Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

sweetmami

Citaat van: Chris op maart 22, 2012, 11:33:36 AM
Citaat van: sweetmami op maart 22, 2012, 09:23:47 AM
Goeiemorgen!

Het anker, kruis op pk, de sterren

:-*

Het blijft schommelen,bruisend van energie en dan weer de dip,weer strijd met jezelf over het volgende obstakel...maar je kunt je afvragen of het wel zo'n grote obstakels zijn...en wat doet de of een  heer....??



Gr Chris

He Chris, je gaat lekker he...!

Denk wel dat ik snap wat je bedoeld hoor...
Tuurlijk ene obstakel is niet zo groot als het ander... maar ik ervaar elk obstakel als een obstakel omdat ik weet dat het mij moeite kost om in balans te blijven en ook omdat mijn doel gewoon is ik en mn kleine, mn kleine en ik... dus ja ik overdenk wel en nee ik wil juist niet terug naar de tijd van dippen, dat is voorbij.
En wat betreft mn energie...... mn rust moet ik gewoon af en toe even nemen en daar kom ik ook niet altijd aan toe. Wat die heer doet daar ben ik nog niet uit, iedergeval iets... weet jij het  :P

:-*

rianna

@Ricca
persoonlijk vind ik ieder zijn eigen topic veel overzichterlijker  omdat je dan precies ziet welke je al geduid heb
ik zou het fijner vinden in iedergeval
liefs Rianna

Ricca

Lieve Rianna,

Het lijkt mij ook veel fijner voor jullie om een eigen topic te hebben. Heb eigenlijk nooit begrepen waarom jullie allemaal in één topic kropen. En stel je eens voor dat er nog meer mensen mee gaan doen. Dan kun je je eigen kaarten helemaal niet meer terugvinden. :)
From Ricca with Love

rianna

@Ricca
je hebt helemaal gelijk hoor je moet nu al echt zoeken en kijken of je niemand over slaat
denk dat we er op vooruit gaan
maar ok wie ben ik hihihihh
liefs Rianna

sweetmami

@ Rica, ik had het indderdaad voorgesteld maar begreep ook dat het eigenlijk wel handiger was op deze manier met al die mensen. Maar goed, prima, gedeelde topic of een persoonlijke topic, alles went. Ik voel wel weerstand, leuk zo een persoonlijke topic over gevoelszaken, een soort dagboekje, op een publiekelijk forum. Als het niet zo publiekelijk was, hadden er ook meer mensen, vaker meegedaan, hetgeen ik jammer vind. Nu ontvang ik allemaal pms betreffende gevoelszaken, terwijl die mensen ook wel mee willen doen met de dagkaarten topic of verder op in willen gaan op hun eigen legging op dit forum maar zich toch geremd voelen. Prima, we hebben die discussie al gevoerd, het weerhoud mij ook niet om hier te komen, maar overal springen jullie moderators voor en bij, hele lijst met regels, alles word aangepast en veranderd, mn eigen dingen die ik had geplaatst en later mn twijfels over had mocht ik opeens ook niet meer zelf verwijderen, ook hier we hebben het gewoon gezellig maar goed moet weer anders, maar dat kan dan niet. Vind ik eigenlijk wel apart.

Chris

@sweetmami ,als ik het wist had ik het er wel bijgezet.... ;)

Gr Chris

Chris

Citaat van: sweetmami op maart 22, 2012, 13:34:36 PM
Citaat van: Chris op maart 22, 2012, 10:43:17 AM
Voor de donderdag

muizen-tuin-ruiter=kist  ;)

Gr chris

MWUHUAHUAHA Chris ik moet bij jou aan een liedje denken, ik weet niet waarom en ik weet ook niet hoe ik hem hier plaats....maar ik moest er zelf erg lachen. wellicht heb je de lyrics erbij nodig  :P
Proclaimers - I'm on my way  ;)

Enjoy  :-*

Zo voelt het ook hihihi

Gr Chris

Ricca

Lieve Sweetmami,

De discussie over wel of niet publiekelijk is inderdaad al gevoerd. Nu gaat het om de vraag of het in de praktijk wenselijk is om alle dagkaarten in één topic te bespreken, omdat het één grote wirwar van citaten is geworden. Misschien is dat voor jou geen bezwaar, maar via Recente Berichten (een handige functie om even snel te kijken wat er nieuw is gepost op het forum) worden ook alle andere forummers op die wirwar getrakteerd en daar is niet iedereen blij mee.

