Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Angel

Hello ladies,

M'n dagje was grotendeels te vergelijken met vrijdag; zelfde kaart, zelfde gevoel.  Ook een beetje het gevoel van geleefd te worden; dingen zien gebeuren en geen impact hebben om er iets aan te veranderen; willen acties ondernemen maar op een muur botsen bij de tegenpartij. 

Vandaag toch een ander kaartje getrokken Ridder van staven.  Ik vermoed dat ik actie wil ondernemen, onbesuisd te werk wil gaan,.... misschien ga ik wel potten breken 

Liefs
Vari

Sweetie

Hoi Angel

de ridder staven
ga je verhuizen of een reisje maken ?, deze geeft je gevoel voor zaken

Suzy

dameblanche

ridder van staven wijst op ongeduld angel........
je hebt je leven opgebouwd op je eigen fundamenten, je moet nu niet verwachten dat het allemaal in een keer anders is of zal gaan..... ;)

Angel

Ongeduld, ja ... ik heb ruzie met een vriend.  Een banale ruzie infeite en ik wil dat dit opgelost wordt maar hij is koppig.  Ik heb de nodige stappen gezet maar hij wil niet buigen; z'n koppigheid he. 

Geen reisje gepland Suzy; ook geen verhuis.  Ik blijf tot nader order thuis wonen.
Ik ben wel veel onderweg voor m'n job.

M'n kaartje voor vandaag is de magiĆ«r.  Ik zou denken op mogelijkheden die zich aanbieden om zaken te bekomen/op te lossen.  Onvermijdelijk denk ik aan die ruzie natuurlijk.
Groetjes
Angel

Sweetie

Hallo Angel
zelf initiatief nemen , nieuwe mogelijkheden ontdekken en toelaten, het gaat hier om wilskracht , het willen vooruit komen

Suzy

Angel

Gisteren is toch wel een positief dagje geweest.  De ruzie is ok bijgelegd. 
Dank je wel voor je duidng Suzy.

M'n kaartje van vandaag : Ridder van munten.
liefs
Angel

Sweetie

Hallo Angel
een nieuwe kennismaking

Suzy

dameblanche

wel wat traag, maar je bent je ervan bewust dat je je doelen gaat bereiken angel....

Angel

Thanks Suzy en Marianne. Ik heb niemand nieuws ontmoet. Ik voel dat ik vooruit ga, ik weet dat ik op mezelf moet vertrouwen, dat ik sterk genoeg ben om er te komen.
M'n kaartje van vandaag : bekers 2
Uitwisseling van liefdevolle gevoelens. Het ziet er allesinds goed uit.
Groetjes
Angel

Sweetie

Dat is ook een nieuwe kennismaking Angel .. dit hoeft niet altijd op personen te slaan !
Weten dat je vooruit ga is de kennismaking met het vooruitgangproces ! met jezelf


bekers 2
gevoelens spelen vandaag mee , misschien wordt je emotioneel vandaag .. gelukkig emotioneel , sta je even stil wat je ontvangen mag , wat je hebt, krijgt ...

Suzy  ;)

dameblanche

#25
angel,
tarot kaartjes worden veel en veel minder abstrakt geduidt dan de lenormand,
tarot kaartjes geven meer zelfinzicht...
zo hier ook bij de kelken 2....
het evenwicht in emoties, waarom steeds weer je betere helft bij iemand anders moeten zoeken!

Angel

Goeiemorgen  :)

Vrijdag heel leuk dagje gehad.  Dit weekend is alles ook heel goed meegevallen.
M'n kaartje van vandaag Munten 5.  Opzoek gaan naar iets dat verloren is?
Liefs
Angel

Sweetie

Hallo Angel

munten 5
je bent te gevoelig laat je niet meeslepen door je gevoel en kijk om je heen

Suzy

dameblanche

je wordt te veel in beslg genomen door het geen wat je is afgenomen, je ziet de dingen van de dag niet meer..
carpe diem!

Angel

Ik heb nochtans een leuk dagje gehad.  Heel veel dingen verwezenlijkt en natuurlijk eens met weemoed aan het verleden teruggedacht maar eerlijk gezegd, ... ik voel me niet slecht.  Het is erger geweest.
Bedankt voor de duiding lieverds.

M'n kaartje voor vandaag : staven 2 
Afwachten, niet goed weten wat ik wil.  Langs de ene kant wil ik vooruit maar langs de andere kant kijk ik terug naar het verleden.

Liefs
Angel