Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

daar komt je kruis weer boven water chris, en niet het kruis in de broek, maar plichtsbesef, iets doen vanuit het moeten en niet vanuit het willen...
je moet zit, je moet dat, je moet en je moet.....
men vraagt je iets van mattie, kun je even dat en datvoor me doen, woeps dan gaan bij jou alweer de alarmbellen rinkelen met waaaaw ik moet weer je bijt de tanden dan weer op mekaar of althans wat er voor doorgaat en doet je plicht........

http://youtu.be/qKs1YN73nh8

dameblanche

#451
Citaat van: sweetmami op april 18, 2012, 11:38:31 AM
Net terug van ziekenhuis, ik trok hierop;
De sleutel, de zon floep floep
De ruiker, de klaveren op pk, de maan

hoe was het bezoek sweety?
er is helderheid gekomen op ee nof andere manier voor je...
je bent er ook steeds naar opzoek, de zon geeft opheldering van de zaak...toch blijf je nog met onzekerheden zitten......liefs marianne

sweetmami

Hi liefje, tsja what can i say, probeer er t beste van te maken en op te pakken tis en blijft n handicap.
mogelijkheden van vervolg behandelingen en vervolg operatie besproken dus indd wat opheldering. We kunnen in iedergeval voorlopig? nog ff vooruit en dat is de onzekerheid. Thx for asking lief. Xx

Chris

Aan Marianne

Jan soldaat....als de plicht roept ....!Ik wil gewoon graag eenieder behulpzaam zijn...
En natuurlijk denk ik af en toe.....waarom belanden jullie altijd bij mij....

Thx Marianne..


Chris

Haha  Marianne,

ik had het kunnen raden...Majoor Kees !!

Geweldig

Gr Chris

rianna

@Marianne
was deze duiding voor mij?

maar ook deligreren, verantwoordelijkheden niet van anderen op je nek nemen, denk aan je schouders en zo niet dan gaan je knietjes wel zeuren

ik weet dat ik niet de lasten van een ander hoeft te dragen hoor en kom het zo uit dan doe ik het met leifde
hihihih dank je wel meisie ik zal er beter op letten
liefs Rianna

dameblanche

#456
Citaat van: Chris op april 18, 2012, 13:57:16 PM
ik had het kunnen raden...Majoor Kees !!

ja, het is wel oud en belegen, maar ik lag weer in een deuk...mannen luisteren....geworden geworden

dameblanche

ja rianne, klopt, je doet het met liefde, maaaaaaaaaar ieder heeft op deze aarde de plicht om zijn eigen verantwoordelijkheden te dragen zodra we uit de kinderschoenen zijn gestapt.
kinderen hebben hierin begeleiding nodig, maar niet als zij ondertussen 40 plus zijn hoor.
als de schoudertjes en ook de knietjes gaan opspelen, dan is dit gewoon een teken dat er toch tewveel geladen wordt, let op je maximale laadvermogen rianne, veachtwagen s hebben dat ook, en nu zeg ik niet dat je een vrachtwagen bent natuurlijk....ik zou nie durven ;D

rianna

#458
hahahahahahah Marianne
nou een tank dan ik draaf maar door
nee je hebt gelijk
dank je wel
liefs Rianna

kreeft

beetje aan de late kant vandaag,

schip3, muizen 23, tuin20 = zeis10
boek -slang -lelie
sleutel- ruiter
vissen
mc= slang :-\

kopzorgen over geld,
maar had vandaag een bijeenkomst met creatievelingen  :D,
en deze avond ook bijeenkomst  :P

fijne avond allemaal  :-*

assie63

@marianne
ja ik heb de wens om vooruit te komen, de dingen onder ogen zien bedoel je het boek mee, maar er ligt hart en ster bij, lijkt mij toch mooie positieve kaartjes, en iedereen heeft zijn schaduwkanten, dank je wel, assie xx



kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

sleutel 33,kruis 36, weg22=toren 19

er komt een oplossing, al duurt het nog even, een andere weg  kiezen

fijne dag iedereen :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

30 lelie-36 kruis-33 sleutel=27 brief

mij gesteund voelen nadat er langzaam oplossingen komen door een bericht

Sweetie

@ Kreeft
Blijkbaar draag je je kruis nog altijd op je weg helemaal alleen

@Assie
de hulp komt als geroepen de sleutel opent je kruis en er word heel wat van je schouders gevallen

dameblanche

het kruis geeft nog tegenwerkingen en vertragingen aan, waardoor twijfel toeslaat.....via instanties zal een weg aangeboden moeten gaan worden...kreeft..