De regels wat betreft het citeren zijn trouwens niet nieuw hoor, alleen opnieuw geformuleerd, en in de Help van het forum heeft ook altijd al gestaan hoe de citeerfunctie correct gebruikt kan worden.
From Ricca with Love

rianna

@Sweetmami
ja zeker is er al het een en ander geoogst hoor  maar er staat nog genoeg op het land hihihih
bedankt hoor
liefs Rianna

@marianne
ik denk inderdaad dat ik vlugger wil als dat mogelijk is rustig aan dan breek het lijntje niet
dank je wel
liefs Rianna

@Alain
wensen hebben we allemaal dat  is nu eenmaal zo
en  er zijn wel enige oplossingen onderweg voel ik hihih
maar inderdaad ik blijf op mijn hoede
dank je wel
lliefs Rianna

@Chris
ja dat klopt wel ik vraag altijd hulp hoor
en at ik zuinig metmijn energie moet omgaan dat voel ik wel dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

och, we vonden het wel gezellig zo, lekker bij elkaar kruipen in een topic en maar citeren ;D,
goed ricca ik begrijp een en ander best, maar ondertussen waren we er wel aan gewent geraakt, er werd hier en daar wel eens iemand vergeten, maar dat werd over het hoofd gezien.....
we zullen kijken hoe we het zaakje gaan voortzetten, ik pas me wel aan ;D

dameblanche

#730
@sweety....idd schoon schip maken.....kan nu ook het blok aan mijn been is verwijderd... ;D

@chris... bingo omtrent de twijfels m.b.t. een verbintenis ;)

dameblanche

@chris
muizen-tuin-ruiter opgetelt de kist

inderdaad, je bent niet ongelukkig, maar gelukkig ben je ook niet, stand van zaken wil je eigenlijk ook niet prolongeren, je hebt het gevoel in een tussenfase te hangen..
toch zal er hard gewrkt moeten worden om naar die andere fase te gaan, de fase van gelukkig zijn....
een en ander houdt je hoofd danig bezig :P

gr. marianne

sweetmami

@ Chris nou dat word nog vervolgd dan, zeisen of tuinen  ;)

@ Mar, Chris is toch druk nu met zingen en dansen, kan je nog ff naar mijn kaartjes kijken :p

En wie heeft er een tractor voor Rianna te leen?  ;D




dameblanche


kreeft

Citaat van: marianne op maart 22, 2012, 08:23:16 AM
Citaat van: kreeft op maart 22, 2012, 06:35:08 AM
goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,
floep(dat is lang geleden), klaver

anker 35, boek 26, huis 4, = dame 29

er komt meer stabiliteit voor mij

fijne dag iedereen  :-*

klaveren is de wenskaart, de wens dat er aan de minder stabiele periode een einde komt, maar daarbij ook een betere periode zal aanbreken.
je weet alleen niet hoe je het presies gaat inkleden, maar ook de verwachtinge heb je nog niet presies in kaart....
wat brengt die nieuwe periode dan wel???
je oude jasje willen afgooien en inruilen voor een nieuw?
hoe gaatdat nieuwe jasje er dan uitzien?
het boek is de kaart hoe overheen te kunnen komen...
iets blijft onbekend, en dat onbekend maakt je onrustig.....
ja, wensen genoeg, moet nog beetje zoeken, ben vandaag weer ergens binnengestapt om te solliciteren  8)
dus ik doe mijn best en zie wel of er iets komt  ;) , dank  :-*
@rianna, chris, sweety, dank voor de duidingen,  :-*
het lijkt wel een cirkeltje waar ik moet uitbreken,  ::) ,
komp goe  ;) :-*