Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

dameblanche

ik vrees, ik vrees...angel, wat heb je nu nog te vrezen, waar hoop je eigenlijk steeds op...
je vreest maar en je vreest maar, de dood geeft je de gelegengheid om VOORUIT TE KOMEN!
en dat gaat niet met dat heertje, je zult dus een definitieve streep moeten trekken, anders kom je niet vooruit, kun je geen stap in de toekomst zetten.
of je erkent dat hij zo is zoals hij is, maar dan moet je daar steeds mee leven, en wil je dat???

want veranderen doet hij nooit, je zult er dan op een andere manier mee om moeten gaan, maar is dat je ideaal?

Angel

#151
Het is moeilijk met hem samen leven zoals hij nu is.  Maar soms is hij ook wel heel charmant en begripvol.  Dan denk ik bij mezelf dat ik misschien wel te veeleisend ben.  Maar z'n manier van handelen kan/wil ik niet goedpraten.  Het is zoals jullie zeggen/zien.  Het is een kind en hij loopt weg voor de consequenties van z'n daden. 
Gisteren best een leuk dagje gehad.  M'n dochter was 's avonds thuis en het was heel aangenaam. 

M'n kaartje voor vandaag : zwaarten 7.  Precies of ik iets doe wat niet mag gezien worden.  Het geeft me een geniepig gevoel. 
Groetjes
Angel

dameblanche

iemand die wegloopt voor zijn eigen verantwoordelijkheden leggen bij anderen ook vaak hun problemen neer, het lijkt dan alsof die ander de schuldige is in zijn ogen is dat ook zo, of opdat die ander denkt  'veeleisend'te zijn.
een stukje manipulatie is dat eigenlijk en dat hoort bij onvolwassen gredrag, je beziet het nog te veel door een roze bril, mogelijk ben je nog steeds verliefd, maar ondertussen begin je wel te begrijpen hoe de vork in de steel zit...

hoelang is je verliefdheid al gaande, ik geeft het allemaal nog een klein half jaar angel...

de 7 zwaarden...het leven  voorwaarts willen leven en het achteraf kunnen begrijpen.....

Sweetie

Hoi Angel,
zwaarden 7 ,
Moeilijke periode waar je nu door gaat ..

Suzy

Angel

Ja, het is niet altijd evident.  Ups en downs om uiteindelijk nog altijd met een verzoening te eindigen maar het doet me toch meer en meer nadenken. 
Maar de schrik op alleen te zijn zit er bij mij toch goed in. 

M'n kaartje van vandaag : schildknaap van munten
Het afhandelen van onafgewerkte zaken,  concrete dingen doen.
Groetjes
Angel

dameblanche

de angst voor alleen zijn brengt grote onzekerheden met zich mee, die wil je vereffenen door je ego in de zetten, je ego te kunnen laten strelen.
dit door middelvan je vriend, eigenlijk weet hij je daar heel goed mee te raken[ paaien] hij gebruikt dit ook weer om zijn eigen dingetjs voor elkaar te krijgen.
maar hier op dat vlak vullen jullie elkaar aan.
om de relatie te kunnen gaan uitdiepen moet er wel werdezijds vertrouwen zijn en dat kan in deze relatie niet, het blijft aan de oppervlakte....v.w. beider zwakheden om julie achaduwkanten niet te laten zien..

Angel

Hij weet inderdaad hoe hij me moet bespelen en hoe hij het best uit een (voor hem) negatieve situatie komt.

Vandaag staven 6
Uit een moeilijke situatie komen en erkent worden voor de inspanningen die ik geleverd heb.
Groetjes
Angel

Sweetie

Hoi Angel
Dezelfde kaart als onze Butterfly

staven 6

Er komen goede vooruitzichten Angel ..

Suzy

dameblanche

stapje bij stapje, daar zul je je aan vast moeten houden, een kleine overwinning echter op jezelf angel...

Angel

Ik heb gisteren inderdaad een kleine overwinning geboekt al had ik het gevoel dat het de verkeerde kant opging. 

M'n kaartje voor vandaag : de ster
Dat is een kaart die ik zelden trek.  Positieve wending nemen; goeie vooruitzichten hebben; verderbouwen. 
Deze kaart geeft me zeker een aangenaam gevoel.
Liefs
Angel

dameblanche

#160
nee, nee, je hrbt ook een overwinning geboekt, maar je bent bang dat het de verkeerde kant op gaat, nee net niet ,je bent niet gewent om dergelijke vbeslissingen te nemen...je komt nu eens voor jezelf op...
rekening houden met iemand anders zijn behoefte is geheel iets anders dan jezelf wegcijferen...

Angel

Hij foetert als ik opkom voor mezelf.  Maar ik wil me niet constant op m'n kop laten zitten. 

Vandaag : schildknaap van bekers. 
Goed gevoel, iemand die een verzoenend gebaar maakt, iets goeds dat op me afkomt.
Groetjes
Angel

dameblanche

hij kan daar niet me omgaan, tegenwerking is hij niet gewent..
schildknaap van bekers slaat op hem, hij staat nog in de kinderschoenen wat gevoelserkenning betreft..

Vlinder

een ander mag ook wel eens een gebaar naar jou toe maken....
Zou wel fijn voor je zijn Angel

Sweetie

Hoi Angel ,

schildknaap van bekers

Je wil de verandering in jezelf gaan uitvoeren

Suzy