vanmorgen ook of ze thuis geen les kon krijgen ;D

Moeilijk zitten voor mij en zorgen maken zijn de onzekerheden.

Ik snap niet wat je met de laatste zin bedoeld, wat betreft verstrooiing ???

Dat blond blijft toch opspelen merk ik :D :-\

Dank voor het duiden :-*

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Wat een warm gezinnetje heb jij  :D !

:D wil het dametje privé les  :D

Ik bedoelde daarmee dat je beter met iets kan bezig houden zodat je er ook niet constant aan hoeft te denken

Suzy ;)

Lief

Haha owkee,

Ben druk aan het werk (pedicure) en druk met opleiding fotografie, dus ik doe mijn best het kopje met andere dingen druk te houden ;D

greetzz, Lief :)
Look for the answer inside your question...