Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

dameblanche

18-10-1963

opgetelt komen we aan het meestergetal 11 uit, in het dagelijkse leven komt dat eigenlijk weinig voor en wordt daarom ook naar het persoonsgetal 2 terug gebracht.
TWEEEN KUNNEN MOEILIJK ALLEEN ZIJN.

je hebt tijd voor bezinning nodig, je eigen gevoelens heb je dan ook diep weggestopt.
toch gebruik je je gevoelens om over het leven te kunnen oordelen of erop te kunnen reageren.
je wil ede ander ook goed kunnen begrijpen, daarom ben je ook ene goede therapeut, maar dan kom je al vlug in een onevenredige relatie terecht.
je hebt te veel begrip voor de pijn van de ander.
om niet alleen te zijn, blijf je liever in een verkeerde relatie zitten, dan dat je het helemaal af blaasd.
het feit blijft dat je je altijd op de 2e plaats zet..

daarbij is je sterrebeeld weeegschaal.
een luchtteken, dus je zit vee in je hoofd.
wikken en wegen is het motto, maar daarbij loop je de kans besluiteloos te zijn.
bij uiterest besluitloos zijn, kun je pas het tij omkeren...

zolang blijf je nog wikken en wegen en geef je hem het voordeel van de twijfel.....

Angel

Wel Lieverds, ... ik heb genoten het afgelopen weekend.  Met m'n dochter, maar ook met m'n vriend, ... 
Dank je wel Suzy en Vlinder.

Marianne, ik herken me heel goed in hetgeen je neerschrijf.  Hartelijk dank voor je klare kijk. 
Thanks
Angel

Angel

M'n kaartje van vandaag : kracht
Alles onder controleren houden; energierijk zijn.

Groetjes
Angel

dameblanche

alles onder controle willen houden, daar gaat heel wat energie naar toe, op een gegeven moment ,zie je ook dat daar energie aan verspilt wordt...

Sweetie

Angel ,

Blijf je krachten bundelen ..

Suus

Vlinder

De kracht in jezelf, krachtige beheersing van je zelf, maar een te strakke beheersing maakt star, dus positief   inzetten Angel.

;)

Angel

Gisteren en eergisteren ging het wat minder vlot.  Ruzie gemaakt, ... maar zonder veel ergs.  En ik vond en vind nog altijd dat ik gelijk had maar ja, ... verspilde energie.
Dank je wel dames

M'n kaartje vandaag : zwaarden 6
Het vertrouwde loslaten en aan iets iets nieuws beginnen. 
Gisteren is m'n scheiding definitief getekend, ... dus het gevoel dat er een volledig (verplicht) nieuw hoofdstuk aangebroken is heb ik wel. 
Liefs
Angel

dameblanche

zonder veel ergs.....
ben je bang om bij je standpunt te blijven tijdens conflikten angel?
waar ben je bang voor?
ben je bang dat anderen je snel overreden?
ben je bang voor lichamelijk geweld?
ben je bang voor geestelijk geweld??

de 6 zwaarden neem je weer mee...
moelijkheden en een gespannen situatie achter je proberen te laten

Sweetie

Hoi Angelke,

Zw 6
deze staat voor verandering maar , het opheffen van barrières

Suus

Angel

Gisteren heeft m'n vriend me terug op m'n zenuwen gewerkt.  Neen, neen, .... er is geen ruzie geweest maar ik erger me.  Hij verkiest de voetbal boven z'n zoontje.  Z'n zoontje verbleef bij ons en hij laat hem bij mij achter om met z'n vrienden naar de voetbal te kijken.  Z'n excuus is : "Hij slaapt toch, ... en jij bent hier toch."  Bah, ... geen beetje verantwoordelijkszin.

M'n kaartje voor vandaag : bekers 2
Gevoelens uitwisselen, eenheid, ... ja, ... toch wel een positief kaartje he

Liefs
Angel

Sweetie

Hallo Angel,

Ja een positieve kaart , je zal een ontmoeting aangaan , zet je zorgen opzij en doe waar je je goed in voelt

Suus

Angel

Leuk weekendje gehad. 

M'n kaartje vandaag : de duivel (terug)
losbreken  ;D


dameblanche

de duivel als relatie kaart is niet zo fraai, de relatie is niet gelijkwaardig, het is geen makkelijke relatie, er is sprake van domineren....

de duivel als inzichtenkaart geeft de vraag aan, waarom wil je je laten domineren?
wat zit daarachter, je zult naar je eigen kern moeten om daar achter te komen, maar durff je naar je eigen kern toe...
de duivel komt na de kaart gematigdhheid en voor de kaart te toren...
de toren geeft losbreken aan..
de duivel geeft emotionele gevangenschap aan.
iemand heeft een slechte invloed op je, ookgeeft deze kaart een vorm van verslaving aan, je moet deze dan niet bij de ander zoeken, maar juist in jezelf.

Angel

Dank je Marianne. 
Ik probeer onafhankelijk te zijn en te handelen maar soms is het niet zo evident.

Vandaag Bekers 5
Teveel naar het verleden kijken zonder de mooie dingen van het heden te zien.
Groetjes
Angel

dameblanche

http://youtu.be/1OtLcO3m_BA

mogelijk is er verdriet om een verkeerd genomen beslissing...