Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

DroomBode

Hoi Wicher,

Welkom op het forum. ;D

Groet,
DB

Miranda75

Bedankt voor het warme welkom! En droombode, ik kom gelukkig nog wel aan me zelf toe hoor ;), hahaha! Steeds in het NU zijn helpt me hierbij en bewust genieten van de kleine en mooie dingen.

Sweetie

Hallo
Mirande , Sonja en Mistig !!

Van harte welkom !!

Liefs
Suzy

Tropical Girl

Dank jullie wel voor de hartelijke, zonnige begroetingen (alweer een ruime maand geleden; dankzij de acties van een ijverige inbreker kan ik nu pas terugreageren....Beter laat dan nooit)!

Groetjes Tropical Girl

Carla

Welkom terug Tropical Girl,

Ik hoop dat de schade vooral op het materiele vlak ligt.

Nathalie

Mijn naam is zoals mijn aardse ouders mij hebben gegeven Nathalie

dus leef ik al 30 lekker spruitjes jaren jong op deze planeet
Ik vertoef veel in de bossen of omring me waar veel groen is ! Ik ben een kluizenaar mss nog niet de juiste positieve inspirerende vrienden tegen gekomen! Maar ik ben dankbaar voor de personen die nu al in mijn leven zijn ook al verschilt ons denken en levens keuzes zo enorm! Want dankbaar zijn wat u verlaat en waar je lessen hebt van kunnen leren is een kracht naar zelfontwikkeling toch?  ;)
Mijn intresse is in het spirituele, het kaartleggen het occulte op AUB nuchtere voeten op de grond basis zit er al in van wanneer ik het ontdekt heb ! Maar alleen is het niet gemakkelijk om nog nuchtere mensen te vinden die echt mensen ondersteunen en willen helpen ! Men noemt zich om de haverklap medium of paranormaal vragen veel geld en schenken valse hoop en beloftes!! Ik ben hier wegens ik graag wil contact uitwisselen mensen die me oprecht feedback geven ! Nuchtere warme sympathieke mensen ! Tenslotte zijn wij hier toch allen om te leren van elkaar en elkaar te ondersteunen ?

IK SCHENK JULLIE EEN WARM HART TOE  en hoop mijn draai hier wat te vinden want het is nog nieuw  :D
maar ik wil langzaam aan dit pad bewandelen dan wankelend te lopen ! Wandel je met mij mee? :-*  :-*

DroomBode

Hoi Nathalie,

Leuk zoals je jezelf hier introduceert! Veel plezier op het forum...

Wie weet wandel ik wel een stukje met je mee; mits de zon blijft schijnen.

Liefs,
DB

:-*


Sweetie

Hallo Nathalie

Ik zal zeker met je meewandelen , je zal zeker je draai vinden hier dus ik heet je al bij deze een heel warm welkom !!

Liefs,
Suzy

Eveningstar

#878
Hallo Nathalie,

welkom in onze nest!

Voor mij is het geven van een correcte feedback eveneens belangrijk. Je zal al gauw merken hoe ieder op zich en op zijn / haar manier zijn / haar feedback verwoordt en geeft.

Hé...ik hou ook ontzettend veel van de natuur   :D .

Ik lees je wel.

Liefs,
Eveningstar

Carla

Welkom Nathalie, er is vast wel een plaatsje voor jou  ;)

Enube

Hallo,

Op dit moment weet ik niet zo goed wat te schrijven als introductie (denk, denk). Ik ben Enube en ben geboren met bepaalde gaven waar ik momenteel te weinig mee doe. Het zou goed kunnen dat ik daarom hier mij heb aangemeld: om weer in contact te komen met het spirituele (nou, ik sta eigenlijk altijd wel in contact maar laten we zeggen dat het wat meer op de voorgrond treedt).

Dank jullie wel dat ik deel mag uitmaken van de groep! Ik ben benieuwd  ;D

Groeten, Enube


Eveningstar

Welkom, Enube!

Voel je vrij, om op jouw tempo hier rond te "smurfen"   ;)  .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Ik zie weer vele nieuwe namen voorbij komen...
Ik wens een ieder een warm welkom, en hoop dat een ieder vinden kan wat hij/zij zoekt....

Nogmaals welkom
Liefs Vlinder

Sweetie

Hallo Enube,

Een hartelijk warm welkom wens ik jou !

Veel plezier en we zien wel waar we jou ontmoeten !

Liefs
Suzy

Kerstkindje

Ik ben kerstkindje,en op dit moment ben ik nog 49 jaar maar over enkele maanden ontmoet ik Abraham. Ik vernoem dit niet zomaar, de reden dat ik dit forum opzoek is mijn geloof en levenservaring. Heel mijn leven sta ik tussen twee werelden in namelijk mijn christelijke roots en sjamanisme. Nu hoop ik op dit forum items te vinden die mij helpen om van twee werelden er een te maken.